Naprawa pralki, koszt?

1. Data: 2007-02-07 19:23:20

Temat: Naprawa pralki, koszt?
Od: "Marvin" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Może zayzayer będzie wiedział...

Pralka Whirlpool AWG681 (ładowana od góry) zaczeła podejrzanie popiskiwać
podczas prania i chwilami skrzypieć. Ma już 8 lat, ale bezawaryjnych.
Zdjąłem obudowę i widzę ślad rudego wycieku z ułożyskowania bębna.
Domniemam, że simmering dożył końca swoich dni i puszcza wodę z bębna do
łożyska.
Ile kosztuje komplet łożysk i simmeringów z robocizną w W-wie?

Czy opłaca się naprawiać tę pralkę?

Pzdr,
Marvin

M.A.R.V.I.N.
Multi Agent Retrieval Vagabond on the InterNet

2. Data: 2007-02-08 11:02:19

Temat: Re: Naprawa pralki, koszt?
Od: "Katrin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Trójmieście
za wymianę łożysk 80zł
wymiana bębna 150zł
wymiana grzałki 100zł

też Whirlpool i działa dalej

3. Data: 2007-02-08 11:06:39

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-08 12:02, Niejaki/a Katrin bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:
> w Trójmieście
> za wymianę łożysk 80zł

Z lozyskami, robocizna i dojazdem ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

4. Data: 2007-02-08 11:07:17

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-08 12:06, Niejaki/a Marek Kutyla bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Z lozyskami, robocizna i dojazdem ?

A! Wymieniane byly oba lozyska ?

5. Data: 2007-02-08 12:48:54

Od: "Katrin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem ile łożysk jest w pralce
ale wymieniał typ te z tyłu za bębnem i robocizna 80zł

6. Data: 2007-02-08 14:32:18

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z lozyskami, robocizna i dojazdem ?

a co w tym dziwnego ? Łożysko kosztuje w zakupie 5-20 zł przy czym częściej
5-12. Simmering w drogich sklepach kosztuje 2,70.
Przecież jeżeli gość policzy drożej to faktycznie niekt nie będzie
naprawiał bo się to nie opłaci klientowi.
--
Jackare

7. Data: 2007-02-08 15:53:25

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-08 15:32, Niejaki/a Jackare bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> a co w tym dziwnego ?

A w ktorym miejscu ja napisalem ze to jest dziwne ?
Chcialem tylko uscislic.

8. Data: 2007-02-08 15:53:36

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare <j...@i...pl> napisał(a):

> Łożysko kosztuje w zakupie 5-20 zł przy czym częściej
> 5-12. Simmering w drogich sklepach kosztuje 2,70.
Ale nie w tej pralce.
Ułożyskowanie wygląda tak ja tu na dwóch pierwszych obrazkach:
http://www.cyberpieces.com/machine_a_laver_palier_wh
irlpool0.htm
Na pierwszym jest bierne i wymienia się kompletne i _koniecznie_ musi być
oryginalne, bo chińskie podruby to dno.
Na drugim jest czynne i tu nie musi być oryginalne, ale uszczelniacz
(V-ring, nie simering) musi być wysokiej klasy. U mnie taka naprawa z
zastosowaniem oryginalnych podzespołów i dwuletnią gwarancja kosztuje 160,-
W Warszawie trzeba doliczyć co najmniej 50%

9. Data: 2007-02-08 20:32:51

Od: "Marvin" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 160,-
> W Warszawie trzeba doliczyć co najmniej 50%

Dzięki, wiedziałem że kompetetnie odpiszesz!
Faktycznie poznałem na tych rysunkach, po kształcie metalowej przykrywki, że
to to łożysko.
Okazało się jeszcze, że padła grzałka :)
Pani w serwisie powiedziała, że nalezałoby się też przyjrzeć obudowie bębna
bo po 8 latach może być już do wymiany, czy to prawda?

Chyba wydam na nią wyrok, bo średnio podoba mi się sytuacja że naprawię
jedno i drugie a za chwilę padnie jeszcze coś, np. silnik lub programator.

Zayzayerze, jako "dyżurny guru grupy", odpowiedz mi proszę czy wg Twojej
opinii pralka
BOSCH WOT 20350 BY może pretendowac do kategorii najmniejszego zła i mam ją
kupić?

Marvin

10. Data: 2007-02-08 21:43:36

Od: "Marvin" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

U mnie taka naprawa z
> zastosowaniem oryginalnych podzespołów i dwuletnią gwarancja kosztuje
> 160,-
> W Warszawie trzeba doliczyć co najmniej 50%

No fakt, usługi na Górnym Śląsku są znacznie tańsze niż u nas!
Marvin

Salon mebli kuchennych w Poznaniu
Drzwi łazienkowe...
Impregnacja naftaliną ?
Zmywarka Amica ZIA 6428 - jakim cudem wchodzi w nią 10 kompl. naczyń?
Plama z pigmentu - HELP