Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv

1. Data: 2003-02-25 12:31:02

Temat: Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv
Od: "Piotrek M." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow,
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
http://www.kolagen.internetdsl.pl
Chciałbym Wam zaprezentowac nasz produkt -
Kolagen Aktiv - opatentowany i produkowany w Polsce
Jest to rewelacyjny srodek wspomagajacy leczenie wielu
chorob,a takze srodek, ktory m.in.
-Zatrzymuje proces starzenia skory i ja regeneruje
-Splyca i likwiduje zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych.
-Leczy skore z tradzikiem młodzienczym i rozowatym.
-Pomaga w leczeniu skory skłonnej do alergii.
-Wygladza blizny.
-Wspomaga leczenie zylaków.
-Stosowany zewnetrznie na powieki poprawia ostrosc wzroku.
- Wspiera leczenie chorob zwyrodnieniowych i osteoporozy.
-Stosowany zewnetrznie na stawy lagodzi bole reumatyczne,
likwiduje opuchliznę i usmierza bol.
-Likwiduje lupiez
-Zmniejsza rozstepy
-Regeneruje skore po oparzeniach
-Zmniejsza paradontozę
-Wspiera leczenie kolagenozy i cukrzycy
http://www.kolagen.internetdsl.pl
Na tej grupie jest pewnie sporo osób, które po skutecznej diecie chciałyby
zadbac o skore.Zapraszam do zapoznania sie dokladnie z wlasciwosciami
preparatu

Pozdrawiam
Piotrek

2. Data: 2003-02-25 12:37:25

Temat: Re: Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek M." <a...@t...pl> napisał
> Chciałbym Wam zaprezentowac nasz produkt -
> Kolagen Aktiv - opatentowany i produkowany w Polsce

Chyba pomyliles grupy.
Pastylki to jedz sobie sam.
Tu raczej każdy stara się utrzymywac dobre zdrowie przy pomocy naturalnej
żywności.

3. Data: 2003-02-25 13:32:33

Od: "Piotrek M." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie są pastylki, tylko zel do smarowania
pozdrawiam
Piotrek

4. Data: 2003-02-25 13:33:39

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek M." <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> To nie są pastylki, tylko zel do smarowania
> pozdrawiam
> Piotrek

Co by to nie było to
primo - spam jest zabroniony
secundo - odpowiadaj POD postem i tnij zbędne cytaty ;-PPPPP

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
http://indiansummer.blog.pl

5. Data: 2003-02-25 16:04:19

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek M." <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> To nie są pastylki, tylko zel do smarowania
> pozdrawiam
> Piotrek

Kolagen jest OK ale kolagen w postaci żelu jest dobry dla frajerów.
Kolagen się NIE WCHŁANIA przez skórę. Dlatego kremy z kolagenem to tylko
tani chwyt reklamowy, podobnie jak Wasz żel.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/
Wkrótce http://www.fotojw.com/jw/ http://www.fotojw.com/

6. Data: 2003-02-25 16:11:59

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie są pastylki, tylko zel do smarowania

wiec ty jesz te żel i nam to tez zalecasz? bo to jest grupa:
pl.misc.DIETA czyli o jedzeniu.

musta

7. Data: 2003-02-25 22:38:53

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości

> Kolagen jest OK ale kolagen w postaci żelu jest dobry dla frajerów.
> Kolagen się NIE WCHŁANIA przez skórę.

Profesor twierdzi, że się wchłania.

Ja wolę jednak wchłanianie przez przewód pokarmowy :)
Znacznie tańsze i smaczniejsze.

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2003-02-25 23:17:40

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@f...com> skribis:

>Kolagen jest OK ale kolagen w postaci żelu jest dobry dla frajerów.
>Kolagen się NIE WCHŁANIA przez skórę. Dlatego kremy z kolagenem to tylko
>tani chwyt reklamowy, podobnie jak Wasz żel.

ales mu dolozyl ;)
mozesz podac jakies podstawy naukowe?

--
Pozdrawiam, Leh.
Uprawiales seks poza cialem?

9. Data: 2003-02-26 07:18:44

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> "Jan Werbiński" <j...@f...com> skribis:

> ales mu dolozyl ;)
> mozesz podac jakies podstawy naukowe?

Nie podam Ci dokładnych źródeł ale czytałem kiedyś (w książkach a nie
magazynach ilustrowanych :-) o różnych składnikach kremów. Kolagen nie jest
wchłaniany przez skórę. Aby go dostarczyć należy to zrobić od wewnątrz.
Podobnie jest też z wodą. Kremy nie nawilżają ale wbrew powszechnie
panującym opiniom zatrzymują wodę.

10. Data: 2003-02-26 10:03:06

Od: "Piotrek M." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec ty jesz te żel i nam to tez zalecasz? bo to jest grupa:
> pl.misc.DIETA czyli o jedzeniu.
Zalecam, ponieważ wiem,że po skutecznej diecie mającej na celu np. pozbycia
sie nadmietrnej ilosci kilogramów, czego Wam wszystkim życzę ( zreszta sam
mam nadwagę), czesto pojawiają sie problemy ze skórą, a kolagen aktiv
wygładza i ujedrnia skóre.Poza tym nie znalazłem zadnej grupu poswięconej
stricte nadwadze, a ta jest jak mi sie wydaje najbardziej zblizona
tematycznie
Pozdrawiam
Piotrek
www.kolagen.internetdsl.pl