Narkolepsja

1. Data: 2001-07-24 15:00:22

Temat: Narkolepsja
Od: "Witch" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialabym sie dowiedziec jak najwiecej o tej chorobie Czy ktos moglby mi
podac linki do stron o tej tematyce? Ewentualnie napisac jak najwiecej na
ten temat.
Pozdrawiam
Bogna
w...@p...onet.pl

2. Data: 2001-07-24 15:07:36

Temat: Re: Narkolepsja
Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witch" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podac linki do stron o tej tematyce? Ewentualnie napisac jak najwiecej na

Narkolepsja, choroba cechująca się napadami krótkotrwałego snu poprzedzonymi
znużeniem i sennością. Napady mogą występować wielokrotnie w ciągu dnia.
Narkolesja samoistna ma najprawdopodobniej podłoże padaczkowe, natomiast
forma objawowa - organiczną chorobę mózgu.

http://www.mp.pl/neurologia/donos/donos012.shtml
http://www.wiw.pl/nowinki/biologia/200010/20001019-0
01.asp
=========
Pozdrawiam
Sark

3. Data: 2001-07-24 18:20:09

Od: "Witch" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Narkolesja samoistna ma najprawdopodobniej podłoże padaczkowe, natomiast
> forma objawowa - organiczną chorobę mózgu.

Bardzo dziekuje :) Czy mozna gdzies jeszcze dowiedziec sie na ten temat? Nie
jestem lekarzem i chce wiedziec jak najwiecej.
Pozdrawiam
Bogna

4. Data: 2001-07-25 07:08:19

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Na
http://www.swiatnauki.pl/pdf/200003/64-69/Jerome%20M
.%20Siegel(NARKOLEPSJA)
.pdf

jest do pobrania artykul w PDFie o tej chorobie z marcowego nr. Swiata
Nauki z 2000 r. Wielkosć pliku 380KB

pozdrawiam
Scarab

5. Data: 2001-07-25 16:51:31

Od: "Witch" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scarab" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
.%20Siegel(NARKOLEPSJA)
> .pdf
>
> jest do pobrania artykul w PDFie o tej chorobie z marcowego nr. Swiata

Hej
Ale mnie sie ta strona nie otwiera :(
Pozdrawiam
Bogna

6. Data: 2001-07-25 17:47:44

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mnie sie ta strona nie otwiera :(
> Pozdrawiam
> Bogna

Mi też-z tym linkim co podał Scarab .... niestety skrócił go ... prawidłowy
masz niżej
http://www.swiatnauki.pl/pdf/200003/64-69/Jerome%20M
.%20Siegel(NARKOLEPSJA).
pdf

==========
Pozdrawiam
Sark

7. Data: 2001-07-25 17:53:07

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi też-z tym linkim co podał Scarab .... niestety skrócił go ...
> [...]

OK to jednak wina OE albo "Onego" .... otóż odcina od linka kropeczkę i 3
litery "pdf"
Proponuję kliknij ma link a potem ręcznie dopisz ".pdf"
Oprócz tego puszczę Ci ten artykuł na priva.

--
==========
Pozdrawiam

8. Data: 2001-07-26 06:18:47

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo moj przeklety Outlook obcina link w miejscu kropki. Proponuję zaznaczyć
cały link, skopiować i wkleić go w okno adresu przeglądarki.

pozdrawiam
Scarab

9. Data: 2001-07-26 16:58:56

Od: "Witch" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo moj przeklety Outlook obcina link w miejscu kropki. Proponuję zaznaczyć
> cały link, skopiować i wkleić go w okno adresu przeglądarki.
>
> pozdrawiam
> Scarab

Juz wszystko dobrze. Sark mi podeslal strone, a poza tym dodalam co trzeba i
juz sie otwiera:)
Pozdrawiam i dziekuje
Bogna

czy jest ktoś kto zna się na ENDOKRYNOLOGI? poniewaz mam poważny problem
Lenoltec-co to za lek?
preeclampsia i inne
badanie Barra
Jak długo od zrobienia plomby światłoutwardzalnej nie powinno się jeść?