Narkotyki

501. Data: 2009-06-02 21:33:21

Temat: Re: Narkotyki
Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <c...@y...com> tak oto plecie:

> Nie przejmuj się. Przywykliśmy.
>
> Qra

To są tu na grupie jeszcze jacyś inni prymitywiści?

502. Data: 2009-06-02 21:33:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> No to dla niektórych perwersyjną się może wydawać ta miłość.

skojarzenia to przekleństwo.
bo to taka fajna dupa była :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

503. Data: 2009-06-02 21:41:21

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Jeśli z mężem jest przykry, to chyba jest z nim coś nie tak?

Albo z nią. Niektórym żonom niewiele potrzeba do zdrady - czasem
wystarczy trochę bardziej szczodre "wyposażenie" przez naturę i już ma
kochanka..

504. Data: 2009-06-02 21:43:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Chyba Ci się nie zdarzyło nigdy nic "złapać"..

myślałem, ze mówisz o dzieciach :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

505. Data: 2009-06-02 22:05:30

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Utożsamiasz się z więziennym modelem hierarchii społecznej?

Nie, on jest zupełnie sprzeczny z sprawiedliwością społeczna.. Toż to
czysty kapitalizm..

506. Data: 2009-06-02 22:10:18

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> myślałem, ze mówisz o dzieciach :)

Przecież nie będziesz "gumy" używał z żoną.

507. Data: 2009-06-02 22:40:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Przecież nie będziesz "gumy" używał z żoną.

dlaczego nie?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

508. Data: 2009-06-03 07:10:08

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dlaczego nie?

A po co?

509. Data: 2009-06-03 10:42:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A miliony much nie mogą się mylić.

Oj, Qra, ale ostro pojechałaś. ;)

Ewa

510. Data: 2009-06-03 10:44:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Przecież nie będziesz "gumy" używał z żoną.

Dlaczego?
Jesteś zwolennikiem modelu co rok prorok? Ile masz dzieci?

Ewa

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...