Narzędzia do robienia biżuterii

1. Data: 2006-12-14 16:36:56

Temat: Narzędzia do robienia biżuterii
Od: "małgorzata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie różne pasje. Pomóżcie tym razem mnie :) Chciałam córce kupić na prezent
narzedzia do robienia biżuterii.Ma już takie ale tanie , kupione w PLUS-ie,
teraz chciałabym coś lepszego. Najlepiej sklep internetowy, bo już mało czasu.
Bardzo proszę.
Małgorzata

2. Data: 2006-12-14 22:20:54

Temat: Re: Narzędzia do robienia biżuterii
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PLUS-ie,
> teraz chciałabym coś lepszego. Najlepiej sklep internetowy, bo już mało

ja kupiłam na Allegro. Za cały kpl 6 szt zapłaciłam 24 zł
Są ok. Szukaj narzędzi do prac precyzyjnych.

Dzi.

3. Data: 2006-12-15 07:22:49

Od: "Elutka" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "małgorzata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> PLUS-ie,
> teraz chciałabym coś lepszego. Najlepiej sklep internetowy, bo już mało

http://qnszt.pl/catalog/131.html;jsessionid=0BFE7819
2C5D4DF2DB0CFC91816D38D0
tu są dobre narzędzia mąż podpatrzył tu a kupił mi w sklepie narzędziowym i
na targu. Kupił te z czerwono czarnymi rączkami są super Polecam

--
____________________
Pozdrawiam

4. Data: 2006-12-15 10:15:38

Od: "małgorzata " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za rady. Już "biegnę" do Qnsztu kupować
Małgorzata

5. Data: 2006-12-15 11:46:03

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam takie z niebieskimi rączkami. Ale one w qunszcie drogie. Na Allegro
były po 6 zł.

Dziunia

6. Data: 2006-12-15 13:05:59

Od: "małgorzata " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam te droższe, napisali ze półprofesionalne, stal wysokoweglowa i ttp, itd :)
Ważne, że jeden prezent mam :)
Dzięki jeszcze raz
Małgorzata

xxx szukam tych schematów