Narzedzia na dzialke

1. Data: 2009-06-22 15:19:28

Temat: Narzedzia na dzialke
Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym uporzadkowac zarosnieta dzialke i pousuwac duzo zaosli:
1. trawy wysokie (przerosniete pokrzywami, ostem itp. z grubymi
lodygami) i grube,
2. zarosla, krzewy, drzewa samosiejki - bardzo geste
3. kilka uslych drzew i polamanych

Do drzew musze i tak kupic pile ale pozostale rzeczy czym usunac?
Kosiarka raczej tego nie wezmie a pila traw nie bede kosil. Zreszta
kosiarki zwlaszcza mocne nie bardzo chcialbym teraz kupowac.
Poradzcie.

pozdrawiam
Dy

2. Data: 2009-06-22 17:09:03

Temat: Re: Narzedzia na dzialke
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

Kosę Stihl FS550. Ma tarczę jak piła - nadaje się do trzebierzy jak i ma
głowicę żyłkową - do koszenia terenów utrzymanych. MMożna nia ściąć pnie do
15-20cm średnicy.

3. Data: 2009-06-22 17:14:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.stihl.pl/isapi/default.asp

4. Data: 2009-06-22 21:12:46

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

h.googlegroups.com...

> do
>
> http://www.stihl.pl/isapi/default.asp

Sprzęt za prawie 4 tys proponujesz do jednorazowego uporządkowania
działki???
Zastanów się czasem co piszesz,

Kris

5. Data: 2009-06-22 22:06:02

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Kris pisze:
> Sprzęt za prawie 4 tys proponujesz do jednorazowego uporządkowania
> działki???
> Zastanów się czasem co piszesz,

Wydaje mi się, że taki sprzęt też można wypożyczyć.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

6. Data: 2009-06-22 22:12:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

h.googlegroups.com...

> Sprzęt za prawie 4 tys proponujesz do jednorazowego uporządkowania
> [...]

Dlaczego jednorazowego? Odrosty będą. Głowicę do żyłki ma, a że ręczna...
Maszyna na lata. I u sąsiadów zarobi, bo skoro nie stać go na ekipę
usługową, to znaczy nie ma stówy, choć komórę i furę może mieć.

7. Data: 2009-06-22 22:17:32

Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Kosa - taka zwykła na stylisku - odkupiona od kogoś to pare złotych
Piła łańcuchowa elektryczna - nowa w obi ok 200 zł
Ja kosiłem plątanitwy traw zwykłą podkaszarką - daje radę ale trzeba mieć
żyłki w zapasie. Do tego szarpanie grabiami.

8. Data: 2009-06-23 04:27:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

Tobie przydałaby się kosa leśna:
http://www.kosy.eu/strona.php?grupa=14
maczeta nr. 21:
http://www.kosy.eu/strona.php?grupa=15
tasak francuski dwustronny:
http://www.kosy.eu/strona.php?grupa=11

Kosisko i osprzęt także z tej wytwórni - szukaj w sklepach GS, albo dzwoń
(mailuj) do wytwórcy.

9. Data: 2009-06-23 12:20:41

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kupujesz kosę spalinową, taką co ma w zestawie i tarczę i głowicę żyłkową,
a następnie jedziesz jak przecinak po chęchach i zostawiasz angielski
trawnik. Trochę się napierdzielisz, upocisz, usyfisz, ale pracę wykonasz
jak trzeba. Największe badyle zetniesz piłą ręczną albo siekierką -
wszystko, co poniżej kilku cm pójdzie tarczą

T.

10. Data: 2009-06-23 13:37:52

Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał
> [...]
> jak trzeba. Największe badyle zetniesz piłą ręczną albo siekierką -
> wszystko, co poniżej kilku cm pójdzie tarczą

Potwierdzam, z wyjątkiem DRZEWEK samosiejek - powyżej 2-3cm srednicy nic nie
zrobisz, tylko siekierka/szpadel. I nie zpominaj o osłonie na twarz -
okulary nie wchodzą w grę. W 2 dni orżnąłem 23 ary czegoś, co było plantacją
porzeczek/sadem/ogrodem po 10 latach absolutnego nietykania. Swoją drogą
piekny ekosystem, do dzisiaj widuję pająki, które są pod ochroną a wastwa
perzu miejscami osiąga grubośćdo kilkunastu cm. Do dzisiaj bez kosy
spalinowej nie podchodzę :)

Kosa bodajże VICTUS 32 albo coś kole tego. Chwilami brakowało mocy przy
bardzo gęstej wysokiej i trzcinopodobnej trawie, ale teraz jest już ok.

Pozdr,
e2rd
Darek K.

Drzwi firmy WESTO
Jaki dzwonek bezprzewodowy ?
Chcielibyscie mieszkac na ostanim pietrze ?
Dyjorowi
Zakup pralki Amica. Prośba o weryfikację selekcji.