Nasienie

1. Data: 2002-12-07 13:08:40

Temat: Nasienie
Od: "Koszmar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z góry informuję, ze to nie głupie żarty. Mam dylemat i chciałbym zasięgnąć
języka.

Mianowicie chciałem zapytać czy nasienie męskie ma w sobie jakieś specjalne
własciwości? Słyszałem, że dobrze działa na ciało, tzn na skurę. Czy to
prawda? Czy można stosować nasienie jako swego rodzaju krem?
Prosze o poważne odpowiedzi. Dziękuje.

Koszmar

2. Data: 2002-12-07 13:23:44

Temat: Re: Nasienie
Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednostka prawdopodobnie myslaca <assrsm$ogs$1@news.tpi.pl>,
k...@o...pl napisala:
> [...]
> własciwości? Słyszałem, że dobrze działa na ciało, tzn na skurę. Czy to
> prawda? Czy można stosować nasienie jako swego rodzaju krem?

Z uwagi na zawarte w nim androgeny (meskie hormony) swietnie dziala na
skore mezczyzn, ujedrnia, wzmacnia i nawilza. Stosowane regularnie
redukuje zmarszczki.
Niestety jest skuteczne tylko w przypadku panow, gdyz zawarte w nim
androgeny moga poddczas stosowania u pan wywolac nadmierny porost wlosow
na twarzy i obnizenie tonu glosu.
Polecane jest regularne wcieranie nasienia w policzki gdyz zmniejsza to
znaczaco destruktywny wplyw czynnkiow atmosferycznych.
Tak wiec, wcieraj sobie ile tylko mozesz... wyprodukowac.

Doktor medycyny hipernaturalnej i ponadczasowej:
--
Yellow Peril
Lepiej nic nie mowic i wydawac sie glupim, niz sie odezwac i rozwiac

3. Data: 2002-12-07 13:25:53

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Z góry informuję, ze to nie głupie żarty. Mam dylemat i chciałbym
zasięgnąć
| języka.

Przez internet nie zlapiesz mojego jezyka... BTW HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHE
A dylemat naprawde wazny!
--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

4. Data: 2002-12-07 13:50:34

Od: "Koszmar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez internet nie zlapiesz mojego jezyka... BTW HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHE

Pewnie chciałbyś ? Tylko na to czekasz. Najpierw wykonaj dezynfekcje i
deratyzacje języka potem sie zastanowię :-)

> #GG: 3226283

Może podać Ci swój numer GG?

--
Koszmar

5. Data: 2002-12-07 13:53:37

Od: "Koszmar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Doktor medycyny hipernaturalnej i ponadczasowej:
> --
> Yellow Peril

Jak masz mi odpowiadać w taki sposób to lepiej wogóle się nie odzywaj
palancie.

Pozdr.

--
Koszmar

6. Data: 2002-12-07 14:05:29

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednostka prawdopodobnie myslaca <assugv$d6k$1@news.tpi.pl>,
k...@o...pl napisala:

> Jak masz mi odpowiadać w taki sposób to lepiej wogóle się nie odzywaj
> palancie.

Hola, hola, mosci panie.
Za duzo wcierania! Jak widac androgeny cie rozpieraja i nie potrzeba ci
dodatkowej ich porcji - moze zacznij exportowac ;-)

7. Data: 2002-12-07 14:27:47

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 07 Dec 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:assrsm$ogs$1@news.tpi.pl :

> nasienie męskie

Co masz na myśli pisząc "nasienie męskie"?
Czy to dla ciebie oznacza "płód płci męskiej"?
Nasienie ma podwojny zestaw chromosomow, wiec logicznie wskazywałoby to na
płód.

Motto:
"Jeszcze gorzej niż nie wiedzieć, jest myśleć, że się wie..."

Z dobrymi życzeniami,
albertan calendar: 0002.6.31

Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
wobec Założyciela-Religii.
--
Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism

8. Data: 2002-12-07 15:19:59

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

;]]]]]]]]P

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

9. Data: 2002-12-07 19:13:34

Od: "ok" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę że pytanie jest niedorzeczne.
Andrzej

10. Data: 2002-12-07 19:30:51

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że pytanie jest niedorzeczne.

Moze Koszmar po prostu zaklada drugi Avon.. z konsultantkami :)

grzybica
7 dzień
3-miesięczna opuchlizna
Przemrozone stopy