Następna moja teoria spiskowa.

121. Data: 2009-11-20 19:19:53

Temat: Re: Następna moja teoria spiskowa.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

biora-zdrady,index

> Nie chodziło mi o przyczyny zdrad, lecz bólu głowy.

Zdrada jest przyczyną bólu głowy? Zapytaj trenejra, ma na to lekarstwo

Qra

122. Data: 2009-11-20 19:24:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> To zaraz Chiron, uważasz, że kobieta nie może czerpać radości w tych
> najlepszych do tego dniach? Dlaczego kobieta miałaby w tym względzie mieć
> gorzej, niż mężczyźni, u których wszak libido nie jest ściśle skorelowane
> z żadnym cyklem.

Bo jest kobietą.
"Kobieta niech się uczy w cichości i w pełnej uległości; Nie pozwalam zaś
kobiecie nauczać ani wynosić się nad męża; natomiast powinna zachowywać się
spokojnie. Bo najpierw został stworzony Adam, potem Ewa. I nie Adam został
zwiedziony, lecz kobieta, gdy została zwiedziona, popadła w grzech; Lecz
dostąpi zbawienia przez macierzyństwo, jeśli trwać będzie w wierze i w
miłości, i w świątobliwości, i w skromności". (I Tm 2,11-15)

Qra

123. Data: 2009-11-20 19:25:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Jakby ci to... prezerwatyw się nie je.

Ale pociućkać można.

Qra

124. Data: 2009-11-20 19:39:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:59:53 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale, nie ukrywajmy tego, żuje się dłużej!

Nie próbowałam, polecam ciastka.

--

Ikselka.

125. Data: 2009-11-20 19:42:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> I tak szybko czytasz. Za szybko. Nie nadążam z poddawaniem właściwej
> literatury. Może tu zajrzyj, coś dla siebie znajdziesz:
> http://bxeg.gu.ma/

Aleosssochodzi? Bo mi się już teraz pod żadnym linkiem nic nie wyświetla.

Ewa

126. Data: 2009-11-20 19:44:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 20:19:53 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

biora-zdrady,index

> Zdrada jest przyczyną bólu głowy? Zapytaj trenejra, ma na to lekarstwo

Qra, weź Ty się lepiej za te durne jaja...

--

Ikselka.

127. Data: 2009-11-20 19:44:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale pociućkać można.

Pociupciać!

Ewa

128. Data: 2009-11-20 19:45:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 20:24:14 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> dostąpi zbawienia przez macierzyństwo, jeśli trwać będzie w wierze i w
> miłości, i w świątobliwości, i w skromności". (I Tm 2,11-15)

Tak, Qra! Mądre jajo zniosłaś.
--

Ikselka.

129. Data: 2009-11-20 19:45:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 20:25:16 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale pociućkać można.
>
> Qra

Przed kościołem.
--

Ikselka.

130. Data: 2009-11-20 19:54:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Aleosssochodzi? Bo mi się już teraz pod żadnym linkiem nic nie wyświetla.

W NICZYM czasem można znaleźć COŚ!
Skromność. Miłość. Świątobliwość!

Qra, zdeprawowana i bez serca ale za to jaka pyszna

No a teraz - o mojej teorii spiskowej...
Re: Bóg instnieje
ANTYSEMICIZM
Upadek komunizmu=Polska.
Ratuj planete!