Następna moja teoria spiskowa.

141. Data: 2009-11-20 21:12:28

Temat: Re: Następna moja teoria spiskowa.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> No, a jak to się ma do prezerwatyw?

Kobieta nie ma na co se tych gumek założyć.

Qra, szukając spójności

142. Data: 2009-11-20 21:13:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

odnych.htm

> A potem się kobieta wymawia, że ją głowa boli...

AAAAA!!!! Chodziło Ci o uczulenie na lateks!!!!!!

Qra

143. Data: 2009-11-20 21:14:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

odnych.html

> No fakt, bez gumy ani rusz, ale po co głowa?

Ja - jem niom.

Qra

144. Data: 2009-11-20 21:15:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 22:12:28 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Kobieta nie ma na co se tych gumek założyć.
>
> Qra, szukając spójności

Żenujący brak kojarzenia prostych zależności życiowych przez obie Panie.
--

Ikselka.

145. Data: 2009-11-20 21:16:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 22:13:40 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> AAAAA!!!! Chodziło Ci o uczulenie na lateks!!!!!!
>
> Qra

Na kiepski seks w lateksie.
--

Ikselka.

146. Data: 2009-11-20 21:17:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 22:14:34 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

odnych.html

> Ja - jem niom.
>
> Qra

A, jajem.
--

Ikselka.

147. Data: 2009-11-20 21:19:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Można współżyć w dni płodne. Odpowiedzialność oznacza, ze należy z tego
spodziewać się potomstwa- ot i wszystko.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

149. Data: 2009-11-20 21:23:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Można współżyć w dni płodne. Odpowiedzialność oznacza, ze należy z tego
> spodziewać się potomstwa- ot i wszystko.

Można też jeść muchomory. Odpowiedzialność oznacza, że należy się z tego
spodziewać bolesnego zejścia - ot i wszystko.

Qra

148. Data: 2009-11-20 21:23:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja - jem niom.

Wisisz mi czyszczenie monitora, Qra.
LOL

Ewa

150. Data: 2009-11-20 21:25:16

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Można współżyć w dni płodne. Odpowiedzialność oznacza, ze należy z tego
> spodziewać się potomstwa- ot i wszystko.

Można współżyć w dni płodne, używając prezerwatywy, ot i potomstwa nie
będzie.

--

Paulinka

No a teraz - o mojej teorii spiskowej...
Re: Bóg instnieje
ANTYSEMICIZM
Upadek komunizmu=Polska.
Ratuj planete!