Re: Następny skandal ;-((.

Date: Wed, 23 Aug 2000 21:19:48 +0200
From: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Następny skandal ;-((.

Marian L napisał(a):

> Witam.
> Na pl.soc.polityka ukazały się wypowiedzi:
> --
> j...@m...com wrote:

> Bardzo Ciekawe
> I ponizsze napisal ktos kto pracuje dla
> http://157.25.130.10/
>
> Panstwowego Funduszu Rehabilitacji Osob Niepelnosprawnych.
> Warszawa, al. Jana Pawla II 13,
> tel. (0-22) 624 36 44, 620 03 51 w. 237,
> fax: (0-22) 624 39 34
>
> Majac takich pracownikow Niepelnosprawni moga sie czuc bezpieczni
> sa dobrych rekach.
>
> W.

> [...]

Nistety - niektórzy ludzie są zbyt młodzi aby pamiętać PRL, albo zbyt
głupi aby ludzi nazywać "bydłem" i "hołotą". To przecież PRL stworzył
PGR-y, a my (państwo) powinno im pomóc. Ci ludzie mieszkają na terench
gdzie co piąty człowiek nie ma pracy, a co drugi nie ma umowy na stałe.
Co ten biurokrata może wiedzieć o życiu na tamtych terenach. Ciekawe ile
on bierze 4.000 a może więcej to co on może wiedzieć o biedzie.

Ale zgadzam się z tym że dawanie obietnic tym ludziom to zwykła
kiełbasa wyborcza :-( ( pana "mgr" Prezydenta ). 5-lat był na stołku
i nic nie zaproponował w tym i innych tamatach. 5 lat temu obiecał
młodym mieszkania. Ale młodzi mieli pecha i wiosny nie było (anomalie
pogodowe, a może układy z diabłem :o) ), a z tym nie było i mieszkań.

To typowe oszołomstwo i tyle. Poczekajmy bliżej może i nam ONYM
zaczną obiecywać gruszki na wierzbie ( nie dajmy się na to nabrać ).

Jacek