Następny skandal ;-((.

1. Data: 2000-08-23 16:44:05

Temat: Następny skandal ;-((.
Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Na pl.soc.polityka ukazały się wypowiedzi:
--
j...@m...com wrote:

Bardzo Ciekawe
I ponizsze napisal ktos kto pracuje dla
http://157.25.130.10/

Panstwowego Funduszu Rehabilitacji Osob Niepelnosprawnych.
Warszawa, al. Jana Pawla II 13,
tel. (0-22) 624 36 44, 620 03 51 w. 237,
fax: (0-22) 624 39 34

Majac takich pracownikow Niepelnosprawni moga sie czuc bezpieczni
sa dobrych rekach.

W.

--
j...@m...com ma prawo mieć i wyrażać takie poglądy.
Sądzę jednak, że nie powinien pracować w PFRON-ie

2. Data: 2000-08-23 18:51:49

Temat: Odp: Następny skandal ;-((.
Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marian L <m...@e...bielsko.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8o0usa$7m3$...@n...tpi.pl...
> [...]
> "twórczości" narzędzi, które ta instytucja tak niechętnie
> udostępnia do potrzeb niepełnosprawnych - to drugie

Jednak pozostaje stare przysłowie?
Swój swojego zawsze poznaj
Osoby których nazywa hołotą?
To mam pytanie kim jest ta alfa od siedmiu boleści,
Był kiedyś on w PGR-oraz rozmawiał z tymi osobami!
I jeszcze pracuje w instytucji,która ma pomagać ONYCH>
Nie chciał bym aby taka alfa miała coś załatwiać dla mię.

I dziwisz się Marianie ?
Tłuk z ???? chce potłuc bydło z PGR.
(Znam Warszawiaków-to nie możliwe)
(może zawiał go etos moze odpad)
Tylko nie wie ta omega komu mają dziękować za taką sytuacje,
Tym reformatorom, co na ich grzbietach dorwali się do stołka.
Widać poziom bitów w tym pa acanie.jak burza w naparstku!
Ale trudno-część osób dorwała się do koryta!
Mamy kijek i pomiatajmy innymi!
Czasami wózek w dziejach losu przewraca się?
Och jaki wtedy jest gwałt-jakie nieszczęście spotkało i to kogo!
Koniec bajeczki -koniec rozmyślań?
To fata morgana,to nie mogą być realia!
Świat dawno by się rozleciał za rządów takich osób..
Uszanowanie Jan2.

Adwoce:opiekuje się zwierzętami,nie wolno ich maltretować?
To co zrobić z osobami po reformach alf i omeg?
Gułagi są puste-lub wytworzyć jak Pil????? Berezę
Była sprawa i nie ma sprawy.
I koniec bajki??????????

3. Data: 2000-08-23 19:19:48

Temat: Re: Następny skandal ;-((.
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L napisał(a):

> [...]
> "twórczości" narzędzi, które ta instytucja tak niechętnie
> udostępnia do potrzeb niepełnosprawnych - to drugie

Nistety - niektórzy ludzie są zbyt młodzi aby pamiętać PRL, albo zbyt
głupi aby ludzi nazywać "bydłem" i "hołotą". To przecież PRL stworzył
PGR-y, a my (państwo) powinno im pomóc. Ci ludzie mieszkają na terench
gdzie co piąty człowiek nie ma pracy, a co drugi nie ma umowy na stałe.
Co ten biurokrata może wiedzieć o życiu na tamtych terenach. Ciekawe ile
on bierze 4.000 a może więcej to co on może wiedzieć o biedzie.

Ale zgadzam się z tym że dawanie obietnic tym ludziom to zwykła
kiełbasa wyborcza :-( ( pana "mgr" Prezydenta ). 5-lat był na stołku
i nic nie zaproponował w tym i innych tamatach. 5 lat temu obiecał
młodym mieszkania. Ale młodzi mieli pecha i wiosny nie było (anomalie
pogodowe, a może układy z diabłem :o) ), a z tym nie było i mieszkań.

To typowe oszołomstwo i tyle. Poczekajmy bliżej może i nam ONYM
zaczną obiecywać gruszki na wierzbie ( nie dajmy się na to nabrać ).

Jacek

4. Data: 2000-08-23 20:23:22

Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> [...]
>
> To typowe oszołomstwo i tyle. Poczekajmy bliżej może i nam ONYM
> zaczną obiecywać gruszki na wierzbie ( nie dajmy się na to nabrać ).

Panie Jacku!

Niestety zgadzam się z częścią wypowiedzi!
Ale również zadam pytanie?
Czym się różnią wypowiedzi przyszłych kandydatów na urząd R,P.
Co wygadywał o Marianie co on to zrobi?
i co zrobił jest czarną eminencja!
Słuchając tych z lewa tych z prawa i pośrodku?
Nie wiem jak postąpić-za kogo nas mają.
A na naukę tych alf wysłał bym ich w Bieszczady i dąłbym po 200 zl.
Ciekawy jak zaczęliby śpiewać-gloria i ne sexsis deo?(to żart)
Na ostatnich wyborach nie byłem -wypada powtórzyć?
Uszanowanie Jan2
Dla obiecujących-nullum dominium nisi benevolentia tutum est?

5. Data: 2000-08-24 07:43:06

Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny
Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w
wiadomości news:39A423D4.39EB8255@proinfo.pl...

> [...]
ile
> on bierze 4.000 a może więcej to co on może wiedzieć o biedzie.

Przyznaj jednak że młodzi osiągając wiek starych powinni być
mądrzejsi od tych starych. Wyjątki potwierdzają regułę. Dlatego
bardzo razi mnie połączenie młodości z głupotą. Na tej zasadzie
teraz musi być lepiej niż kiedyś w PRL-u.
Problem w tym że wyjątek złego połączenia dotyczy (szkodzi) ON.

Reszta to już polityka a tam demokracja której przeciwstawiać
się nie należy.

Marian L

6. Data: 2000-08-24 17:11:59

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L napisał(a):

> [...]
> bardzo razi mnie połączenie młodości z głupotą. Na tej zasadzie
> teraz musi być lepiej niż kiedyś w PRL-u.

Może zbyt łatwo zrównałem młodość z głupotą (o młodości chciałem
napisać jako o braku pamięcia o PRL i całym tym syfie jaki był)
Ja to jako 30-tolatek pamiętam (walka o mięso, papier toaletowy,
cukier na kartki, zapisy na meble, agd i RTV).
A PGR-y to też wymysł tamtej epoki. Wolny handel i płynące
z tego wygody w ciągu tych kilku lat nadrobił straty. Niestety
gospodarka, opieka społeczna, polityka socjalna, zasobność polskiego
społeczńtwa to wszystko jeszcze długo trzeba będzie naprawiać.
Ten kto siedzi za biurkiem i zarabia dużo kasy chyba o tym już
zapomniał.

> Problem w tym że wyjątek złego połączenia dotyczy (szkodzi) ON.

Nie tylko ON - za Andrzejem powtórzę - dotyczy ludzi w NIEMOCY
(czy to ON czy to bezrobotni z PGR-ów)

> Reszta to już polityka a tam demokracja której przeciwstawiać
> się nie należy.

Demokracja to najgorszy ustrój jakikolwiek wymyślono, ale nic
lepszego też nie było

Jacek

7. Data: 2000-08-24 17:14:11

Temat: Re: Re: Następny skandal ;-((.
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

amazonis napisał(a):

> [...]
> Co wygadywał o Marianie co on to zrobi?
> i co zrobił jest czarną eminencja!
> Słuchając tych z lewa tych z prawa i pośrodku?

Za bydło, które można przekupić byle głupią obietnicą bez
żadnego pokrycia. :-(

Jacek

8. Data: 2000-08-24 19:15:30

Temat: Odp: Re: Następny skandal ;-((.
Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> .

> Za bydło, które można przekupić byle głupią obietnicą bez

Logika nakazuje tobie przyznać rację!
Pozostaje ale?
Co dalej?
Dokąd dążymy?
Może jesteśmy Sodomą i Gomorą!

Uszanowanie Jan2

9. Data: 2000-08-25 11:55:56

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

amazonis napisał(a):

ciach

> Logika nakazuje tobie przyznać rację!
> Pozostaje ale?
> Co dalej?
> Dokąd dążymy?
> Może jesteśmy Sodomą i Gomorą!

Czy ktos zna odpowiedz na powyzsze?
--
3mka Apik
a...@c...pl

10. Data: 2000-08-25 15:54:03

Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Apik <a...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...pl...
> amazonis napisał(a):
> >
> ciach

> Czy ktos zna odpowiedz na powyzsze?
> --
> 3mka Apik
> a...@c...pl
> www.pzn.intertele.pl
> gg#4888 icq#76342942
-------------------------------------
Gdy sam Alfa z Omegą łaskawym
Rządy obejmował przy pokoju prawym
Obiecywał ze dobrego spodziewać potrzeba:
Zdrowia,fortuny,pracy i dostatku chleba.

To piszę ogólnie,nie ogłaszając całemu
Ta Alfa dobrze czyni,tylko swojemu!
kto jej klakierem i wiernie tytułuje,
Jemu szczególnie afektem się kieruje.

Lecz stój,klawiaturo!co robisz ?Bardzo się zagnało;
O Alfie siła piszesz,O mężnym Omedze mało.
Widzę ja to,żeś jakoś pomyśl w tej mierze,
Nic więcej nie pisz?tylko o tych co nie bierze,

Przychodzi mię na pamięć wypowiedzi jednego cesarza
Symbolem etosu, które z jego czyni mocarza,
Nie etos,lecz umysł,tak twierdząc do tej osoby,
Do cudzej sławy nie trzeba naiwnej ozdoby.

stój klawiaturo,dość chwały dość pomysłów wielkich
Pal kadzidło Bogu a nie ludziom wszelkim
Które jako Bogu tak mądrzy powiadają.
Chwały i cnoty nigdy nie zabierają.

Cocero:omnium animi sunt immortales,sed bonorum fortiumque
divini.
Uszanowanie Jan 2.

Sprzedam samochod
renty uczniowskie - prosba o link