Nasz poseł Filip Libicki

1. Data: 2005-11-23 22:33:52

Temat: Nasz poseł Filip Libicki
Od: "JJR" <j...@u...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiło mi się dziś bardzo przykro. Dlaczego? Bo w polsatowym dzienniku
wieczornym obejrzałem sobie "naszego" posła Filipa Libickiego, który
wypowiadając się w sprawie ostatniej poznańskiej Parady Równości przyłączył
się do poprawnego dziś politycznie chóru głosów sprzeciwiających się
demonstrowaniu odmienności.
Wydaje mi się, że przed wyborami pytał na tej grupie czy ma kandydować na
posła. I co, tak nas dziś reprezentuje? Czy już zapomniał o ludziach, którzy
na ulicy jego samego wytykali palcami? Takie coś przeżył przecież kiedyś
każdy z nas i nie podejrzewam, żeby jego akurat miałoby to ominąć.
To przykre, że zostanie posłem automatycznie zwalnia z myślenia. Niby wiem,
że jest posłem z ramienia PiS, ale przecież nawet on musi sobie zdawać
sprawę, że w młodowszechpolskim obrazie świata zamieszkanego przez pięknych
i młodych aryjskich blondynów nie bardzo mieszczą się oprócz
homoseksualistów również starzy, chorzy i kulawi.

Nietolerancja to choroba, którą trzeba zwalczać w zarodku. Facet na wózku
tego nie widzi?

Bardzo mi posmutniało.

--
pzdr,
Jędrzej

2. Data: 2005-11-23 23:07:27

Temat: Re: Nasz poseł Filip Libicki
Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JJR napisał(a):

> na ulicy jego samego wytykali palcami? Takie coś przeżył przecież kiedyś

Nie no ... Podszedł do tego jak prawdziwy katol.

Wedle zasady - ON - Ludzie normalni.

Pedryle - ludzie chorzy.

Jak sam jestem "heterykiem" tak nóż mi się otwierał w kieszeni
widząc jak traktowano "pedryli" chcących sięzabawić kosztem
debilizmu policji ... Druga smutna strona - Ost. w TV coś jęczą
o neofaszyźmie .... Była sobie kolorowa grupa pedryli która
złapala wpier*&^% ... i była grupa łysoli skandujących hasła
mało sympatyczne ...

Pamiętajcie - Skinheadzi /+faszyści, neofaszyści etc./ (o ile
dobrze się orientuję) tępią ine tylko żydów - Oni występują
przeciwko każdej odmienności , również przeciwko ON.

Ot, i dorwał się kolejny do koryta ... ale to tylko moje skromne
zdanie, które prawo mam mieć i się z nim zgadzać.

IV RP WELCOME.
--
|______ Stasio Podróżnik
o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

3. Data: 2005-11-24 06:45:35

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> homoseksualistów również starzy, chorzy i kulawi.
>
> Nietolerancja to choroba, którą trzeba zwalczać w zarodku. Facet na wózku

Tak, to tylko potwierdza to co juz kiedys tu pisalem, ze ON nigdy nie bedzie
dobrze reprezentowala ogolu niepelnosprawnych.

Leszek

4. Data: 2005-11-24 08:14:35

Temat: Re: Nasz pose
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-24 07:45,, LECH DUBROWSKI napisał(a):

> Tak, to tylko potwierdza to co juz kiedys tu pisalem, ze ON nigdy nie bedzie
> dobrze reprezentowala ogolu niepelnosprawnych.

Witam
Leszku a co do reprezentowania ON ma stosunek do demonstracji
seksualnych preferencji przez grupę obywateli. Takie podejście sugeruje
ze homoseksualizm jest chorobą,a to nie wiem Czy Pan Biedroń byłby
zadowolony.

--
Piotr M :-)
Czego nie zabrania prawo, zabrania wstyd.

5. Data: 2005-11-24 08:32:55

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI napisał:

> Tak, to tylko potwierdza to co juz kiedys tu pisalem, ze ON nigdy nie bedzie
> dobrze reprezentowala ogolu niepelnosprawnych.

A ja czegoś nie rozumiem. Zupełnie abstrahując od słuszności/
niesłuszności takiego podejścia do sprawy, czy ON nie wolno mieć
"niesłusznych politycznie" poglądów dotyczących odmiennych preferencji
seksualnych?

PWZ

6. Data: 2005-11-24 08:49:34

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> preferencji przez grupę obywateli. Takie podejście sugeruje ze
> homoseksualizm jest chorobą,a to nie wiem Czy Pan Biedroń byłby

Fakt, zle sie wyrazilem. Chodzi mi o to, ze posel Filip Libicki reprezentuje
PiS, a nie swoich wyborcow.

Leszek

7. Data: 2005-11-24 08:52:45

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niesłuszności takiego podejścia do sprawy, czy ON nie wolno mieć
> "niesłusznych politycznie" poglądów dotyczących odmiennych preferencji

Jak sie jest poslem z ramienia partii rzadzacej to wszystko wolno

Leszek

8. Data: 2005-11-24 09:06:54

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI napisał:

> Chodzi mi o to, ze posel Filip Libicki reprezentuje
> PiS, a nie swoich wyborcow.

Wziąć należy zatem pod uwagę, że może jego wyborcy właśnie takiego
stanowiska w tej sprawie by sobie od niego życzyli?

PWZ

9. Data: 2005-11-24 09:10:55

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wziąć należy zatem pod uwagę, że może jego wyborcy właśnie takiego
> stanowiska w tej sprawie by sobie od niego życzyli?

Jak ich czesc na pewno tak

Leszek

10. Data: 2005-11-24 09:24:44

Temat: Re: Nasz poseł
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-24 10:06,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Piotr
Zawadzki napisał(a):

> Wziąć należy zatem pod uwagę, że może jego wyborcy właśnie takiego
> stanowiska w tej sprawie by sobie od niego życzyli?

Witam
Dokładnie trudno od posła partii konserwatywnej wymagać zachowań
liberalnych czy skrajnie liberalnych ot wszystko
--
Piotr
Argumentów nie należy liczyć, lecz ważyć.

potrzebna pomoc
KOMISJA ZUS
Los PRON jaśniejszy?
Dzien ON w Krakowie