Nasza-klasa grozi śmiercią

11. Data: 2009-01-14 16:46:05

Temat: Re: Nasza-klasa grozi śmiercią
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 17:37:56 +0100, Panslavista napisał(a):

> A znalazłaś coś wiążącego? Bo ja nie.

No, ten miecz i przedmuch np?

12. Data: 2009-01-14 18:26:21

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 17:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No, ten miecz i przedmuch np?

Licentia poetica. A co miałbym mieć do twojego? No chyba, że jest
wspólnikiem kidnaperki - ale wtedy bym nie mówił nic, aby haków ktoś
na mnie nie próbował wykuć.

13. Data: 2009-01-14 21:10:15

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Krystyna K. wbiła nóż w brzuch swojego męża z zazdrości - czytamy w
> "Fakcie". Nie mogła wybaczyć swojemu ukochanemu, że korespondował przez
> internet z Henryką P. - swoją miłością ze szkolnych lat. Odnalazł ją na
> ,,naszej klasie".

I czy ja nie powtarzam od lat, że zauważenie u partnera śladów zazdrości -
partner natychmiast won... u siebie... tłuc głową w ścianę aż nie będziemy
sobie mogli przypomnieć, co to znaczy zazdrość...

Pzdr
Paweł

14. Data: 2009-01-14 21:14:10

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 22:10, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
> partner natychmiast won... u siebie... tłuc głową w ścianę aż nie będziemy
> sobie mogli przypomnieć, co to znaczy zazdrość...

Problem z dziećmi. Czyli modyfikacja twojej porady - obce dzieci - won
od tych dzieci...
Bo dopiero tu można się narazić.

15. Data: 2009-01-14 23:47:29

Od: MU <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> partner natychmiast won... u siebie... tłuc głową w ścianę aż nie będziemy
> sobie mogli przypomnieć, co to znaczy zazdrość...

Nie, nie, nie. Wszystko trzeba przeżyć: miłość, namiętność, zazdrość.
Zazdrość jest stara jak świat, już dinozaury walczyły o partnerkę/
partnera. Jak ktoś nie pozna zazdrości, to tak jakby nigdy się nie
uchlał, nigdy nie dostał w pysk czy nie widział wschodu słońca.
Oczywiście nad wszystkim trzeba mieć kontrolę, nie można dać się
ponieść. Zresztą nauka kontroli nad emocjami to też istotna część
egzystencji. IMO, całe piękno człowieka polega na naszej
niedoskonałości, złożoności i sile uczuć. Bez zazdrości nie powstało
by wiele wspaniałych obrazów, powieści, filmów czy piosenek (ex.:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hey_Joe). Uwielbiam czytać w prasie jak
wielki drab, facet z mafii postrzelił swoją dziewczynę, jej kochanka a
następnie sam się zabił. Takie historie dowodzą, że każdy, nawet
prymitywny gad ma swoje wielkie słabości i trzęsie się jak osika w
strachu przed odejściem laski. Wiwat zazdrość!

PZ. MU

16. Data: 2009-01-15 10:13:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> partner natychmiast won...

o mamuniu...
Telewizora, czy komputera byś tak nie wyrzucił, co?

M.

17. Data: 2009-01-15 14:17:36

Temat: Re: Nasza-klasa grozi smiercia
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gkkj7o$kt2$1@news.onet.pl...

Tia, zlikwidowac internet, poczte, listy, telefony
wtedy nie bedzie juz zazdrosci, albo bedzie jej znacznie mniej :) :) :)
Duch

18. Data: 2009-01-15 14:30:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
Zlikwidowac kosciólek i nie bedzie zazdrosci,bo nauczyl nas myslec
wzorem monogamicznym,wiec tak jak seks grupowy podwaza norme
katolicka,tak tez tam zazdrosci nie ma.

19. Data: 2009-01-15 14:58:16

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
h.googlegroups.com...

to nawet zazdrosci Kosciol winny?
No tak, niewierzac nie sa zazdrosni! HEHEHE
Pozdro :)
Duch

20. Data: 2009-01-15 15:08:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
Po prostu niewierzacy nie zdaja sobie z tego sprawy,ale intuicyjnie
daza w tym kierunke,bo wiezy z kosciolem sa poluzowane.
> [...]
h.googlegroups.com...

> to nawet zazdrosci Kosciol winny?
> No tak, niewierzac nie sa zazdrosni! HEHEHE

WCZORAJ...
fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
no sorry...
SZUM W TVNienawiści...
pamiętajcie