fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

1. Data: 2009-01-13 20:27:57

Temat: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

2. Data: 2009-01-13 20:32:39

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
news:gkitgk$i9m$1@news.onet.pl...

my nie wiedziec o co chodzi.

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

3. Data: 2009-01-13 20:46:51

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

> jakbyś się czuła jakby co chwila ktoś dopierdalał się do każdego słowa
> które piszesz?
> wychwytywał jakiekolwiek niespójności, dopatrywał się kłamstw i fałszu w
> każdym zdaniu?
>
> hieny
ja osobiscie, nie wiem jak reszta, dalabym sobie spokoj z pisaniem na
grupie.

4. Data: 2009-01-13 20:47:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2009-01-13 20:49:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 21:47, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> [...]
> które piszesz?
> wychwytywał jakiekolwiek niespójności, dopatrywał się kłamstw i fałszu w

Pieprzysz glupoty.
To po pierwsze.
A po drugie, jak XL robi to samo wobec innych, czemu WTEDY nie
piszesz, ze jest hieną??

6. Data: 2009-01-13 20:54:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 14:32:39 -0600, Himera napisał(a):

> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
>>

> my nie wiedziec o co chodzi.

My też :-)

7. Data: 2009-01-13 20:57:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 14:46:51 -0600, Himera napisał(a):

> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> ja osobiscie, nie wiem jak reszta, dalabym sobie spokoj z pisaniem na
> grupie.

Hie hie - tylko z tego powodu? Gdybym tak się zachowywała w życiu,
musiałabym już dawno popełnić samobójstwo, bo komus nie pasuję :-)

8. Data: 2009-01-13 21:03:19

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]

Zapytalbym o to samo, z tym ze zamiast przypierdalania uzylbym w Twoim
przypadku slowo: "spuszczac pod...", poniewaz akceptujesz tu egzystencje
tego trolla i odpisujesz mu, co bezposrednio przyczynilo sie do spadku
poziomu tej grupy, do jej upadku mozna powiedziec.
Przez takich jak Ty wyglada to teraz na grupe o mitomanii i jednej osobie,
swego rodzaju osobliwy blog jednej kretynki.
--
Bluzgacz

9. Data: 2009-01-13 21:03:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 21:47:36 +0100, tren R napisał(a):

> jakbyś się czuła jakby co chwila ktoś dopierdalał się do każdego słowa
> które piszesz?
> wychwytywał jakiekolwiek niespójności, dopatrywał się kłamstw i fałszu w
> każdym zdaniu?

Dzięki, Tren. Ale nie bój żaby, jak się pisze po prostu prawdę, to nie ma
takiej siły, a by zostać złapanym na niespójności czy kłamstwie. Mogę
odpowiedziec i wyjaśnić spójnie każde moje słowo, mogę zweryfikowac nawet w
realu kazde z nich (ale po co? - tego się nie robi, jeśli jest się zdrowym
na umyśle). To własnie jest takie nie do uwierzenia i takie denerwujące dla
ludzi, że stać mnie na swobode mówienia prawdy.

I żeby nie było: kiedyś w życiu notorycznie kłamałam. Bo myślałam, że to
jest rada na uniknięcie problemów. Nie z głupoty czy złej woli. Ale
spotkałam sama ludzi, którzy nie kłamią,Zobaczyłam, że SĄ tacy ludzie i to
mi wystarczyło, aby chciec się zmienic. Jakże lekko jest po prostu mówic
prawde. Nie ma się kłopotu z pamietaniem, co się kiedy i komu powieziało -
pamieta sie tylko jedna wersję - czyli to, jak było, po prostu :-)
No ale cóz, prawda nie jest zawsze mile widziana... Zwłaszcza, kiedy przy
mówiącym prawde widzi się siebie...
:-)

10. Data: 2009-01-13 21:07:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 12:49:25 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Pieprzysz glupoty.
> To po pierwsze.
> A po drugie, jak XL robi to samo wobec innych, czemu WTEDY nie
> piszesz, ze jest hieną??

Chyba trochę przesadzasz. Nie łapię innych za słowka (jak np. Medea mnie,
ale jej to wybaczam, bo jest na etapie próby weryfikacji pozytywnej mnie),
nie sprawdzam. Po prostu mnie nie bawi, czy ktoś kłamie - odnoszę się do
wypowiedzi bez oceniania, czy jest ona kłamstwem. Kłamstwo oczywiste,
nieścisłość faktologiczna, oczywiście zdarza mi się iętnowac - może ze 2
razy. A co to ja święta? Fakt, że nie zawsze jestem miła, ale niby czemu
zawsze mam być? To niemożliwe - byc miłym dla wszystkich i kochającym
wszystkich. Znam np takie nauczycielki, co to deklaratywnie kochają
wszystkie dzieciaczki... Znam takie typy od podszewki. jak najdalej od
nich.

no sorry...
SZUM W TVNienawiści...
pamiętajcie