fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

191. Data: 2009-01-14 22:31:59

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Te Twoje skróty myslowe musza wykańczać Twoich bezpośrednich
> rozmówców...

A ja tam od razu zrozumiałem. Dlatego kupuję w Media Mark.

michał

192. Data: 2009-01-14 22:34:51

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> O czyjej odmiennosci teraz mowisz?
> Kogo od kogo?

> A teraz o kim jestes laskaw?

jeśli w jakiś sposób przypasowałaś to do siebie to twój problem odpowiem
posługując sie twoją nomenklaturą.

> Nie rzucam kamieniem.
> Spokojnie pokazuję.
> W przeciwienstwie do Ciebie, ktory zaczynasz sie pienic niczym plyn do
> kapieli.

taki spokój kojarzy mi sie raczej z cynizmem.

> Moze nie zauwazyles, ale staram sie nie wchodzic w watki z XL, miedzy
> innymi po to, zeby nikogo, powtarzam, NIKOGO zbytecznie nie dotknac,
> nie ocenic zbyt pochopnie, i tak dalej. Niekiedy, jak ostatnio,
> probuje zadawac XL pytania, na ktore w wiekszosci nie dostaje
> odpowiedzi. Przyjmuje, ze to wina serwerow, lub laczy, ktore chyba
> przez mroz dostaly hopla. Tylko serwery, zaznaczam, zeby znowu nie
> bylo, ze skaly tu wrzucam.

nie zauważyłem z pewnych względów :D
nazwijmy je technicznymi.

> XL jest mi doskonale obojetna.
> Czy naprawde sadzisz, ze osoba tego pokroju moze mi zepsuc MOJ STAN
> SZCZESLIWOSCI?

nie zastanawiałem sie nad tym i nie zamierzam.
"osoba tego pokroju" - jak to zadziwiająco brzmi w twoich literkach.

> Lecz jesli z kims rozmawiam, normalnie i spokojnie; jesli wysylam
> zwykle informacje o swoim zyciu, a otrzymuje w rozmowie, tu na grupie,
> pomowienia, osadzanie mnie o zywe klamstwo, i tak dalej, czy to dla
> Ciebie dziwne, ze nie pokocham takiej osoby calym swoim
> przeszczesliwym sercem?

nie zastanawiałem sie nad tym i nie zamierzam.
mój sprzeciw podyktowany był odruchem.
resztę sobie dopowiadasz, imho całkiem bez sensu.

> Ustalmy najpierw, co to jest prawda.
> Potem mozemy dyskutowac do u.s.

aż na takie filozje mnie nie stać.
prawda musi istnieć, bo istnieje kłamstwo.
więc kontynuując - prawda istnieje, ale my jej nie jesteśmy w stanie
ogarnąć. stąd imho rodzą się nieporozumienia.

> I jeszcze cos:
> Zapewne nie uwierzysz, ale jestem byc moze o wiele bardziej szczesliwa
> od XL.

nie zastanawiałem sie nad tym i nie zamierzam.
na prawdę nie widzisz dlaczego odezwałem się w tym temacie?

> Ale prosze, staraj sie byc OBIEKTYWNY.
> Sprobuj rozroznic ataki od pytan.

w jaki sposób mam to rozróżnić jeśli pytasz, a zaraz po pytaniu twierdzisz:
"Dlatego zadaje Ci niekiedy kolejne pytania, ciagle bowiem nie
rozumiem, w jaki sposob publiczne klepanie o swoim zyciu osobistym
moze dac komus satysfakcje i szczescie."

nie moim celem jest poza tym jakieś odsiewanie ziarna od plew.

> Bo NIE MA prawdy jednej dla wszystkich, tak samo NIE MA identycznych
> sposobow myslenia, postrzegania swiata, i tak dalej, i tak dalej.

prawdą jest to co mówisz.
niezłe, co?

> Dobrego dnia zycze.

pozostaje mi to samo, ale w kontekście najbliższej nocy :)

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

193. Data: 2009-01-14 22:35:51

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@c...pl> napisał w wiadomości

> Ok. Zdradzę tylko, że dużo fajniejszy niż Lennon.

No ladny chlopak z niego.
Trzeba przyznac...
--
Bluzgacz

194. Data: 2009-01-14 22:36:32

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Tren R'ze, a ile można czytać o prywatnych sprawach XLki?

nie wiem, ja nie czytam :D

> Nie czepiam się.
> XLka jest inteligentna, ma prawo do własnych poglądów itd.
> Tylko pytam się ILE MOŻNA?

no ale masz na to jakiś sposób?

195. Data: 2009-01-14 22:38:18

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie myślę - tu Lennon, tam Gere... Syndrom porównywania się do
> gwiazd
> jest wyrazem kompleksów. Nie mam tego i nigdy nie miałam, zresztą żadna z
> gwiazd nigdy (zwłaszcza w mojej młodej młodości ;-)) się do mnie nie
> umywała, może dlatego nikt nigdy mnie nie porownywał do żadnej ani ja
> siebie w zw. z tym nie próbowałam porównywać :-)
> Porównywanie się do jakichś tam aktorzyn czy muzykantów bardzo umniejsza.
> Nie wiem, po co ludziom to.

Ja, ja i ja...
Dodaj sobie nowa sygnaturke:
"Ja, pustak."
--
Bluzgacz

196. Data: 2009-01-14 22:38:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Piękne streszczenie wczorajszych wydarzeń.
> Też tak czułam, że jednak chodzi o wspólne stanowisko w sprawie Owsiaka. ;)

oczywiście, choć w efekcie mamy jednakowoż rozbieżne :D

197. Data: 2009-01-14 22:51:44

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> no ale masz na to jakiś sposób?

Ignorowac, nie odpisywac = uleczyc grupe i przywrocic jej zdolnosc
normalnego funkcjonowania i przeznaczenia.
--
Bluzgacz

198. Data: 2009-01-14 23:03:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Mam takie jedno zdjątko. Ale im dłużej na nie patrzę, tym mniej
> mi przypomina gwiazdę, a za to coraz bardziej matkę karmiącą.

Znaczy pozbywasz się kompleksów i dążysz w jedynie słusznym kierunku?
Tak trzymaj!!!
:DDDDD

--
Pozdrawiam - Aicha

199. Data: 2009-01-14 23:09:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Znaczy pozbywasz się kompleksów i dążysz w jedynie słusznym kierunku?
> Tak trzymaj!!!
> :DDDDD

Nawet nie to... Jest tyle głodnych na świecie.... ;)

michał

200. Data: 2009-01-14 23:11:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Veronika<v...@c...pl>

> No ja. Dawno temu. :)
> Podobno kiedyś tak wyglądałem. W liceum.
>
> (słuszny nos, małe okularki i lekko kręcone włosy, którym wtedy
> pozwalałem bardziej rosnąć).

zabawne, bo i ja byłem lennonem :)

--
http://www.teologiapolityczna.pl/