fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

291. Data: 2009-01-16 09:29:27

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może.
W każdym razie ma wyższe niż u was obojga. :)
Na bank.

--
CB

292. Data: 2009-01-16 09:32:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:
> [...]
LmQPZUwyWis&feat=directlink

> Ale fajne! :)

> Tatuś faktycznie podobny do Matuszaka (czy jak mu tam?).

> BTW Czym tam karmisz tego malucha? Bigosem? ;)

O ile dobrze widzę i pamiętam, to co wygląda na bigos, to jest kasza
gryczana. :)

293. Data: 2009-01-16 09:33:38

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łoboże, 'dziadziuś' miało być.

> Wyrwał mi się komplement, co? ;)

Miło mi, dziękuję! :)

michał

294. Data: 2009-01-16 09:44:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Być może.
> W każdym razie ma wyższe niż u was obojga. :)
> Na bank.

Wątpię. Jakbyśmy tak z michałem dodali swoje czoła, to na pewno byśmy go
pokonali w tej konkurencji.

BTW Michał, mam nadzieję, że łysiejesz. ;)

295. Data: 2009-01-16 10:08:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem znacznie "smuklejszą" wersją jakby tego typu urody.
No i - pomijając klatę - to mam chyba jednak nieco mniejszy nos. ;)

--
CB

296. Data: 2009-01-16 10:44:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2009 08:24:34 +0100, tren R napisał(a):

LmQPZUwyWis&feat=directlink

> no i który to niby ten ty?

Hie, hie :-)

297. Data: 2009-01-16 10:46:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2009 09:16:18 +0100, medea napisał(a):

LmQPZUwyWis&feat=directlink

> Ale fajne! :)
>
> Tatuś faktycznie podobny do Matuszaka (czy jak mu tam?).

Dziadziuś :-)
Jak ja bedę babcią, też będę karmiąca, mam nadzieję:-)

298. Data: 2009-01-16 10:46:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2009 09:18:37 +0100, medea napisał(a):

> Nie musimy, ja się zgadzam. :)
>
> Ewa

Szkoda, że musze od początku wszystko tłumaczyc... ale mam praktykę ;-PPP
:-DD

299. Data: 2009-01-16 10:49:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2009 09:38:32 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> o co biega.
>
> Wygląda więc na to że:
> kością niezgody jest cos co obierane jest jako "zbyt dobre samopoczucie
> Ikresli",
> cos co odbierane jest jako "dominowanie swoją pewnością siebie",
> oraz coś co obierane jest jako "rodzaj samouwielbienia".
>
> Teraz ode mnie:
> moze w dyskusjach i polemikach, odnosi sie wrazenie ze Ikselka ma byt silne
> arguemnty?
> Albo odnosi sie wrazenie ze zbyt mocno je przedstawia, dominując rozmówce?

Toż własnie to tłumaczyłam niedawno Trenowi - o sobie i reakcjach
innych... Tyle, że zaczęłam jak Ty, od "może", a powinnam napisac: "Jest
tak:.."
Bo jest.

300. Data: 2009-01-16 10:50:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2009 09:38:43 +0100, medea napisał(a):

> Łoboże, 'dziadziuś' miało być.
>
> Wyrwał mi się komplement, co? ;)
>
> Ewa

Już sobie pomyślałam: "Ale układna, az niedobrze się robi" ;-)

no sorry...
SZUM W TVNienawiści...
pamiętajcie
fajne :-)