SZUM W TVNienawiści...

1. Data: 2009-01-13 08:16:13

Temat: SZUM W TVNienawiści...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oto wezwano geja muzułmanina (jeszcze ma głowę na szyi?) jakiegos
pajaca i księdza - temat: "czy Biblia zezwala na związki
homoseksualne".

"... jest to obrzydliwością w oczach Pana, wyprowadź je poza miasto i
ukamienuj ich".

Nawet tworzenie mułów było zakazane.

To przypomnienie dedykuję mułowatym fajansom.

2. Data: 2009-01-13 12:21:53

Temat: Re: SZUM W TVNienawiści...
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...

TVN promuje ostatnio homoseksualizm bo takie sa pewnie wytyczne z Brukseli.
Mam jednak wrazenie ze efekt jest odwrotny od zamierzonego.
Duch

3. Data: 2009-01-13 19:16:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 13:21:53 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
>
> TVN promuje ostatnio homoseksualizm bo takie sa pewnie wytyczne z Brukseli.
> Mam jednak wrazenie ze efekt jest odwrotny od zamierzonego.

Oglądałam, przedwczoraj chyba, ale nie pomnę, na jakim kanale, wypowiedź
Jacykowa na temat homo i adopcji dzieci w związkach homo. Wyobraź sobie,
on, który sam o sobie mówi publicznie "stary pedał", powiedział w
odniesieniu do pytania redaktora o jego stosunek do adopcji dzieci przez
homoseksualistów: "Jedna patologia rodzi drugą".
Masz pojęcie?
Jacyków po tym zdaniu jest dla mnie the best - przeciez zawsze mówię, że
doceniam i widze wartościwych ludzi wśród homo... i to jest własnie jeden z
nich. Zmieniłam o nim zdanie od tego momentu jako o człowieku na jak
najlepsze, bo np. w kwestii jego kompetencji w dyktowaniu ludziom, jak
powinni się ubierac, i tak miałam jak najlepsze.

4. Data: 2009-01-13 19:33:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-Medea ci tlumaczyla,ja ci tlumaczylem i nic,kidys pisalem
argumenty do buraka nie docieraja,jak sie sprawdza,do buraka dociera
tylko pala.Bedziecie mieli w polsce utrudniane zycie.

5. Data: 2009-01-13 19:46:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 11:33:45 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka-Medea ci tlumaczyla,ja ci tlumaczylem i nic,kidys pisalem
> argumenty do buraka nie docieraja,jak sie sprawdza,do buraka dociera
> tylko pala.Bedziecie mieli w polsce utrudniane zycie.

jak się nie uspokoisz z tym burakiem, to też Ci zacznę burakowac. I co,
myslisz, że Twój burak lepszy?

6. Data: 2009-01-13 19:52:01

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Jacyków po tym zdaniu jest dla mnie the best - przeciez zawsze mówię, że
> doceniam i widze wartościwych ludzi wśród homo... i to jest własnie jeden
> nich.

Jestes plytka, skoro przez jedna prosta rzecz potrafisz zmienic swoje zdanie
na temat czlowieka.
Twoje przekonania sa zatem nic nie warte.
Rozumiem, ze jak pedofil da kase na Caritas to tez bedzie dla ciebie
debesciak...
--
Bluzgacz

7. Data: 2009-01-13 20:28:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
Ja nie zachowuje sie jak burak,jestem wasza sprzecznoscia,tlumaczylem
ci na czym to polega i zapominasz ze sztuka jest arystokratyczna do
szpiku kosci.

8. Data: 2009-01-14 09:34:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odniesieniu do pytania redaktora o jego stosunek do adopcji dzieci przez
> homoseksualistów: "Jedna patologia rodzi drugą".

Widzialem urywek programu i też byłem zdziwiony
- homoseksualiści zwykle chca przedstawiac siebie
jako ofiary dyskryminacji społeczeństwa. A tutaj - facet wyciaga kawe na
lawe.
Wielki respekt dla tego faceta za prawde i odwage.
Pozdr,
Duch

9. Data: 2009-01-14 10:25:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 10:34:13 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> lawe.
> Wielki respekt dla tego faceta za prawde i odwage.

Ja też tak to odbieram. A miałam go za zwykłego pofikańca...

10. Data: 2009-01-14 21:41:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> [...]
> kawe na lawe.
> Wielki respekt dla tego faceta za prawde i odwage.

Z niego taki pedał, jak ze mnie elf.

--
Pozdrawiam - Aicha

pamiętajcie