"Polki po uszy w tradycji"

1. Data: 2009-01-13 00:35:14

Temat: "Polki po uszy w tradycji"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...)Gdy skonfrontować Polkę ze statystyczną Amerykanką mającą często
obsesję na punkcie poprawiania swego wyglądu, czy to z pomocą chirurga
plastycznego czy kosmetyków o cudownym oddziaływaniu, Polka wypada przy
niej co najmniej blado. Okazuje się bowiem, że jedynie 2% Polek wskazuje na
wolę poprawiania swego wyglądu jako przedmiot marzeń. Jak to
zinterpretować? Albo większość Polek jest zadowolona z wyglądu, albo wygląd
najzwyczajniej w świecie "przegrywa" z powszechnie traktowanymi jako
priorytetowe..."

Bo Polki to po prostu piękne kobiety :-D
Na przecietną Amerykankę, tak jak na Angielkę, to nawet patrzeć trudno...
nawet do filmów nie mają kogo brać, same pokraki zapadłymi policzkami i
zębami trzonowymi usunietymi dla poprawy owalu twarzy, z wadami zgryzu,
grubaski albo wychudzone z powodu genetycznie grubych łydek, z łukiem
tryumfalnym juz na poziomie kości piszczelowych...

I oto, w cytowanym tekście wynik badania, jak w badaniu naukowym u Ruskich,
kiedy po wyrwaniu szóstej nogi mucha na komendę "mucha, idi!" pozostając w
bezruchu, przyczyniła się do naukowego odkrycia: "po wyrwaniu szóstej nogi
muchy tracą słuch."
:-D

PS. Komentarze pod tekstem oczywiście pochodzą od tej "dbającej o siebie"
części, solidaryzującej się z Amerykankami-pokrakami ;-PPP

2. Data: 2009-01-13 00:36:38

Temat: Re: "Polki po uszy w tradycji"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 01:35:14 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> zinterpretować? Albo większość Polek jest zadowolona z wyglądu, albo wygląd
> najzwyczajniej w świecie "przegrywa" z powszechnie traktowanymi jako

O, sorry, linka nie podałam:
http://www.supermozg.pl/supermozg/1,91626,5700780,Po
lki_po_uszy_w_tradycji.html

> [...]
>
> PS. Komentarze pod tekstem oczywiście pochodzą od tej "dbającej o siebie"
> części, solidaryzującej się z Amerykankami-pokrakami ;-PPP

jak wyżej, bez zmian :-)

3. Data: 2009-01-13 10:10:53

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Temat nudny i przerabiany.
Odstaw chlanie, bo z lekami zle dziala.
--
Bluzgacz

4. Data: 2009-01-13 12:21:37

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Auterem tekstu jest jakis zakompleksiony redaktor z wyborczej:

bo dlaczego jesli Amerykanka ma obsesje na puncie wygladu to Polka wypada
przy niej _blado_ ???
Chyba wypada duzo lepiej nieprawdaz?

No chyba ze za wzor stawiamy sobie wszystko to co Madre Pany z Zachodu
osiagnely,
wtedy, tak nalezy zachodnie to bezmyslnie nasladowac.
Ale ja w to nie wchodze.

----
Niedawno byly badania nad zadowoleniem Polakow z zycia seksualnego. Okazalo
sie ze na tle
Europy wypadamy bardzo dobrze. Wiec jak to zinterpretowali zakompleksieni
Postepowcy?
Na minus oczywiscie! :))

----
W komentarzu polskie kobiety nazwał ktos "płodne maciory" - po poziomie
wypowiedzi widac
poziom piszacego, ktory -w przeciwienstwie do kobiet- osiagnał wysoki
stopień samorozwoju :)

Pozdrawiam,
Duch

5. Data: 2009-01-13 13:17:13

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 13:21, "Duch" <n...@n...com> wrote:

> [...]
> wypowiedzi widac
> poziom piszacego, ktory -w przeciwienstwie do kobiet- osiagnał wysoki

Bluzgacz? Z zazdrości z powodu braku własnej progenitury?

6. Data: 2009-01-13 19:12:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 13:21:37 +0100, Duch napisał(a):

> W komentarzu polskie kobiety nazwał ktos "płodne maciory" - po poziomie
> wypowiedzi widac
> poziom piszacego, ktory -w przeciwienstwie do kobiet- osiagnał wysoki
> stopień samorozwoju :)

No jasne: typowy jednokomórkowiec, z urwaną witką - wiesz, tak z kategorii
odrzuconych, zanim wniknął :-D

7. Data: 2009-01-13 19:17:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 05:17:13 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Bluzgacz? Z zazdrości z powodu braku własnej progenitury?

też tak pomyślałam: zupełnie ten sam styl.

8. Data: 2009-01-13 19:50:03

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> też tak pomyślałam: zupełnie ten sam styl.

Falsch!
Gdybym pisal o tobie, nie uzylbym ani razu slowa "kobieta"....
--
Bluzgacz

9. Data: 2009-01-13 20:43:32

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najzwyczajniej w świecie "przegrywa" z powszechnie traktowanymi jako
> priorytetowe..."
>
> Bo Polki to po prostu piękne kobiety :-D

a nie jest tak po prostu kurwa ze Amerykanki moga sobie na operacje
plastyczne pozwolic ze wzgledow finansowych a Polki nie?

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

10. Data: 2009-01-13 20:48:34

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gkiun2$m49$1@news.onet.pl...
> Himera<h...@z...org>

> i dlatego Polki o tym nie marza?
> takie realistki twardo stapajace po ziemie wszystkie?

bo ja niem masz co do gara wlozyc to priorytety sie mnieniaja w kwestii
marzen.

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

ZADOWOLENIE MOJE I W RODZINIE.
KLAMCY...
ZAPYTOWYWUJEM SIEM GRUPY
Zabrali jej syna, bo ma objawienia