"Polki po uszy w tradycji"

11. Data: 2009-01-13 20:48:41

Temat: Re: "Polki po uszy w tradycji"
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Himera<h...@z...org>
news:gkiuj0$iae$1@inews.gazeta.pl

> a nie jest tak po prostu kurwa ze Amerykanki moga sobie na operacje
> plastyczne pozwolic ze wzgledow finansowych a Polki nie?

i dlatego Polki o tym nie marza?
takie realistki twardo stapajace po ziemie wszystkie?

saulo

12. Data: 2009-01-13 20:56:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 14:43:32 -0600, Himera napisał(a):

> a nie jest tak po prostu kurwa ze Amerykanki moga sobie na operacje
> plastyczne pozwolic ze wzgledow finansowych a Polki nie?

No jest tak, ale weź przeciętną Amerykankę... Nosz gonić pod nóż!
A przeciętną Polkę wystarczy tylko odpowiednio ubrac i umalować, jeśli
akurat nie jest.

13. Data: 2009-01-13 21:38:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> i dlatego Polki o tym nie marza?
> takie realistki twardo stapajace po ziemie wszystkie?

Nie, to nie tak. Było kiedyś takie reality show o operacjach
plastycznych (nie oglądałam, czytałam tylko wywiady z kandydatkami i
uczestniczkami po zakończeniu). Te kobiety biedne (i zakompleksione)
myślały, że jak sobie zrobią operację, to automagicznie zmieni się ich
całe życie, dzieci zaczną się lepiej uczyć, mąż przestanie pić,
zacznie więcej zarabiać i takie tam...
A tu żer:
"Na wyjawienie niedoskonałości swej fizyczności decydują się
najczęściej kobiety w wieku około 20 i 40 lat. Większość z nich
zajmuje się domem i dziećmi. Ich sylwetki zmieniły się w związku z
macierzyństwem. Najwięcej kłopotów i frustracji pojawiło się u nich
wraz z pojawieniem się niechcianego tłuszczyku na biodrach,
zdeformowanymi karmieniem piersiami, czy przedwczesnymi zmarszczkami
wokół oczu. Niezadowolone są także ze swego sposobu "noszenia się",
czyli nieumiejętnego doboru stroju i fryzury do panujących w modzie
kanonów."

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2009-01-14 07:59:54

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

> [...]
> myślały, że jak sobie zrobią operację, to automagicznie zmieni się ich
> całe życie, dzieci zaczną się lepiej uczyć, mąż przestanie pić,
[...]

Problem nadal nierozwiązany:

jeżeli to typowa motywacja, to dlaczego tak wiele Polek o tym nie marzy -
dlatego, że to mają, czy dlatego, że, realistycznie oceniając, wiedzą, że
mieć tego w ten sposób nie mogą?

Saulo

15. Data: 2009-01-14 09:47:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
> [...]

1.
A moze w USA, duzy odsetek operacji to liposukcje czy odciaganie tluszczu?
W USA jest bardzo duzy odsetek ludzi otylych a nas nie - to by cos
tlumaczylo.

2.
Paniczne dbanie o urode ma rowniez zrodlo w plastikowym przekazie medialnym,
gdzie serwuje sie kanony urody oraz produkuje sie wrazenie ze wyglad jest
najwazniejszy.

Byly przeprowadzone jakies badania na (chyba) Filipinach, gdzie w przeciagu
kilkudziesieciu lat,
mezczyzni ktorzy nie interesowali sie swoja uroda, nagle zaczeli przesadnie
o nia dbac (i mieli rozne
problemy zwiazane z wyglądem).
Po badaniu okazalo sie ze to z powodu serialów typu "Słoneczny Patrol",
ktory wprwadzil nowe wzorce
i ... problemy.

3.
Zaczynamy zwracac uwage na urode bo ta zaczyna miec coraz wieksze znaczenie
w wyalienowanych "nowoczesnych" spoleczenstwach,
gdzie kontakt miedzyludzki jest krotki i powierzchowny i gdzie liczy sie
pierwsze wrazenie, w
przeciwienstwie do dlugotrwalych wiezi gdzie wyglad ma duzo mniejsze
znaczenie.

Pozdr,
Duch

16. Data: 2009-01-14 10:28:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 10:47:21 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> o nia dbac (i mieli rozne
> problemy zwiazane z wyglądem).
> Po badaniu okazalo sie ze to z powodu serialów typu "Słoneczny Patrol",

Kupili se wszyscy te pomarańczowe pływaki? - no, też miałam kompleksy na
tym tle ;-PPP
Ale za to Pamela mnie jakoś nie nastroiła kompleksowo...

> [...]
> pierwsze wrazenie, w
> przeciwienstwie do dlugotrwalych wiezi gdzie wyglad ma duzo mniejsze

No własnie na to ostatnie liczę w necie ;-PPP

17. Data: 2009-01-14 12:35:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO kobiety w PL nie mają do tego wystarczającej motywacji.

PL-mężczyźni uwielbiają pasjami swoje partnerki...
i nie tylko.
Dlatego.

--
CB

18. Data: 2009-01-14 12:45:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Soulo wrote:a jesli Polka jest kreowana w swojej urodzie przez
mezczyzne?To by wychodzilo ze polscy mezczyzni maja inny gust i
smak,od amerykańskich panów.

19. Data: 2009-01-14 21:04:27

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości

> a nie jest tak po prostu kurwa ze Amerykanki moga sobie na operacje
> plastyczne pozwolic ze wzgledow finansowych a Polki nie?

Czyli, że Polki są takie same idiotki, jak tamte? Hę? Myślisz, że tylko
dlatego uchodzą, za inteligentne (przynajmniej niektóre) i mądre (rzadziej,
ale też), że nie stać je na okazywanie pustostanu powyżej C1?

Pzdr
Paweł

ZADOWOLENIE MOJE I W RODZINIE.
KLAMCY...