fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

391. Data: 2009-01-23 01:26:39

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:f6086788-0ba5-40a9-86f1-

Miałem przyjemność pracy na różnych maszynach - to też twórczość.

Najbardziej do gustu przypadla tobie maszyna o nazwie Anal Intruder 3000.
--
Bluzgacz

392. Data: 2009-01-23 01:27:14

Temat: Re: Ikselka antyteza prawdziwej kobiety (BYLO: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości :

> Moja interpretacja męskości stuprocentowej jest zgodna z interpretacją
> wielu normalnych kobiet, więc może masz rację, że nie dyskutujesz...

Kto tu ustala normy?! - ja się pytam. :D

michał

393. Data: 2009-01-23 01:29:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ikselka" napisał

> Hiehiehie. Proszę, jak to naukowa interpretacja homofobii jako
> manifestacji genów drażni co niektórych inteligentnych :)

Czasem czeski błąd w odczytywaniu wyników IQtestu takie robi figle...;)

394. Data: 2009-01-23 01:32:40

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę jesteście dobrana parą z Czarkiem - jak nie jedno, to drugie
> coś imputuje :)

Ale za to ubaw po pachy. Normatywnie kolorowo! :)

michał

395. Data: 2009-01-23 01:34:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2009 02:29:49 +0100, michal napisał(a):

> Czasem czeski błąd w odczytywaniu wyników IQtestu takie robi figle...;)

No tak, zamiast 173 przeczytałam 137 :->

396. Data: 2009-01-23 01:35:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2009 02:32:40 +0100, michal napisał(a):

> Ale za to ubaw po pachy.

Myslisz o sobie, jak o wysokim mężczyźnie?
:-)

397. Data: 2009-01-23 01:38:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pedofilię _część_ dzisiejszej ~nauki także próbuje "tłumaczyć"
uwarunkowaniem biologicznym.

Kretynka jesteś.
Ambitna, pusta kretynka.

Zapamiętaj. ;)

--
CB

"Aicha" <b...@t...ja> napisał(-a)
w wiadomości news:glb3r1$166$1@news.onet.pl:

398. Data: 2009-01-23 02:28:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" napisał w wiadomości :

> na pierwszym poznałem żonę :)

A moją na którym?

michał

399. Data: 2009-01-23 02:33:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości

> no to ja w takim razie popedałuję do łóżka

A ja do kaloryfera.

michał

400. Data: 2009-01-23 02:36:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, zamiast 173 przeczytałam 137 :->

Czeski to będzie 371.

michał

no sorry...
SZUM W TVNienawiści...