fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

471. Data: 2009-01-25 12:49:13

Temat: Re: Ikselka antyteza prawdziwej kobiety (BYLO: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" napisał w wiadomości

> Albo tego jak do sprawy podchodzili rodzice. Moi też uważali, że
> powinnam być im wdzięczna za dar życia. Za dużo byłam/jestem im
> wdzięczna. Za to nie umiem i nigdy nie umialam. Było w moim życiu wiele
> momentów w których wolałbym się nie urodzić.

> Ja mam takie samo podejście - to nie dzieci się proszą na świat - to my
> je powołujemy do życia. One tutaj nie mają prawa głosu więc dlaczego
> miałyby być za cokolwiek wdzięczne. One mają dobro jakie otrzymują oddać
> następnym pokoleniom :) ( a jeżeli zło otrzymywało to przerwać ten
> łańcuch i próbować dać tyle dobra ile zdołają).

> [...]

Nie chodzi mi o oczekiwanie wdzięczności od moich dzieci. Jestem wdzięczny
swoim rodzicom, że powołali mnie do życia. Dzięki nim właśnie, dzięki ich
spotkaniu, doświadczam czegoś tak wspaniałego, że trudno mi sobie
wyobrazić, co lepszego mogłoby mnie spotkać. To, że mam swoje dzieci i
mogłem obserwować ich wzrastanie przez lata a teraz śledzić z dala ich
dojrzałość, jest właśnie tą wspaniałością, którą zawdzięczam swoim
rodzicom. Gdyby nie ich spotkanie w przeszłości, nie byłoby mojej
teraźniejszości. Mamo i Tato, kocham Was! :)

michał

472. Data: 2009-01-25 16:20:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jan 2009 13:22:38 +0100, Renata napisał(a):

> [...]
> pokoleniom :) ( a jeżeli zło otrzymywało to przerwać ten łańcuch i próbować

Przynajmniej się staram. Wychowuje i widze, że ten model będzie przekazany.

> Dokładnie.

hej.

473. Data: 2009-01-25 20:53:13

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 17:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Przynajmniej się staram. Wychowuje i widze, że ten model będzie przekazany.

> hej.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

I tak będą... że hej!!!

no sorry...