fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

461. Data: 2009-01-24 00:52:59

Temat: Re: Ikselka antyteza prawdziwej kobiety (BYLO: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?)
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Czemu Tren? Sam se zrób - KFa nie masz?
> :-D

bo my się kochamy

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

462. Data: 2009-01-24 01:17:56

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu Tren? Sam se zrób - KFa nie masz?
> :-D

Nie kocham Kaefa.

michał

463. Data: 2009-01-24 04:36:23

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, zamiast 173 przeczytałam 137 :->

Raczej 17,3 jak u ciebie.
--
Bluzgacz

464. Data: 2009-01-24 04:38:34

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Ksiądz na kuligu ujawnia tajemnice spowiedzi czy pan doktor tajemnice
> lekarskie?

Dobre und motzne oraz prawdziwe, hehe...
--
Bluzgacz

465. Data: 2009-01-24 04:39:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nazwisk nie ujawnia. Na kazaniu było o odmiennościach wśród nas.

Buehuehuehue!
No dobra, juz sie nie pograzaj kretynko, znowu zaczynasz sie ciskac.
Jest zabawa, znowu bedzie mozna sie z ciebie posmiac.
Do roboty pajacu!
--
Bluzgacz

466. Data: 2009-01-24 09:40:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 01:52:59 +0100, tren R napisał(a):

> bo my się kochamy

Zara bede zazdrosna ;-PPP

467. Data: 2009-01-24 09:42:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 02:17:56 +0100, michal napisał(a):

> Nie kocham Kaefa.

Nie KFa masz kochać, tylko KFem ;-P

468. Data: 2009-01-24 11:06:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie KFa masz kochać, tylko KFem ;-P

Do kochania mam inne narzędzia.

michał

469. Data: 2009-01-25 12:15:52

Od: "Renata" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisała w wiadomości

> "mój" prawdziwy mężczyzna nie może być wierzący.
> Inaczej przychodzą mu do głowy kompletnie pozbawione sensu pomysły w
> rodzaju recyklingu cywilnej (niewierzącej!) rozwódki w kościelną żonę,
> bo wg kanonicznego prawa jest panną.

Jeżeli jesteś niewierząca i nigdy nie byłaś wierząca to wg. prawa
kanonicznego Twój ślub był jednak ważny. Ślub cywilny nie jest wiążący
jedynie dla wierzących. Dla niewierzących stanowi przeszkodę we wzięciu
jednostronnego ślubu kościelnego (i taki przypadek powinien być rozpatrzony
przez sąd biskupi chyba).

R.

470. Data: 2009-01-25 12:22:38

Od: "Renata" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja sprawa, że musisz miec długi wdzięczności wobec ludzi (tu:
> rodziców).
> To wynika ze światopoglądu.

Albo tego jak do sprawy podchodzili rodzice. Moi też uważali, że powinnam
być im wdzięczna za dar życia. Za dużo byłam/jestem im wdzięczna. Za to nie
umiem i nigdy nie umialam. Było w moim życiu wiele momentów w których
wolałbym się nie urodzić.

> Ja byłam darem dla moich rodziców. To oni byli wdzięczni, że mnie mieli od
> Boga. Choć nie byli praktykujący w wierze.
>
> I moje dzieci są dla mnie darem. To ja jestem wdzięczna, że je mam.

Ja mam takie samo podejście - to nie dzieci się proszą na świat - to my je
powołujemy do życia. One tutaj nie mają prawa głosu więc dlaczego miałyby
być za cokolwiek wdzięczne. One mają dobro jakie otrzymują oddać następnym
pokoleniom :) ( a jeżeli zło otrzymywało to przerwać ten łańcuch i próbować
dać tyle dobra ile zdołają).

> I tak będzie w naszej rodzinie do końca świata, a może o jeden dzień
> dłużej,

Tego niestety nie możesz być pewna.

> bo nie powołujemy na świat dzieci po to, aby musiały być nam za coś
> wdzięczne.

Dokładnie.

R.

no sorry...