fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

91. Data: 2009-01-14 10:54:35

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A nie widać, że już jestem "po" ?
> :-DDD

po czym jestes to ja nie wiem, zas twoja nagminna chec gloszenia swojego
swiatla zdrowa na pewmo nie jest

--
The Gnome

92. Data: 2009-01-14 11:00:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 11:54:35 +0100, gazebo napisał(a):

> po czym jestes to ja nie wiem, zas twoja nagminna chec gloszenia swojego
> swiatla zdrowa na pewmo nie jest

Powiedz to Chrystusowi ;-)
I tak samo pójdą za mną (Piii! - to przenośnia!) tylko ci, którym pasuje,
co piszę.
A z tym głoszeniem to nieco przesadzasz. Wystarczy mały kaefik i cisza
błogosławiona.

93. Data: 2009-01-14 11:01:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po czym jestes to ja nie wiem, zas twoja nagminna chec gloszenia swojego
> swiatla zdrowa na pewmo nie jest

Wiesz?
Bo tak serio się teraz zastanawiam.
Tak jest w większości przypadków.
Taki jest pewien schemat.

A jeśli XLka ma po prostu inaczej?

Myślenie schematyczne potrafi sprawić wiele złego. A juz z pewnością jest
przyczyną wielu mordobić.

M.

94. Data: 2009-01-14 11:07:42

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Powiedz to Chrystusowi ;-)

no a z kim w koncu rozmawiam?

> I tak samo pójdą za mną (Piii! - to przenośnia!) tylko ci, którym pasuje,
> co piszę.
> A z tym głoszeniem to nieco przesadzasz. Wystarczy mały kaefik i cisza
> błogosławiona.

slyszalem o jednym takim co sam siebie wrzucil, rozwijasz sie, juz nie
tylko sama do siebie bedziesz pisala, bedziesz killowala :)

--
The Gnome

95. Data: 2009-01-14 11:09:58

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Wiesz?
> Bo tak serio się teraz zastanawiam.
> Tak jest w większości przypadków.
> Taki jest pewien schemat.
>
> A jeśli XLka ma po prostu inaczej?

moze i ma, sam jej kiedys napisalem, ze jesli faktycznie to jej gratuluje

> Myślenie schematyczne potrafi sprawić wiele złego. A juz z pewnością jest
> przyczyną wielu mordobić.

jednak przy skrajnosciach ludziom zaczyna odwalac i przestaja zauwazac
siebie i rzeczywistosc

--
The Gnome

96. Data: 2009-01-14 11:11:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednak przy skrajnosciach ludziom zaczyna odwalac i przestaja zauwazac
> siebie i rzeczywistosc

I tu masz rację.
Mam nadzieję, że jeśli mnie kiedyś zacznie poważnie odwalać, znajdzie się
ktoś, kto będzie mnie na tyle lubić, żeby mnie kopnąć w ....kostkę.

M.

97. Data: 2009-01-14 11:38:29

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Mięso jest pożywniejsze od papieru ;)

powiedz to krowie :)))) czytalem o Chinczyku co sie naumial trawic celuloze

--
The Gnome

98. Data: 2009-01-14 11:39:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> powiedz to krowie :)))) czytalem o Chinczyku co sie naumial trawic celuloze

Ale pewnie blado później wyglądał. No i z całą pewnością wolałby jeść
choćby wątróbkę. ;)

Ewa

99. Data: 2009-01-14 12:15:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Solidarność hien? ;)

BTW przypominam: wg teorii tnr to ktoś w rodzaju dyskretnej
super-super-hieny.
Taka np XLa to przy nim "mały szczeniak".

--
CB

f.googlegroups.com...

100. Data: 2009-01-14 12:36:44