fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

101. Data: 2009-01-14 12:56:34

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 12:07:42 +0100, gazebo napisał(a):

> no a z kim w koncu rozmawiam?

Z fajną kobitką, a co?

> slyszalem o jednym takim co sam siebie wrzucil, rozwijasz sie, juz nie
> tylko sama do siebie bedziesz pisala, bedziesz killowala :)

Aha, no to miło mi, że Ty mnie nie wrzucisz :-)
Głupio byłoby gadać do ściany - kiedy prócz Ciebie wszyscy (łacznie ze mną)
by się zdecydowali mnie tam tego :-)

Co do "sama do siebie" - robie mnóstwo fajnych rzeczy "sama sobie" - ale
najlepiej jednak mi wychodzi podziwianie; killowanie zostawie sobie
ewentualnie na koniec, kiedy stwierdzę, że nie ma po co żyć...
:-)

102. Data: 2009-01-14 12:57:52

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

> powinniście się spotkać.

Slaby powod.
--
Bluzgacz

103. Data: 2009-01-14 12:57:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 12:09:58 +0100, gazebo napisał(a):

> moze i ma, sam jej kiedys napisalem, ze jesli faktycznie to jej gratuluje

> jednak przy skrajnosciach ludziom zaczyna odwalac i przestaja zauwazac
> siebie i rzeczywistosc

...swoją fajną i skupiają się (w celu mordobicia) na tych, którzy wprost
mówia o swojej fajnej równie :-)

104. Data: 2009-01-14 13:00:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 12:11:52 +0100, Vilar napisał(a):

> I tu masz rację.
> Mam nadzieję, że jeśli mnie kiedyś zacznie poważnie odwalać, znajdzie się
> ktoś, kto będzie mnie na tyle lubić, żeby mnie kopnąć w ....kostkę.

Znajdzie sie takich dosyć, niestety :-(

A ja mam nadzieję, że nigdy nie znajdzie się człowiek/lekarz, który mnie
wyleczy z mojego "pop...nia" (szczęście jako indywidualne odczucie to
jednak nie jest stan normalny, jak widze po reakcjach wielu osób) :-)

105. Data: 2009-01-14 13:01:29

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie - chętnie. Ale nie w 4 oczy.

Jestes tchorzliwa sciera, mozesz wypierdalac.
Po drugie, nigdy nie bede mial ochoty spotykac sie z kims takim jak ty, z
toba.
Starannie sobie dobieram towarzystwo i rozmowcow - wszyscy sa na poziomie,
zanizylabys znacznie srednia.
No i najwazniejsze: otaczam sie ludzmi szczerymi z charakterem. Moglabys
najwyzej kelnerzyc podczas spotkania.
--
Bluzgacz

106. Data: 2009-01-14 13:06:56

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Bluzgacz, a czym Ty jesteś przepełniony? Słodyczą? Prawdą? Mądrością
> życiową?

Slodycza? To obrzydliwe.
Prawda - jak najbardziej. Madroscia zyciowa - jeszcze potrzeba mi troche lat
i doswiadczen, aby takowa posiasc w pelni.

Nie potrzebujesz akceptacji i przymknięcia oka na Twoje
> słabości? Pogłaskania po główce? Potrzebujesz jak cholera, nieprawdaż?

Chuja tam potrzebuje. Pogodzilem sie ze swoimi slabosciami dawno temu.
Sa i z nimi zyje, staram sie je trzymac w uspieniu, chociaz realia zycia nie
zawsze na to pozwalaja.
Jezeli ktos mnie poznaje i pozniej mam z ta osoba czesto do czynienia to
automatycznie musi akceptowac moje slabosci, poniewaz gdyby nie ten fakt,
bylbym nie do zniesienia. I tak jest z kazdym czlowiekiem, niczego nowego tu
nie odkrylem. Od glaskania mnie po glowie wole porzadne obciaganie.
--
Bluzgacz

107. Data: 2009-01-14 13:09:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie no, przystojny to on jest. Tylko że ja teraz to ani przystąp... :-)

Jezyk cie nie boli od tego lizania dupy debilko?
--
Bluzgacz

108. Data: 2009-01-14 13:10:50

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Na to liczę, dla uzupełnienia sobie pełnego obrazu. :)

A po co Ci to?
Zbierasz foty pasztetow?
--
Bluzgacz

109. Data: 2009-01-14 13:12:18

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> myślałem że na psp nikt nie pracuje!

Poza emerytem-schizofrenikiem pansraczem i rencistka-menopauza ikselka
wszyscy sa pracowici.
--
Bluzgacz

110. Data: 2009-01-14 13:13:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Ja się obraziłam. Odobrażę się, kiedy zobaczę fotkę. ;)

No ale mam nie atakować!

michał

no sorry...
SZUM W TVNienawiści...