fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

111. Data: 2009-01-14 13:20:52

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Z fajną kobitką, a co?

aaaa, Maria Mgdalena

> Aha, no to miło mi, że Ty mnie nie wrzucisz :-)
> Głupio byłoby gadać do ściany - kiedy prócz Ciebie wszyscy (łacznie ze mną)
> by się zdecydowali mnie tam tego :-)

ty naprawde jestes nieprzytomna

> Co do "sama do siebie" - robie mnóstwo fajnych rzeczy "sama sobie" - ale
> najlepiej jednak mi wychodzi podziwianie; killowanie zostawie sobie
> ewentualnie na koniec, kiedy stwierdzę, że nie ma po co żyć...
> :-)

malo prawdopodobne, wtedy zaczniesz pisac jak ten gosc na psr co ma
nowotwor (moze juz nie zyje albo jakas chemioterapia) i zaczniesz sie
jeszcze bardzie modlic

--
The Gnome

112. Data: 2009-01-14 13:22:24

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ...swoją fajną i skupiają się (w celu mordobicia) na tych, którzy wprost
> mówia o swojej fajnej równie :-)

ponoc psychiatryki sa pelne takich ludzi

--
The Gnome

113. Data: 2009-01-14 13:26:42

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Tren R'ze, a ile można czytać o prywatnych sprawach XLki?
>
> Ja rozumiem, że ona sobie robi prywatną terapię kosztem naszego czasu (a
> właściwie waszego, bo ja się z tego wymiksowałam).
> Że ma czas i zacięcie, więc smaruje ile wlezie.
>
> Tylko, że chyba zacznę postulować za założeniem osobnej grupy o nazwie
> XLka (albo XLki), bo monopolizowanie tej sprawia, że w sumie nie są
> poruszane żadne inne wątki.

Niestety jestes kolejna osoba, ktora potwierdza to o czym mowie od dawna w
chuj.
I dopoki niektorzy beda akceptowac to o czym tu napisalas i sie dawac
wpierdalac w tworzone przez nia watki badz spory, dopoki beda pozwalali jej
na to, zeby z tej grupy robila szambo nie z tej ziemii, bede uwazal ze jest
to banda osob, ktore nie skonczyly podstawowki i sa pozbawione inteligencji.
Czytajac te beznadziejne wymiany zdan mozna dojsc do wniosku, ze niektorzy
nie skonczyli 12 lat i sa niedorozwinieci. Marnuja grupe jednym slowem.
A moze po prostu poza tymi beznadziejnymi czatami i "rozmowami" nie maja nic
do powiedzenia...
--
Bluzgacz

114. Data: 2009-01-14 13:28:27

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma przecież obowiązku. Widocznie ci, którzy czytają, mają na to
> ochotę.

Naprawde masz ochote na czytanie tego gowna?
Nie zauwazylas, ze prowadzac te beznadziejne z nia rozmowy, cofasz sie w
rozwoju - no tak to wyglada.
Rozmowy o gownie (o niej) i w sumie o pierdolach. Slodzenie sobie i
nieszczera wymiana zdan.
--
Bluzgacz

115. Data: 2009-01-14 13:39:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szczęście jako indywidualne odczucie to
> jednak nie jest stan normalny, jak widze po reakcjach wielu osób

"pieprzyć normalność"

Zawsze zastanawialam sie, jak ktoś, kto nic nie wniósł do mojego zycia, ma
czelność mówić mi jak mam żyć. To dopiero jest popranie.

M.

116. Data: 2009-01-14 13:42:06

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli taka czyjaś potrzeba i wola, to niech zakłada inne interesujące
> wątki. Serio piszę i bez przekąsu. Jak na razie widzę, że zwykle

No widzisz, ale nikt nie zaklada, bo widzi najwazniejsza rzecz:
kazdy zalozony watek jest rozpierdolony przez ikselke, ktora bedac
niedowartosciowana w zyciu musi srac postami i na ten watek odpisac.
Oczywiscie czyni to w konwencji odnoszenia wszystkiego do swojego zycia lub
przedstawiania swojego zdania - musi byc drapieznie, bo ta cipa potrzebuje
akceptacji i zwrocenia na siebie uwagi. Cala reszta grupowiczow widzac to,
od razu jej odpisuje i caly watek idzie sie jebac, bo schodzi z tematu.
Ty masz w tym tez duzy udzial, przez sam fakt nagminnego odpisywania jej
nawet w najbardziej blahych sprawach.

> największą popularnością cieszą się wątki prowokowane przez XL. Nawet ci,
> którzy publicznie na każdym kroku deklarują, że mają dość "trolla",
> najwięcej pisują właśnie w tych wątkach. Widocznie kontrowersyjność i
> nietypowość jest w cenie. Każdy mierzy się z nią na swój sposób i w miarę
> swoich możliwości. Niektórzy potrafią tylko absolutnym zaprzeczeniem i
> bluzgami.

Jezeli kilka osob poszloby moim sladem albo przynajmniej przestalo jej
odpisywac, to mielibysmy automatycznie spokoj z tym trollem, moge sie o to
zalozyc.
Tylko, ze ludzie sa beznadziejni i brakuje im ikry. Rozmemlane talatajstwo
kurwa.

> Ja się zastanawiam, ilu z nas odważyłoby się opisywać tu swoje życie tak
> szczegółowo, jak robi to XL. Czy nie robimy tego w imię ochrony własnej

Teraz spuszczasz sie pod nia, widac, ze jestes nia zafascynowana a moze
zakochana - chyba strace do Ciebie szacunek.
Odpowiadajac na pytanie: raczej nikt nie odwazylby sie opisywac tak swojego
zycia, bo nikt nie ma ochoty czuc sie jak kurwa.
Bo to jest - jak juz wielokrotnie wspomnialem - kurestwo online.
TO NIE JEST ODWAGA, zrozum to wreszcie. To ekshibicjonizm i jak najbardziej
prymitywne przeslanki.
Ona ma problem ze soba, z glowa i ze swoim zyciem - wykorzystuje tutaj
kazdego jak sie da, a wy dajecie sie ruchac w dupe jak nastolatek w stanowym
wiezieniu w SQ, przez bande czarnuchow.

> prywatności, czy dlatego, że balibyśmy się oceny innych, bo czujemy, że
> nie jest z nami tak wszystko ok. Może z jednego i drugiego powodu? Z
> którego bardziej, jak myślisz? Ludzie boją się pokazać nawet własnych
> twarzy, żeby nie zostały ocenione. A tu przychodzi nagle osoba, która,
> przełamując z pewnością własne bariery, pokazuje siebie i swoje życie.
> I co Ty na to?

Piszesz takie bzdury, ze szkoda czytac.
Moze nikt nie chce sie kurwic na grupie z prostej przyczyny: przyjaciol
(PRAWDZIWYCH) juz ma, a jezeli chcialby miec osoby, ktorym moze dac sie
oceniac, to jednak zanim wyszcza sie publicznie z wlasnej prywatnosci,
chcialby wiedziec z kim ma do czynienia? Masz 18 lat i ogladasz za duzo MTV,
gdzie kazdy w ciagu minuty pozbywa sie swojej prywatnosci, czy moze tanie
pornole, gdzie w ciagu 3 minut u laski, ktora daje sie ruchac 3 gosciom,
zniknelo na zawsze cos zwane intymnoscia? Bo to co robi xxxlka mozna do tego
smialo porownac.
Takie osoby, ktore pokazuja siebie i swoje zycie tak jak ona, to najgorszy
typ ludzi. Nie wiem, ze ktos w ogole jej jeszcze ufa.
Skoro klepie o sobie i swoim intymnym/rodzinnym zyciu to jak ktokolwiek moze
jej uwierzyc, ze nie rozklepie tego co mowi jej sie na privie? Przeciez
dowod juz dala: kiedy z tekstami do Fra, ktore dotyczyly ich prywatnej
korespondencji wyjechala na grupie.
Slepa jestes czy uposledzona? Podziwiasz ja za to? Idz do lekarza.
--
Bluzgacz

117. Data: 2009-01-14 13:49:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 11:10, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Prosze, przypomnij mi to. Wyjasnimy.

Po co?

> Tak, jak wyjaśniłam sprawy z medeą -
> wyjaśniłam, przeprosiłam i jest spoko z nami.

Ale z nami takze jest spoko.
Jestes mi doskonale obojetna.
I niepotrzebne mi sa zadne Twoje przeprosiny.

Mnie nie ruszaja Twoje zaczepki, a Twoja kreacja na psp, jak rowniez
stosunek do niej innych grupowiczow, stanowia dla mnie zrodlo
informacji o ludziach i ich reakcjach, jak rowniez daja sporo uciechy.

> Ale ona dała mi szansę, a Ty
> coś kręcisz...

Jestes nudna z tymi swoimi pseudoprowokacyjkami.
Wszystko jest do sprawdzenia w archiwach grupy.

118. Data: 2009-01-14 13:50:18

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Uważam, że ci, co czytają, też potrzebuja tej terapii. Nawet jestem pewna.
> Czasem jest tak, że pacjent protestuje przeciw planowemu leczeniu, ale
> świetnie "idzie" na terapię niebezpośrednią....

Jakiej kurwa terapii?
Odjebalo ci kompletnie.
Teraz zaczniesz pierdolic, ze masz misje, aby pod tym ukryc swoje zaklamanie
i gadulstwo przekupo?
Chcesz udowodnic i wmowic innym, ze bez ciebie tutaj nic nie moze miec
miejsca.
Zalosna.
--
Bluzgacz

119. Data: 2009-01-14 13:51:14

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> A nie widać, że już jestem "po" ?
> :-DDD

Widac, ze zyjesz zaklamaniem i w zaklamaniu.
Przestan siebie oklamywac.
No i znowu te emotikony - kiedy ktos ci lekko przywali albo kiedy cos cie
dotknie, zawsze pojawiaja sie wlasnie one.
Jestes prosta.
--
Bluzgacz

120. Data: 2009-01-14 13:52:41

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> slyszalem o jednym takim co sam siebie wrzucil, rozwijasz sie, juz nie
> tylko sama do siebie bedziesz pisala, bedziesz killowala :)

Hehe, ta cipa cierpi na paranoje.
Wiejski doktór zalecil jej terapie polegajaca na kontakcie z ludzmi to sobie
kupila neostrade.
To dziecko neostrady, po prostu.
--
Bluzgacz