Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

From: tren R <t...@n...sieciowy>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Date: Wed, 14 Jan 2009 23:34:51 +0100

Hanka pisze:

> O czyjej odmiennosci teraz mowisz?
> Kogo od kogo?

> A teraz o kim jestes laskaw?

jeśli w jakiś sposób przypasowałaś to do siebie to twój problem odpowiem
posługując sie twoją nomenklaturą.

> Nie rzucam kamieniem.
> Spokojnie pokazuję.
> W przeciwienstwie do Ciebie, ktory zaczynasz sie pienic niczym plyn do
> kapieli.

taki spokój kojarzy mi sie raczej z cynizmem.

> Moze nie zauwazyles, ale staram sie nie wchodzic w watki z XL, miedzy
> innymi po to, zeby nikogo, powtarzam, NIKOGO zbytecznie nie dotknac,
> nie ocenic zbyt pochopnie, i tak dalej. Niekiedy, jak ostatnio,
> probuje zadawac XL pytania, na ktore w wiekszosci nie dostaje
> odpowiedzi. Przyjmuje, ze to wina serwerow, lub laczy, ktore chyba
> przez mroz dostaly hopla. Tylko serwery, zaznaczam, zeby znowu nie
> bylo, ze skaly tu wrzucam.

nie zauważyłem z pewnych względów :D
nazwijmy je technicznymi.

> XL jest mi doskonale obojetna.
> Czy naprawde sadzisz, ze osoba tego pokroju moze mi zepsuc MOJ STAN
> SZCZESLIWOSCI?

nie zastanawiałem sie nad tym i nie zamierzam.
"osoba tego pokroju" - jak to zadziwiająco brzmi w twoich literkach.

> Lecz jesli z kims rozmawiam, normalnie i spokojnie; jesli wysylam
> zwykle informacje o swoim zyciu, a otrzymuje w rozmowie, tu na grupie,
> pomowienia, osadzanie mnie o zywe klamstwo, i tak dalej, czy to dla
> Ciebie dziwne, ze nie pokocham takiej osoby calym swoim
> przeszczesliwym sercem?

nie zastanawiałem sie nad tym i nie zamierzam.
mój sprzeciw podyktowany był odruchem.
resztę sobie dopowiadasz, imho całkiem bez sensu.

> Ustalmy najpierw, co to jest prawda.
> Potem mozemy dyskutowac do u.s.

aż na takie filozje mnie nie stać.
prawda musi istnieć, bo istnieje kłamstwo.
więc kontynuując - prawda istnieje, ale my jej nie jesteśmy w stanie
ogarnąć. stąd imho rodzą się nieporozumienia.

> I jeszcze cos:
> Zapewne nie uwierzysz, ale jestem byc moze o wiele bardziej szczesliwa
> od XL.

nie zastanawiałem sie nad tym i nie zamierzam.
na prawdę nie widzisz dlaczego odezwałem się w tym temacie?

> Ale prosze, staraj sie byc OBIEKTYWNY.
> Sprobuj rozroznic ataki od pytan.

w jaki sposób mam to rozróżnić jeśli pytasz, a zaraz po pytaniu twierdzisz:
"Dlatego zadaje Ci niekiedy kolejne pytania, ciagle bowiem nie
rozumiem, w jaki sposob publiczne klepanie o swoim zyciu osobistym
moze dac komus satysfakcje i szczescie."

nie moim celem jest poza tym jakieś odsiewanie ziarna od plew.

> Bo NIE MA prawdy jednej dla wszystkich, tak samo NIE MA identycznych
> sposobow myslenia, postrzegania swiata, i tak dalej, i tak dalej.

prawdą jest to co mówisz.
niezłe, co?

> Dobrego dnia zycze.

pozostaje mi to samo, ale w kontekście najbliższej nocy :)

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener