Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

Data: 2009-01-14 23:21:11
Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: Hanka <c...@g...com>

On 14 Sty, 23:34, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> jeśli w jakiś sposób przypasowałaś to do siebie to twój problem odpowiem
>   posługując sie twoją nomenklaturą.

Nie przypasowalam do nikogo.

Ciesze sie ze i Ty potraktowales sprawe globalnie.

Nie postrzegam tego w kategoriach problemow.

> taki spokój kojarzy mi sie raczej z cynizmem.

Prosze Cie bardzo.

> nie zastanawiałem sie nad tym i nie zamierzam.
> "osoba tego pokroju" - jak to zadziwiająco brzmi w twoich literkach.

Tak samo jak w kazdych innych.
Mowie, osoba tego pokroju, wiec moze sprecyzuje: taka, ktora czyni
duzo halasu i chaosu, ktora klepie bez ladu i skladu, ktora prowokuje
czesto i gesto, a czyni to z wdziekiem slonia w skladzie porcelany.
Ten pokroj osob mi nie pasi. Po prostu.

> aż na takie filozje mnie nie stać.
> prawda musi istnieć, bo istnieje kłamstwo.

Wiesz o tym, ze to sa TYLKO etykietki.
No a poza tym nic nie MUSI.

> w jaki sposób mam to rozróżnić jeśli pytasz, a zaraz po pytaniu twierdzisz:
> "Dlatego zadaje Ci niekiedy kolejne pytania, ciagle bowiem nie
> rozumiem, w jaki sposob publiczne klepanie o swoim zyciu osobistym
> moze dac komus satysfakcje i szczescie."

Czy to jest atak?

Dla mnie calosc tego zdania jest pytaniem.
Nie rozumiem, wiec pytam.
Nie rozumiem i podkreslam to swoje nierozumienie.

Ty nie rozrozniasz, a ja inaczej traktuje.

Zeby dojsc do porozumienia, powinnismy cokolwiek poustalac.
Choc nie uwazam tego za niezbedne, ze tak powiem.