fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

11. Data: 2009-01-13 21:14:27

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 22:07, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Chyba trochę przesadzasz. Nie łapię innych za słowka (jak np. Medea mnie,
> ale jej to wybaczam, bo jest na etapie próby weryfikacji pozytywnej mnie),
> nie sprawdzam. Po prostu mnie nie bawi, czy ktoś kłamie - odnoszę się do
> wypowiedzi bez oceniania, czy jest ona kłamstwem. Kłamstwo oczywiste,
> nieścisłość faktologiczna, oczywiście zdarza mi się iętnowac - może ze 2
> razy.

Mam dobra pamiec, szczegolnie jesli to dotyczy mnie.

Osmieszasz sie i pograzasz w tej chwili, w oczach osoby, ktora byla Ci
jak najbardziej przychylna.

Ale to Twoja decyzja.
Jak wszystkie inne zreszta.

12. Data: 2009-01-13 21:18:08

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, Tren.

Kolejna osoba, ktorej wciskasz sie w dupe? Do zakolegowania?

Ale nie bój żaby, jak się pisze po prostu prawdę, to nie ma
> takiej siły, a by zostać złapanym na niespójności czy kłamstwie. Mogę

Zostalas zlapana kilka razy, do tego jestes nieslowna - wystarczy.

> odpowiedziec i wyjaśnić spójnie każde moje słowo, mogę zweryfikowac nawet
> realu kazde z nich (ale po co? - tego się nie robi, jeśli jest się zdrowym
> na umyśle). To własnie jest takie nie do uwierzenia i takie denerwujące
> dla
> ludzi, że stać mnie na swobode mówienia prawdy.

Zalosne wykrety, zenujace tlumaczenie.
Im wiecej o sobie piszesz tym bardziej wychodzi na to, ze masz przejebane w
zyciu.
Im wiecej starasz sie udowodnic, ze mowisz prawde, tym bardziej widac, ze
klamiesz. Coraz wiecej klamiesz.

> I żeby nie było: kiedyś w życiu notorycznie kłamałam. Bo myślałam, że to

Zostalo ci do dzisiaj. Jezeli ktos jest klamca i to notorycznym to nie
przestaje nim byc.
--
Bluzgacz

13. Data: 2009-01-13 21:19:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 13:14:27 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Mam dobra pamiec, szczegolnie jesli to dotyczy mnie.

Tobie zarzuciłam kiedys kłamstwo?????

> Osmieszasz sie i pograzasz w tej chwili, w oczach osoby, ktora byla Ci
> jak najbardziej przychylna.

Nie zauważyłam, sorry, może to moja wina - za mało dobrej woli z mojej

> Ale to Twoja decyzja.
> Jak wszystkie inne zreszta.

Czyli przestajesz się wreszcie dziwić?
:-)

14. Data: 2009-01-13 21:23:22

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 22:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tobie zarzuciłam kiedys kłamstwo?????

Tak.

> Nie zauważyłam, sorry, może to moja wina - za mało dobrej woli z mojej

No problem.
Musztarda po obiedzie.

> Czyli przestajesz się wreszcie dziwić?

Nie.

15. Data: 2009-01-13 21:31:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Chyba trochę przesadzasz. Nie łapię innych za słowka (jak np. Medea mnie,

He he. Ja czasem reaguję spontanicznie. Czytam sobie kilka świeżych
postów pod rząd i widzę dwa rozbieżne zdania, to się dziwię. :)

> [...]
> wszystkich. Znam np takie nauczycielki, co to deklaratywnie kochają
> wszystkie dzieciaczki... Znam takie typy od podszewki. jak najdalej od

Mnie nie to drażni najbardziej, że się czasem rozjeżdżasz w
"zeznaniach". Ja nie rozumiem, dlaczego z uporem maniaka czasami bronisz
czegoś, co nie warte jest najmniejszego zachodu. Robisz to w imię
zachowania swojego idealnego wizerunku, a idąc w zaparte, brniesz nie
wiadomo dokąd. Po co? Po co? Co by się stało, gdybyś raz spaliła
doszczętnie drożdżówkę, a ktoś pomyślałby, że masz na tyłku cellulit?
Tak mało w życiu miałaś akceptacji?
Co najbardziej cenię sobie w tych Twoich wywodach? Że jesteś w sumie w
tym wszystkim prostolinijna i przejrzysta (nie wiem, czy dobrze to
określiłam). A nie wszystkich na to stać. Nawet kiedy coś kręcisz, to
dość nieudolnie.

Jednak mam czasami wahania nastroju w związku z Tobą.

W ogóle słabo radzę sobie z relatywizmem ocen drugiego człowieka.
Kiepsko mi to idzie nawet na żywo, ciągle mam mieszane uczucia w
stosunku do wielu ludzi. Im lepiej kogoś znam, tym gorzej, cholera.

Ewa

16. Data: 2009-01-13 21:36:31

Od: "Hanka " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Tobie zarzuciłam kiedys kłamstwo?????

Tak.

> Nie zauważyłam, sorry, może to moja wina - za mało dobrej woli z mojej

> [...]

Nie.

17. Data: 2009-01-13 21:39:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Jednak mam czasami wahania nastroju w związku z Tobą.

Jezeli to prawda, to jestes beznadziejna.
Dajesz jej tylko pozywke do tego, zeby tu byla i nadal zalewala szambem cala
grupe.
Mysle, ze masz spory udzial w tym, ze grupa nie pozbyla sie tej durnej baby.
--
Bluzgacz

18. Data: 2009-01-13 21:39:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> [...]
> które piszesz?
> wychwytywał jakiekolwiek niespójności, dopatrywał się kłamstw i fałszu w

Możnaby przpierdolić się do Trena, ale nie ma takiej satysfakcji, bo
czasem ma trochę racji.
Jeśli chodzi o Ikselkę, to przecież nikt się do niej nie przypierdala.
Ty się tylko czepnąłeś o tę rybę i tę wędkę, żę tak powię.

michał

19. Data: 2009-01-13 21:45:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Ty się tylko czepnąłeś o tę rybę i tę wędkę, żę tak powię.

Jaką rybę i wędkę? Myślałam, że wszystko poszło o uśmiech. ;)

Ewa

20. Data: 2009-01-13 21:54:23

Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "zeznaniach".
> Że jesteś w sumie w
> tym wszystkim prostolinijna i przejrzysta (nie wiem, czy dobrze to

Coś się "rozjechałaś w zeznaniach".
Albo może rzeczywiście nie bierz się za ocenianie.

V-V

no sorry...
SZUM W TVNienawiści...
pamiętajcie