Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Date: Tue, 13 Jan 2009 22:07:59 +0100

Dnia Tue, 13 Jan 2009 12:49:25 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Pieprzysz glupoty.
> To po pierwsze.
> A po drugie, jak XL robi to samo wobec innych, czemu WTEDY nie
> piszesz, ze jest hieną??

Chyba trochę przesadzasz. Nie łapię innych za słowka (jak np. Medea mnie,
ale jej to wybaczam, bo jest na etapie próby weryfikacji pozytywnej mnie),
nie sprawdzam. Po prostu mnie nie bawi, czy ktoś kłamie - odnoszę się do
wypowiedzi bez oceniania, czy jest ona kłamstwem. Kłamstwo oczywiste,
nieścisłość faktologiczna, oczywiście zdarza mi się iętnowac - może ze 2
razy. A co to ja święta? Fakt, że nie zawsze jestem miła, ale niby czemu
zawsze mam być? To niemożliwe - byc miłym dla wszystkich i kochającym
wszystkich. Znam np takie nauczycielki, co to deklaratywnie kochają
wszystkie dzieciaczki... Znam takie typy od podszewki. jak najdalej od
nich.