Re: Natomiast w srode mogliby...

1. Data: 2010-11-16 22:04:44

Temat: Re: Natomiast w srode mogliby...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość:

Lebowski napisał(a):
> [...]
> jakos nad jej legginsami i troszke nad ich zawartoscia i zapomnialem, ze
> mam odebrac koszule od krawcowej.
> Potem w godzinach szczytu na dojazd do niej i powrot musialem poswiecic
> godzine swojego zycia w jakichs beznadziejnych korkach.
> Ja rozumiem wszystkie za i przeciw oraz naprawde doceniam niewatpliwa
> estetyke takich legginsow, ale to jest juz troche umyslne molestowanie
> psychiczne i IMO powinno byc zakazane przynajmniej w miejscach publicznych.
> Tymbardziej ze aura bynajmniej nie sprzyja i musi byc przeciez w nich

Po pierwsze prawo z palaczami to nie wzajemna izolacja, ale
dyskryminacja palących. Po następne kiedy zaczniesz zakładać obóz
koncentracyjny....chyba ,już mnie się wydaje, makiety
zbudowałeś..hm...?

: Halo ! ja tez chce sie rozladowac , chce orgazm ! ...

2. Data: 2010-11-17 08:49:36

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

>Po pierwsze prawo z palaczami to nie wzajemna izolacja, ale
>dyskryminacja palących. Po następne kiedy zaczniesz zakładać obóz
>koncentracyjny....chyba ,już mnie się wydaje, makiety
>zbudowałeś..hm...?

... w każdym bądź razie, oto masz teraz niezłą płaszczyznę
do budowania pełnego porozumienia z Chironem.

Mam propozycję na piosenkę do Eurowizji
o różnicach w wychowaniu [cross]
Chorzy psychicznie nie rozumieją zakazu palenia
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...