Natretna reklama szpitala operacji plastycznych w Polanicy w TVP1

1. Data: 2000-12-11 12:25:12

Temat: Natretna reklama szpitala operacji plastycznych w Polanicy w TVP1
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz kolejna z cyklu reklama tego szpitala chirurgii plastycznej w
Polanicy.

Kiedy reklama 100 innych szpitali

Naprawde ze niemilo ogladac te reklame, ze nawet klientka z Niemiec chce
byc tam operowana.

Jest to reklama uslug medycznych w stylu cocacoli z lat piecdziesiatych

2. Data: 2000-12-11 14:41:55

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byc tam operowana.
>
> Jest to reklama uslug medycznych w stylu cocacoli z lat piecdziesiatych

A czemu nie krytykujesz wszystkich reklam wszelkich słodyczy, które nadają w
TV non stop, kilkadziesiąt razy dziennie ??? A może już są tak często, że ich
nawet nie zauważasz? A może nie przeszkadzają Ci bo to co reklamują po prostu
bardzo lubisz jeść?

3. Data: 2000-12-11 15:38:11

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@v...pl wrote:

> A czemu nie krytykujesz wszystkich reklam wszelkich s?odyczy, które nadaj? w
> TV non stop, kilkadziesi?t razy dziennie ??? A mo?e ju? s? tak cz?sto, ?e ich
> nawet nie zauwa?asz? A mo?e nie przeszkadzaj? Ci bo to co reklamuj? po prostu
> bardzo lubisz je?ae?
Reklamy slodyczy faktycznie nie zauwazam, bo nie kupuje, a trwaja 1
minute.
Reklama tego szpitala chirurgii plastycznej trwa juz chyba 5 czy 10 raz
i nie minute ale godzine.

O ile reklama slodyczy nie uzaleznia, to reklama szpitala uzaleznia,
bo prowadzi do wnioskow, ze poza Polanica nie znaja sie na chirurgii
plastycznej.

A reklama klientki z Niemiec ma dodac miedzynarodowego uznania.

Niemieckie szpitale tez rozpoczely reklame swoich uslug na swiecie,
wydaje biuletyny, robia filmy, ale
za to placa z wlasnej kasy.

Nie rozumiem czemu szpitale pozostajace na wlasnym rozrachunku maja byc
sponsorowane bezplatna telewizyjna reklama warta miliony dolarow.

To nie jest uczciwa konkurencja, gdy reklamowany jest ciagle ten sam
szpital, a dziesiatki innych oferuja ten sam poziom uslug.

4. Data: 2000-12-12 12:10:16

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

odwal sie od tego szpitala. robi dobra robote i nie uwazam, zeby program o
tym (jak ty to nazywasz: 'reklama') byl czyms zlym.
poza tym niemieckie szpitale czesza kase na chirurgii plastycznej taka, ze
nawet nie masz pojecia, a w polanicy pewnie lekarze pracuja za 700 pln/m-c +
dziekuje, a za zabiegi placa kasy chorych, napewno tak samo marnie, jak
innym szpitalom.....

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

5. Data: 2000-12-12 13:12:26

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam wrote:

> odwal sie od tego szpitala. robi dobra robote i nie uwazam, zeby program o
> tym (jak ty to nazywasz: 'reklama') byl czyms zlym.

Moze byc i czyms dobrym, ale w kanale komercyjnym, a nie publicznej
telewizji.
Taka reklama trwajaca godziny kosztuje milion dolarow.
Szpitali sa setki.
Czemu innym nie podarowac tez tego miliona.

> [...]
> dziekuje, a za zabiegi placa kasy chorych, napewno tak samo marnie, jak
Mam kolegow lekarzy. Kazdy ma nowego Opla vectre, mieszkanie 100 m2
za 150-200.000 zl, wakacje za granica 3-4 x w roku.
Nie rob z lekarzy nieudacznikow.

Po prostu daj sznase na reklame innych szpitali.

6. Data: 2000-12-12 14:28:42

Od: "Kasia" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
+
> dziekuje, a za zabiegi placa kasy chorych, napewno tak samo marnie, jak

Pozwole sobie zauwazyc, ze kasa chorych placi za operacje plastyczne i inne
zabiegi kosmetyczne wynikle z wad wrodzonych, urazow i chorob. Za innego
rodzaju operacje placi pacjent. Jest to w Ustawie dotyczacej Kas Chorych.
Tego typu uslugi sa zaliczone do uslug pozastandardowych.

7. Data: 2000-12-18 12:16:33

Od: "Masel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jacek D." <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> byc tam operowana.
> Jest to reklama uslug medycznych w stylu cocacoli z lat piecdziesiatych

Kuna kotles przegiales
PLONK totalny

Masel

P.S. Ja mam telewizor z pilotem (teraz juz tylko takie sprzedaja), wiec
zawsze moge przelaczyc na inny kanal
P.S.1 Ten program uwazam akurat za ciekawy - czlowiek zawsze moze sie czegos
nauczyc (jezeli chce i jest w stanie - oczywiscie) - a przynajmniej
dowiedziec co potrafia juz robic lekarze (jezeli jest on dla ciebie za
trudny - no cóz twój problem - zawsze mozesz wstac z fotela i przejsc sie
wzdluz pokoju, zeby wrzucic obrady sejmu na drugim programie)

--
www: http://www.put.poznan.pl/~masel ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Poczucie zobowiązania u kogoś jest o wiele mniejsze u tych,

KOMORKA A BOL GLOWY
POROD
Astma
livedoid vasculitis