Re: Natura kobiet

Data: 2020-03-28 20:10:41
Temat: Re: Natura kobiet
Od: gazebo <g...@j...com>

W dniu 28/03/2020 o 13:11, Trybun pisze:

> Pewnie masz dużo racji, ale jak wytłumaczyć puszczenie w trąbę tego
> narzeczonego w szpitalu i odlot z zupełnie nieznanym facetem? Bo skoro
> się nie sprawdzał to pewnie nie byłby narzeczonym..

co wy macie z tymi kobietami? idz do blue, podzielcie sie wrazeniami,
pomachajcie szabelkami, sprawdzcie kto ma wiekszego, napijcie sie piwa,
nozy nie uzywajcie, zebami

gdzies ty sie czlowieku urodzil, nie choroba rzadzi toba i tabletki
tylko ty widzisz, nie bijemy kobiet, nie zastanawiaj sie dlaczego, nie
kradniemy, myjemy rece, jestesmy uprzejmi dla innych, myslimy jak pomoc
innym a nie jak inni moga pomoc tobie, chryste, z toba jest naprawde
zle, przytulilbym cie, moj bracie

--
gazebo