Natura kobiet

1. Data: 2020-03-28 10:07:11

Temat: Natura kobiet
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Czy kobiety to naprawdę ten sam gatunek co faceci?

https://plejada.pl/newsy/tulipan-spal-z-tysiacami-ko
biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

Pytanie do znawców tematu - co może kobitki inspirować je do kontaktów z
takimi facetami jak Kalibabka? Jakieś wydzielane przez nich feromony czy co?

2. Data: 2020-03-28 10:17:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do znawców tematu - co może kobitki inspirować je do kontaktów z
takimi facetami jak Kalibabka? Jakieś wydzielane przez nich feromony czy co?
---
Nie wiem czy jestem "znafcom" ale behawioryzm mowi ze kobieta przespi sie
z kazdym samcem ktory da jej choc cien nadziei na staly zwianzek. Tesknota
ksiezniczki do ksiecia z bajki uwienziona w ciele rozplodowej samiczki.

3. Data: 2020-03-28 10:25:43

Temat: Re: Natura kobiet
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> takimi facetami jak Kalibabka? Jakieś wydzielane przez nich feromony czy co?

Głupota.
Ale nie generalizowałabym jej na wszystkie kobiety - w końcu miał ich TYLKO
parę tysięcy.
Ty się raczej zastanów, czy ten Tulipan to ten sam gatunek, co Ty...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-03-28 10:27:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> ksiezniczki do ksiecia z bajki uwienziona w ciele rozplodowej samiczki.

A Ty ilu kobietom jesteś w stanie dać taką nadzieję, że się tak mądrzysz?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-03-28 10:41:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ksiezniczki do ksiecia z bajki uwienziona w ciele rozplodowej samiczki.

A Ty ilu kobietom jesteś w stanie dać taką nadzieję, że się tak mądrzysz?
Czyli jednak -przynajmniej twoja kobieca duma- trafiona-urazona ;P
Ze skazonom grzechem naturom nie wygrasz. Chyba ze dasz za sie walczyc
Silom Wyzszym. Ale jak widze do smierci masz nadzieje ze sama obronisz
swom (i twej plci) czesc. A tym czasem od zarania gatunku "dajecie ciala" ;P
Jesli o mnie chodzi...to jak naPISalem "Nie wiem czy jestem "znafcom" ale:
Na tyle dobrze rokowalem ze kilka namolnych samiczek musialem odczepiac silom
Jedna siem ostala wgryziona w me ramie ale raczej na tym dobrze nie wyszla ;P
Marudzi ze z KOlejnym dzieciakiem juz nie da rady bo za stara a to ledwo "abraham"
;))))

6. Data: 2020-03-28 12:07:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> Na tyle dobrze rokowalem ze kilka namolnych samiczek musialem odczepiac silom

Pozbawiać złudzeń raczej ?

> Jedna siem ostala wgryziona w me ramie ale raczej na tym dobrze nie wyszla ;P
> Marudzi ze z KOlejnym dzieciakiem juz nie da rady bo za stara a to ledwo "abraham"
;))))

Czyż nie Twoja urażona duma podyktowała Ci ten słowotok?
?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-03-28 12:27:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 09:41, m...@g...com pisze:

> [...]
> Marudzi ze z KOlejnym dzieciakiem juz nie da rady bo za stara a to ledwo "abraham"

LeoTar Gnostyk w nowym wcieleniu

--
gazebo

8. Data: 2020-03-28 13:22:00

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czyż nie Twoja urażona duma podyktowała Ci ten słowotok?
---
Chcialas XLa to masz - leciwa damo urazona wyimaginowanom
mensKOm szowinistycznom samczom "dumom" ;P

9. Data: 2020-03-28 13:38:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Czyż nie Twoja urażona duma podyktowała Ci ten słowotok?
> ---
> Chcialas XLa to masz - leciwa damo urazona wyimaginowanom
> mensKOm szowinistycznom samczom "dumom" ;P

Łohohoooooo ?
Kolejny młodzieniaszek mentalny, cieleśnie mocno przeterminowany, wyobraża
sobie, że jest zdolny czymkolwiek mnie (MNIE - XL!) urazić ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-03-28 13:38:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 10:07, Trybun pisze:

> Czy kobiety to naprawdę ten sam gatunek co faceci?

Bo - że wszyscy faceci to ten sam gatunek co Kalibabka - to nie masz
wątpliwości? He he

Ewa

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?