Natura kobiet

11. Data: 2020-03-28 13:43:33

Temat: Re: Natura kobiet
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 12:38, FEniks pisze:

> Bo - że wszyscy faceci to ten sam gatunek co Kalibabka - to nie masz
> wątpliwości? He he
>
> Ewa

o cholera, jeden z lepszych dowcipow swiata :]

--
gazebo

12. Data: 2020-03-28 13:47:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 12:38, XL pisze:

> Łohohoooooo ?
> Kolejny młodzieniaszek mentalny, cieleśnie mocno przeterminowany, wyobraża
> sobie, że jest zdolny czymkolwiek mnie (MNIE - XL!) urazić ?

faka mu pokaz i juz :]

--
gazebo

13. Data: 2020-03-28 14:11:22

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 10:17, m...@g...com pisze:
> Pytanie do znawców tematu - co może kobitki inspirować je do kontaktów z
> takimi facetami jak Kalibabka? Jakieś wydzielane przez nich feromony czy co?
> ---
> Nie wiem czy jestem "znafcom" ale behawioryzm mowi ze kobieta przespi sie
> z kazdym samcem ktory da jej choc cien nadziei na staly zwianzek. Tesknota
> ksiezniczki do ksiecia z bajki uwienziona w ciele rozplodowej samiczki.

Pewnie masz dużo racji, ale jak wytłumaczyć puszczenie w trąbę tego
narzeczonego w szpitalu i odlot z zupełnie nieznanym facetem? Bo skoro
się nie sprawdzał to pewnie nie byłby narzeczonym..

14. Data: 2020-03-28 14:13:20

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 10:25, XL pisze:
> [...]
biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Głupota.
> Ale nie generalizowałabym jej na wszystkie kobiety - w końcu miał ich TYLKO
> parę tysięcy.
> Ty się raczej zastanów, czy ten Tulipan to ten sam gatunek, co Ty...

Myślę jednak że generalnie jest to norma, a dopiero od niej mogą być (i
są) wyjątki.

W pewnych aspektach Tulipan to ja, pomijając otoczkę kryminalną i
dążenie do celu "po trupach" to nie widzę w jego zachowaniu jakichś
anomalii. Tak że jego zachowanie z grubsza rozumiem. Zagadką jest tylko
czym się kierują kobiety. Co nimi kieruje że za jednego faceta dałyby
się pokrajać w plasterki, mimo tego że go nawet nie znają a na drugiego
nawet nie spojrzą?

15. Data: 2020-03-28 14:13:58

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 13:38, FEniks pisze:

> Bo - że wszyscy faceci to ten sam gatunek co Kalibabka - to nie masz
> wątpliwości? He he
>
> Ewa

Nie mam wątpliwości że gatunek męski to nie sami Kalibabki, pytanie
co/czym jest to "coś" po czym kobiety różnicują facetów że oni robią na
was wrażenie TAK atrakcyjnych, albo TAK beznadziejnych?

16. Data: 2020-03-28 14:34:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 13:43, gazebo pisze:

> o cholera, jeden z lepszych dowcipow swiata  :]

A co? Ty też nie masz?

O kurczę, czas na emeryturę. ;-P

Ewa

17. Data: 2020-03-28 14:41:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 13:34, FEniks pisze:

> A co? Ty też nie masz?
>
> O kurczę, czas na emeryturę. ;-P
>
> Ewa

no nie, boczek na obiad spale, zasuwam do kuchni ;-)

--
gazebo

18. Data: 2020-03-28 14:54:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 13:13, Trybun pisze:

> Nie mam wątpliwości że gatunek męski to nie sami Kalibabki, pytanie
> co/czym jest to "coś" po czym kobiety różnicują facetów że oni robią na
> was wrażenie TAK atrakcyjnych, albo TAK beznadziejnych?

pomijajac fakt, ze one sa z Wenus a ty z Marsa to bardziej mnie
intryguje skad ci to nagle przyszlo do glowy, obudziles sie wlasnie?
biarac pod uwage mnogosc dowcipow zwiazanych z roznica miedzy kobieta a
mezczyzn, pomysl dlaczego ty nie rodzisz a bzykasz (tego akurat nie
wiem), dlaczego ciebie zlamie swinka a kobiete rozyczka, dlaczego wsrod
mezczyzn jest wiecej debili niz w populacji kobiet, dlaczego facetow
rodzi sie wiecej a powyzej czterdziestki zostaje wiecej kobiet, albo
dlaczego facet w pornusie trzyma sie za biodro a adblue wcale nie jest
blue, tyle pytan, o matko boska

--
gazebo

19. Data: 2020-03-28 16:15:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> (...) pomijajac fakt, ze one sa z Wenus a ty z Marsa

"FAKT"?
?

> (...) ciebie zlamie (...)a kobiete rozyczka

Poczytaj durniu o różyczce...

> dlaczego wsrod
> mezczyzn jest wiecej debili niz w populacji kobiet

Służysz przykładem.

> dlaczego facetow
> rodzi sie wiecej

Będzie wojna.

> a powyzej czterdziestki zostaje wiecej kobiet,

Bezedura. Dopiero powyżej siedemdziesiątki.
https://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spolecze
nstwo/dlugosc-zycia-kobiet-i-mezczyzn-w-polsce-jest-
raport-glownego-urzedu-statystycznego,129765.html

> albo
> dlaczego facet w pornusie trzyma sie za biodro

W ,,pornusach" nie ma ,,facetów", tylko sprzedajne dupki. Żaden facet nie
wystąpi w porno.

> a adblue wcale nie jest
> blue,

A efekt halo wcale nie nie halo. Podsuń jeszcze parę podobnych, bo nie ma
to jak twoje problemy wioskowego głupka. LOL

> tyle pytan,

Spokojnie, to normalne, że wioskowy głupek ma mnóstwo głupich pytań. Dawaj
następne.

> o matko boska

A jednak.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-03-28 16:58:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 16:15, XL pisze:

> "FAKT"?
> ?

Przecież ty nie rozumiesz słowa fakt.
Sama twierdzisz, że istnieją aniołki, diabełki i duchy, że jakiś koleś
(z Marsa?) stworzył Ziemię w kilka dni, nazywasz to faktem, a teraz
przypieprzasz się do gazebo, że użył słowa fakt.
Jak ty to godzisz w swojej głowie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?