Natura kobiet

21. Data: 2020-03-28 18:48:07

Temat: Re: Natura kobiet
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 15:15, XL pisze:
> [...]
>
> A jednak.

a jednak, you stupid woman
--
gazebo

22. Data: 2020-03-28 20:10:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 13:11, Trybun pisze:

> Pewnie masz dużo racji, ale jak wytłumaczyć puszczenie w trąbę tego
> narzeczonego w szpitalu i odlot z zupełnie nieznanym facetem? Bo skoro
> się nie sprawdzał to pewnie nie byłby narzeczonym..

co wy macie z tymi kobietami? idz do blue, podzielcie sie wrazeniami,
pomachajcie szabelkami, sprawdzcie kto ma wiekszego, napijcie sie piwa,
nozy nie uzywajcie, zebami

gdzies ty sie czlowieku urodzil, nie choroba rzadzi toba i tabletki
tylko ty widzisz, nie bijemy kobiet, nie zastanawiaj sie dlaczego, nie
kradniemy, myjemy rece, jestesmy uprzejmi dla innych, myslimy jak pomoc
innym a nie jak inni moga pomoc tobie, chryste, z toba jest naprawde
zle, przytulilbym cie, moj bracie

--
gazebo

23. Data: 2020-03-28 20:12:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> a jednak, you stupid woman

Nie taka stupid, jak ci się wydaje, skoro do ty do Matki Boskiej wzdychasz,
jak w ostatniej godzinie wzdychał będziesz.
Ona się o małe litery na małych duchem nie obraża i ty dobrze o tym wiesz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2020-03-28 20:19:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 19:12, XL pisze:

> Nie taka stupid, jak ci się wydaje, skoro do ty do Matki Boskiej wzdychasz,
> jak w ostatniej godzinie wzdychał będziesz.
> Ona się o małe litery na małych duchem nie obraża i ty dobrze o tym wiesz.

nawet powtorka z rozrywki ci nie pomoze, umieraj w zdrowiu

--
gazebo

25. Data: 2020-03-28 22:26:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 19:19, gazebo pisze:

> nawet powtorka z rozrywki ci nie pomoze, umieraj w zdrowiu

ale wiesz co, dlaczego ty, badz pare innych osob upatruje we mnie
zbawienia to ja naprawde nie rozumiem

--
gazebo

26. Data: 2020-03-28 22:50:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> ale wiesz co, dlaczego ty, badz pare innych osob upatruje we mnie
> zbawienia to ja naprawde nie rozumiem

Chrystusem to ty nie jesteś; nie przesadzaj z tą megalomanią, bo wrócisz do
psychiatry.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-03-28 23:51:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 10:07, Trybun wrote:

> Czy kobiety to naprawdę ten sam gatunek co faceci?
>
> https://plejada.pl/newsy/tulipan-spal-z-tysiacami-ko
biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Pytanie do znawców tematu - co może kobitki inspirować je do kontaktów z
> takimi facetami jak Kalibabka? Jakieś wydzielane przez nich feromony czy
> co?

Mozna zastanawiac sie rownoczesnie, dlaczego inteligetny,
heteroseksualny Europejczyk nie przyswoil kulturowych wzorcow...?

28. Data: 2020-03-29 01:34:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Mozna zastanawiac sie rownoczesnie, dlaczego inteligetny,
> heteroseksualny Europejczyk nie przyswoil kulturowych wzorcow...?

Gdzieś w necie:

,,Ciemna Triada, ( dark triad) opisywana jest w literaturze psychologicznej
jako zespół cech pozwalających osiągnąć sukces na wielu płaszczyznach, od
biznesowych po osobiste.
Składają się na nią: makiawelizm, narcyzm, psychopatia. Według psychologów
społecznych 1 na 25 ludzi sukcesu, tzw. rekinów biznesowych i czołowych
polityków to psychopaci. Psychopata - zgodnie z definicją ,,Słownika języka
polskiego PWN", to" osoba, która zachowuje się niezgodnie z przyjętymi
normami i budzi lęk w otoczeniu." Niekoniecznie chodzi tu o zachowania
filmowych seryjnych morderców typu Hannibal Lecter. Zdaniem psychologów
psychopata to ktoś, kto posiada pewne konkretne cechy osobowości: odwagę,
wytrzymałość psychiczną, urok osobisty, pewność siebie, dar przekonywania,
opanowanie w sytuacjach stresowych, niezdolność do empatii czy odczuwania
wyrzutów sumienia.

Ten zespół cech z pewnością pomaga w osiąganiu życiowych celów. Dlatego
osoby o pewnym natężeniu cech psychopatycznych są świetnymi uwodzicielami.
Potrafią doskonale manipulować kobietami, instynktownie odczytywać ich
potrzeby i fantazje, są mistrzami w sterowaniu wrażeniem. Często posiadają
swego rodzaju magnetyzm i charyzmę.

Szczególną cechą psychopaty jest bardzo wysoki próg lęku, człowiek o takiej
osobowości praktycznie nie odczuwa strachu. Dzięki temu potrafi nawiązywać
głęboki kontakt wzrokowy z obcymi osobami, bez zahamowań nawiązywać
znajomości. Odczucie lęku społecznego ( social anxiety) jest dla niego
obce. Pewność siebie jest znamienna dla osobowości psychopatycznej.

Osoba o takim profilu psychologicznym nie czuje się związana normami
etycznymi. Żyje we własnym świecie. Obce są jej dylematy i rozterki
moralne, a co za tym idzie projektuje wokół siebie aurę przywódczą.

Kluczowe w kontekście uwodzenie jest też przekonanie o własnej wartości,
ogromna wiara w siebie. To jest poczucie że jestem najlepszy.

Przykładem skupiającym jak w soczewce wszystkie te cechy był słynny Jerzy
Kalibabka, filmowy Tulipan, narcystyczny megaloman i największy polski
uwodziciel. Narcyz to facet zakochany w sobie z wzajemnością. Kalibabka
kochał siebie i postrzegał się jako księcia: wszystkie kobiety należały do
niego. Pojęcie znane w środowisku PUA jako bycia nagrodą" being the price"
było w jego przypadku zinternalizowane na najgłębszym poziomie.
Przyswojenie na poziomie podświadomym takiego założenia powodowało, że
emanował on potęgą swojej aury i roztaczał nieodparty urok wśród kobiet.

Jakkolwiek psychopaci typu Kalibabka są odbierani przez społeczeństwo, co
zrozumiałe, negatywnie i trudno uznać ich za wzór do naśladowania, niektóre
cechy takich osób są na pewno pomocne w osiąganiu celów, zarówno z biznesie
jak i w uwodzeniu.

Zdaniem psychologa Kevina Duttona posiadanie pewnych cech psychopaty jak
niezachwiana wiara w siebie, odwaga, gotowość do podejmowania ryzyka,
charyzma, nastawienie na działanie - warunkuje sukces, warto więc je
wydobyć z siebie i rozwijać."

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

29. Data: 2020-03-29 11:31:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 01:34, XL pisze:

> [...]
> niezachwiana wiara w siebie, odwaga, gotowość do podejmowania ryzyka,
> charyzma, nastawienie na działanie - warunkuje sukces, warto więc je

Jasna triada

Zainspirowany ciemną triadą Scott Barry Kaufman zaproponował
wprowadzenie tzw. jasnej triady cnót osobowości:humanizm
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Humanizm>,kantyzm
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Kantyzm>i wiara w ludzkość^[16]
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Ciemna_triada#cite_no
te-16> ^[17]
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Ciemna_triada#cite_no
te-:2-17> . Osoby,
które osiągają wysokie wyniki w zakresie cech jasnej triady, zgłaszają
również wyższe poziomy: religijności, uduchowienia, satysfakcji
życiowej, akceptacji innych, przekonania, że oni i inni są dobrzy,
współczucia, empatii, otwartości na doświadczenie i sumienności^[17]
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Ciemna_triada#cite_no
te-:2-17> .

Ewa

30. Data: 2020-03-29 12:37:26

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 20:10, gazebo pisze:

> [...]
> pomoc innym a nie jak inni moga pomoc tobie, chryste, z toba jest
> naprawde zle, przytulilbym cie, moj bracie

Jak dla mnie to dziwny jest ten twój kompletny brak zainteresowania
kobietami i stosunkami na linii panie - panowie. Także te twoje rady są
zupełnie nie na miejscu.

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?