Natura kobiet

91. Data: 2020-04-01 01:21:53

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-31 09:08, Trybun wrote:

> Stawiam tezę że to nie on sam a właśnie one były motorem jego działania.
> Jest wręcz niemożliwością uganianie się za kilkoma tysiącami kobiet w
> celu ich "zdobycia". To one na niego leciały a on tylko z tego korzystał.

Znaczy, nadawal zrozumiale sygnaly...

//kilka tysiecy z calej populacji, dla ktorej mogl byc dyspozycyjny, to
niewielki odsetek.

92. Data: 2020-04-01 01:27:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-31 09:09, Trybun wrote:

> Jakie biedne? Mamy mieliśmy do czynienia z kimś upośledzonym, były
> zmuszane do czegoś wbrew swojej woli, - przynajmniej ja nic o tym nie
> wiem, sporo z nich dobrze wiedziało z kim mają do czynienia, a więc w
> kim  tu widzimy tą zwichrowaną osobowość?

Chodzi o to, ze zgodnie z normami kulturowymi, one widzialy w nim
opiekunczego mezczyzne a on mentalnie byl kim innym i dymal je
wielopoziomowo...

93. Data: 2020-04-01 14:47:03

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

>>> https://esklep-nasiona.pl

> JAK TO CO?!
> A kto je kupi, kiedy ludzie nie wychodzą z domu? Nie trzyma się pełnego
> asortymentu, gdy klienci nie kupują i za chwilę sklepy (tu: ogrodnicze)
> mogą być zamknięte. Towar w zamkniętym sklepie to zablokowane pieniądze
> właściciela. Szczegolnie nasiona to towar wrażliwy - jeśli teraz nie będą
> sprzedane, to już wcale - za rok to muszą być nowe, świeże.
> Nie łaź po świecie, bo coś złapiesz - kupuj w necie. Ten pierwszy bardzo
> polecam, kupuję tam od lat. Nie pamiętam, kiedy ostatnio kupowałam nasiona
> w stacjonarnym sklepie.

Ale przecie to nie jest jakiś towar który szybko się psuje, zaprawione
nasiona pomidorów  wytrzymują do pięciu lat.

Ale niestety to kosztuje. Trochę bez sensu kupować opakowanie za 1.5zł
przy cenie przesyłki minimum 20zł. Przed paroma dniami kupiłem wysyłkowo
drzewka (azjatyckie śliwy i grusze), tu już się opłacało - wartość
towaru 150zł, przesyłka 20.

94. Data: 2020-04-01 14:48:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.03.2020 o 19:34, gazebo pisze:

> jak ja lubie takie twoje pisanie

Szkoda tylko że tak mało userów docenia moje pisanie o prawdzie i faktach.

95. Data: 2020-04-01 14:50:01

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.03.2020 o 13:22, XL pisze:

> Swoich DZISIEJSZYCH możliwości. A nawet jeśli tych z lepszych czasów, to
> pamietaj, że psychopatia to jedna rzecz, a nadpobudliwość seksualna to
> druga - i czesto idą w parze.

Pytanie dlaczego do satyryzmu facetów wszyscy podchodzą jak do czegoś
normalnego a  nimfomanizm pań to już jest postrzegany jako coś
patologicznego?  To tak w ramach różnicowania psychopatii vs
niestandardowe zachowania w sprawach seksualnych.

> Szkopuł, że tak. I nie tylko. Romantyczny (w zasadzie taki był) film nie
> pokazuje wszystkiego.
> https://reportaze-sadowe.wprost.pl/historia-prl/1001
3654/ten-czarus-kalibabka.html

Swoje zdanie i pytania opieram na reportażu który podałem w linku. A w
nim nic nie ma o gwałtach i przemocy. Jest o kilku tysiącach kobiet
które rzucił i tylko jednej to jego rzuciła.

96. Data: 2020-04-01 14:54:48

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 01:21, Izaura pisze:

> Znaczy, nadawal zrozumiale sygnaly...
>
> //kilka tysiecy z calej populacji, dla ktorej mogl byc dyspozycyjny,
> to niewielki odsetek.

Co dla was kobiet są te sygnały? Wiem z doświadczenia że nie musi
chodzić o urodę, bogactwo czy choćby inteligencję. To musi chyba być coś
zwierzęco pierwotnego.

Mimo wszystko osiągnął wynik duuuużo powyżej przeciętnej.

97. Data: 2020-04-01 14:55:18

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 01:27, Izaura pisze:

> Chodzi o to, ze zgodnie z normami kulturowymi, one widzialy w nim
> opiekunczego mezczyzne a on mentalnie byl kim innym i dymal je
> wielopoziomowo...

To chyba możliwe, nie ma kontrargumentów. Mimo że bez domu czy jakichś
innych namacalnych argumentów mógł sprawiać wrażenie faceta który dobrze
sobie radzi w życiu.

98. Data: 2020-04-01 14:55:29

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 00:42, Izaura pisze:

> //szpilki wplywaja korzystnie na trwanie gatunku... i to jest powod
> dla ktorego kobiety je nosza :)

No tak...

99. Data: 2020-04-01 14:56:37

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 00:49, Izaura pisze:

> Az tak zle nie jest...
> Chodzi o to, by 'nadawac' zrozumiale sygnaly i samemu je rozumiec.
> Popatrz na etykiete wojskawa gdziekolwiek na swiecie, ze nie wspomne o
> etykiecie morskiej...

Racjonalnie myśląc - jest złe, skoro właściwie niczemu pożytecznemu nie
służy, a nawet niesie jakieś zagrożenia to jest złe.

Ale po co nam to, przecie mamy możliwość innej komunikacji noż ta do
domyślania się o co chodzi drugiemu osobnikowi swojego gatunku.. Też
durnie w mundurach bezmyślnie podnoszą rękę do czoła na powitanie, i
znowu uraza gdy ktoś z takiego czy innego powodu nie odwzajemni.

100. Data: 2020-04-01 14:57:01

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 00:54, Izaura pisze:

> //jak sie popatrzy na tychz wysp szczesliwych, to nasza europejska
> etykieta tak nie razi, lub znacznie mniej razi...
>
> Tales From The Jungle: Malinowski - Part 1 of 6
> https://www.youtube.com/watch?v=f22VsAlOwbc

Pytanie tylko czy to tylko nazwa czy naprawdę tam mieszkają autentycznie
szczęśliwi ludzie?;-)

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?