Naturalne planowanie rodziny

21. Data: 2002-11-22 08:37:05

Temat: Re: Naturalne planowanie rodziny
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia"
> Ja uważam że jest to metoda wyłącznie dla par akceptujących siebie
wzajemnie
> jako ludzi płodnych.

Pewnie że tak, ale oczywiste jest że łatwiej kierować się taką szczytną
zasadą
ludziom którzy nie mogą zajść w ciążę niż takim, dla których kolejna ciąża
to bardzo poważne problemy.. Czyli zdecydowanie nie dla wszystkim jak nas
usiłują niektórzy przekonać...
Asia

22. Data: 2002-11-22 09:17:48

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

> Czyli zdecydowanie nie dla wszystkim jak nas
> usiłują niektórzy przekonać...

Powtórze- bo to swietna metoda dla tych, którzy staraja sie _o_ dziecko
a nie jak go uniknac :))
pzdr
agi

23. Data: 2002-11-22 11:33:26

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boa <b...@b...wroc.pl> napisał(a):

> wzajemnie
> >

> BRAWO!!!!!!!!!!!! REWELACYJNE zdanie. Oto dokładnie chodzi w tej metodzie i
> w tym podejściu do życia :-))))

Hm, katolicki pisarz brytyjski David Lodge napisał, że "woli przyjęcia nowego
życia nie da się rozciągnąć w nieskończoność". Co wtedy?

JoP

24. Data: 2002-11-22 12:20:30

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powtórze- bo to swietna metoda dla tych, którzy staraja sie _o_ dziecko
> a nie jak go uniknac :))
> pzdr
> agi

i wtedy zacznę ją stosować :) a na razie wole pigułkę
Joanna

25. Data: 2002-11-22 15:03:28

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, katolicki pisarz brytyjski David Lodge napisał, że "woli przyjęcia
nowego
> życia nie da się rozciągnąć w nieskończoność". Co wtedy?

W którejś ze swoich powieści nawet opisał dylematy ojca-katolika, któremu
jakoś "nie wychodziły" te wszystkie pomiary i oglądanie śluzu z żoną.
To nie było na zasadzie, ze Lodge "robił sobie jaja" z tej metody.
Raczej takie rozważania z pogranicza etyki, filozofii i psychologii.
Oczywiście nie zapamiętałam tytułu....
Ola

http://www.gazeta.pl/usenet/

26. Data: 2002-11-22 16:02:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka <o...@b...wroc.pl> napisał(a):

> [...]
> To nie było na zasadzie, ze Lodge "robił sobie jaja" z tej metody.
> Raczej takie rozważania z pogranicza etyki, filozofii i psychologii.

Zasadniczo na ten temat są dwie: "British Museum w posadach drży" i pewnie tę
masz na myśli, niesamowicie zabawna, choć na swój sposób refleksyjna, i
druga, już zupełnie poważna, "Gdzie leży granica".

JoP

27. Data: 2002-11-22 20:18:46

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasadniczo na ten temat są dwie: "British Museum w posadach drży" i pewnie

> masz na myśli,

Tak, oczywiście "British Museum"..... polecam wszystkim (wcale nie ze wzgędu
na kwestie palanowania rodziny).
Jak również "Zamianę" i "Alarm odwołany"
Ola

28. Data: 2002-11-22 20:46:56

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego nazywa się to metodami _N_aturalnego _P_lanowania _R_odziny, a
nie naturalnego unikania poczęcia na przykład :-)))

--
Kami (co się ciut wtrąciła)
____________________________

29. Data: 2002-11-25 00:08:30

Od: "bea" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z moimi przedmówczyniami pomiar temperatury i sluzu dobry jest
gdy chemy zajść w ciąże, a nie jej uniknąc.
Wiemy wtedy kiedy prawdopodobnie nastąpi owulacja, choc mozemy miec grypę.

W drugą stroną nie działa to tak dobrze:
stres
zatrucie
zmiana otoczenia
mogą tę całą charakteyrstykę odrobinę zmienić i może się okazać,
że to co wedlug nas było owulacją - nie było nią w istocie.

Podczas prawdziwej owulacji plemniki scigając się w dobrze przygotowanym
otoczeniu, docierają do jajeczka i mamy nowego człowieczka.
I to pomimo najpiękniejszych tabelek, całego tego-trele molere.

Swojej córce poradzę tabletki, nie weim tylko co powiem gdy zapyta mnie czy
to grzech.

Tak na marginesie to możemy szczepić się na grypę, cholerę i jescze rózne
cuda,
które oddalają nas od znalezienia się u bram Stwórcy.

A nie możemy brac tabletek, aby plemniki które wnikają w nas nie
wykonały też ważnego zadania jakim jest poczęcie?

Ale pomyślę, że za jakieś dwieście lat tabletki będą już dopuszczone przez
Kościół i wtedy ze swojego czyścia, może trafię do wiecznej szczęśliwośći.

Przecież 300-400 lat temu, gdybym podała choremu aspirynę zamiast
spuszczania krwi, pewnie zostałabym wiedźmą.

Pozdrawiam

Bea

30. Data: 2002-11-25 08:24:19

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boa napisał(a):

> Witam!
>
> Ma ktoś w pdf'ie albo innym formacie porządny wzór tabeli do zaznaczania
> temperatury ciała?
> Z góry dzięki za pomoc.

A zwykły kratkowany zeszyt nie wystarczy ?

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

Bardzo wazne - poszukiwania grupy krwi dla umierającego dziecka ARh-
Długie i problematyczne
paranoja
czy warto??
APEL