Naturalne sposoby udrożnienia zatok. Znacie?

1. Data: 2006-10-14 18:28:11

Temat: Naturalne sposoby udrożnienia zatok. Znacie?
Od: "MP" <B...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule.
Nie chcę stosować lekarstw, a od niedawna mam problemy z zatokami.
Często zdarza mi się niedrożność lub ropne zapalenie zatok.
Może znacie jakieś złote i naturalne środki?

2. Data: 2006-10-14 18:58:34

Temat: Re: Naturalne sposoby udrożnienia zatok. Znacie?
Od: D|Maxxx <d...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

MP wrote:
> Jak w tytule.
> Nie chcę stosować lekarstw, a od niedawna mam problemy z zatokami.
> Często zdarza mi się niedrożność lub ropne zapalenie zatok.
> Może znacie jakieś złote i naturalne środki?

nie jestem lekarz, ale mi pomagala np. sauna albo goraca kapiel...

pozdro,
--
-+- D|Maxxx -+-

3. Data: 2006-10-14 20:02:10

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Oct 2006 20:28:11 +0200, MP napisał(a):

> Może znacie jakieś złote i naturalne środki?

Podobno zabieg fizykoterapeutyczny o nazwie "terapuls" udrażnia zatoki.

--
Sabina

4. Data: 2006-10-15 08:01:09

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Oct 2006 22:02:10 +0200, Sabina napisał(a):

> Podobno zabieg fizykoterapeutyczny o nazwie "terapuls" udrażnia zatoki.

A, no i oczywiście maść majerankowa, ciągle o niej zapominam bo taka tania
:)

--
Sabina

5. Data: 2006-10-15 16:48:44

Od: "bell" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina napisała:
> [...]

A jak ją stosować?

6. Data: 2006-10-15 18:49:54

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sabina" <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> wrote in message
> A, no i oczywiście maść majerankowa, ciągle o niej zapominam bo taka tania
> :)

Którą stosowałam na katar u dzieci ;)
Lepsze efekty były przy inhalacji z czosnku: pokrojony wrzucałam na gorącą
wodę i dzieciaki wdychały "aromatyczną" parę. Czy pomoże na zatoki? Pojęcia
nie mam. Nos udrażnia.
W ramach fantazji zaparzałam majeranek, a potem wrzucałam czosnek.

Pozdrawiam
Jola

7. Data: 2006-10-16 09:31:34

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Oct 2006 09:48:44 -0700, bell napisał(a):

> A jak ją stosować?

Smarować nosek :) Tak żeby tym oddychać. No nie wiem, może to faktycznie
bardziej na nos niż na zatoki, w każdym razie bardzo ułatwia oddychanie.

--
Sabina

8. Data: 2006-10-16 12:15:56

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.10.2006, o godzinie 20.28.11, na pl.sci.medycyna, MP napisał(a):

> Jak w tytule.
> Nie chcę stosować lekarstw, a od niedawna mam problemy z zatokami.
> Często zdarza mi się niedrożność lub ropne zapalenie zatok.
> Może znacie jakieś złote i naturalne środki?

Zapytaj trapeza.

*Habeck*
- Schutzbach

9. Data: 2006-10-17 23:57:09

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę stosować lekarstw, a od niedawna mam problemy z zatokami.
> Często zdarza mi się niedrożność lub ropne zapalenie zatok.
> Może znacie jakieś złote i naturalne środki?

Poczytaj o (ang.) "Neti pot". Przeplukujesz zatoki czysta lekko osolona
woda. Pomaga.

--
melon

10. Data: 2006-10-19 08:58:04

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MP" <B...@h...pl> napisał w wiadomości
> Jak w tytule.
> Nie chcę stosować lekarstw, a od niedawna mam problemy z zatokami.
> Często zdarza mi się niedrożność lub ropne zapalenie zatok.
> Może znacie jakieś złote i naturalne środki?

Inhalacje. W stanach zapalnych olekek INHALOL z apteki, w stanach
przewlekłych sol fizjologiczna (5 ml) - tez z apteki, wiec nie wiem czy to
metody naturalne.Ale pomaga niezawodnie.Szczególnie ta sól.
Aha, i jeszcze stosuję lampę Solux, ale jak juz minie zapalenie, jak zaczyna
spływac, to co wczesniej zatykało. Bo wcześniej to tylko boli po "seansie"
głowa.
I jeszcze mozna popłakac nad krojoną cebulą, super przeczyszcza!! :-))
Beatka

anemia
Piekne ...
laserowa korekcja wzroku