Nawet intymnie człowiek nie jest sobą.

151. Data: 2009-03-29 16:17:07

Temat: Re: Nawet intymnie człowiek nie jest sobą.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie, dlaczego? - mamy tylko wspólne. Innych nie mamy.

No to w zasadzie wybierasz, sama płacisz.

Qra, do dupy z takim nierównouprawnieniem

152. Data: 2009-03-29 16:20:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> My też.

> No i to jest właśnie ta proza życia, której już nawet nie zauważasz...

A Ikselka widzi. Wszystko.

Qra, i komórkę Kowalskiego też

153. Data: 2009-03-29 16:22:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Zero projekcji: masz smutne życie i stąd właśnie takie z niego wnioski.
> Ale wiem już, że sama jestes sobie winna - bo oszukujesz w życiu: męża,
> a nawet własne dziecko.

No teraz to już tylko się powiesić idzie.

Qra, mam sznurek mogę pożyczyć

154. Data: 2009-03-29 16:24:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> Biedna iks czeka,kiedy mąż znajdzie czas i jej dzwi otworzy i póżniej
> to samo na fitness,jaka ona bezradna i nawet do głowy dziecinnej nie
> trafia,że dzwi mają klamke a ona ma ręce;-)

Konflikt osoby symbiotycznej polega na przeciwstawieniu się dążności
do autonomii i lęku przed nią. Deficyt osobowości symbiotycznej łączy
się z zatrzymaniem na tym etapie rozwojowym w procesie separacji-
indywiduacji i z porażką nowego uczenia się, jaka z tego zatrzymania
wynika. Jest to porażka w zakresie ustalenia trwałych granic "ja" -
inni, rozwoju poczucia bezpieczeństwa w podejmowaniu odważnych
działań, poczucia samostanowienia o sobie, a ogólnie rzecz ujmując -
dobrego poczucia "ja". Mamy tu do czynienia raczej ze zmiennym
fałszywym "ja", gdzie jednostka szuka swej tożsamości nie w sobie
samej, ale w drugiej osobie.
Dlatego iks ma dziecinne 'ja',i nie posiada' ja'dorosłej osoby.

155. Data: 2009-03-29 16:29:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> sama jestes sobie winna - bo oszukujesz w życiu: męża,

No to trudne dość, skoro ma drugą żonę o tych samych personaliach -
ale zamienić się nie możemy, bo ona ma "ciut" większe gabaryty ode
mnie. Nawet bez okularów poczułby, a nawet zobaczył różnicę :DDDDD

> a nawet własne dziecko.

Komu jeszcze z moich bliskich siedzisz w głowie? Za dużo wcieleń
szkodzi, wiesz?

--
Pozdrawiam - Aicha

156. Data: 2009-03-29 16:41:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Ikselka napisał(a):
> Dnia Sun, 29 Mar 2009 07:44:29 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):

si�gn�� po kart� w

> Ano , wi�c idzie: samotnie, jak Aicha.

> Alez ja teďż˝ mogďż˝. Ale mi siďż˝ nie chce - jestem za leniwa ;-PPP

> :-DDD

> No jasne, c� innego m�g�by TU powiedziec taki "mencizna" jak Ty :-D

No spewnością to,że kobieta nie jest już dzieckim,któremu dupke trzeba
podcierać.

WYLIZUJESZ ?!

157. Data: 2009-03-29 16:53:39

Temat: Re: Nawet intymnie cz?owiek nie jest sob?.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
n.googlegroups.com...

> Ikselka napisa?(a):

> si?gn?? po kart? w
> drzwi

> No spewno?ci? to,?e kobieta nie jest ju? dzieckim,kt?remu dupke trzeba
> podciera?.
>
> WYLIZUJESZ ?!

To do czego nawołuje iks ,to zaburzenie osobowości,Jest to pretensja
dziecka do tego,że ktoś nie robi decyzji życiowych za nią.Bo mężczyzna
potrafi być szarmancki,ale żeby żądać naokrągło takich zachowań,jest
niedorzecznością.

158. Data: 2009-03-29 16:59:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> dziecka do tego,że ktoś nie robi decyzji życiowych za nią.Bo mężczyzna
> potrafi być szarmancki,ale żeby żądać naokrągło takich zachowań,jest

Mężczyzna, ażeby posiadać prawo głosu, musi mieć pewien określony
wiek, określoną sumę dochodów, musi płacić określoną sumę podatków -
dlaczegoż kobieta potrzebuje czegoś więcej jeszcze? Dlaczego stawiana
jest na równi z idiotami i zbrodniarzami? Nie, nawet nie
zbrodniarzami, bo ci na ograniczony czas tracą swoje prawa polityczne.
Tylko kobieta i człowiek upośledzony na umyśle należą do jednej i tej
samej kategorii politycznej.-Hedwig Dohm

159. Data: 2009-03-29 17:11:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> No to w zasadzie wybierasz, sama płacisz.

Nawet wybrać sam nie potrafi, tylko ją ciąga po sklepach. ;-P

Ewa

160. Data: 2009-03-29 17:22:54

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Wypięty tyłek też?

tak, zdecydowanie tak, aczkolwiek zalezy czyj, niezmiennie zona mi sie
zglasza na komorce swoja osobista piersia i tylko melancholia nie
pozwala zmienic mi tego na jej wypiety tylek

PS ty to tu tak juz na dluzej czy czekalas do wiosny? :)

--
The Gnome

W temacie chłopców i ich lal :)
Hop, hop, hop
ANIME
Oj Draga, Draga
Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"