Strona główna Grupy pl.soc.rodzina Nawiązując do: "Naturalny obraz nagości". Wielkie dzięki, Kianit :-) Re: Nawiązując do: "Naturalny obraz nagości". Wielkie dzięki, Kianit :-)

Re: Nawiązując do: "Naturalny obraz nagości". Wielkie dzięki, Kianit :-)

From: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Nawiązując do: "Naturalny obraz nagości". Wielkie dzięki, Kianit :-)
Date: Sun, 1 Jun 2003 12:13:48 +0000 (UTC)

On Sun, 1 Jun 2003 12:27:53 +0200 I had a dream that careloss. <c...@i...pl>
wrote:
>Kianit, nawet nie wiesz jak sie ucieszylem, ze napisalas to,
>co napisalas. Nie dlatego, zeby to bylo "radosne i budujace",
>ale dlatego, ze nieraz mialem chec napisac o podobnych
>swoich doswiadczeniach, ale nigdy nie mialem odwagi.

Ludzie, to co Wy piszecie, to jest chore - to, że ktoś gdzieś kogoś
"molestował" (jak ja nie lubię tego słowa), nie oznacza, że każda
nagość jest zła.
Czy to, że ktoś kogoś pchnął nożem, oznacza, że natychmiast trzeba
schować i zniszczyć wszystkie noże?

>Podczas tych odwiedzin zrobilismy "domek" okrywajac stol
>kocami (to zrobil dla nas moj tata) i w tym domku pokazywalismy
>sobie nawzajem swoje "skarby". Bylismy dziecmi i bylo to dla nas
>czyms normalnym, ciekawym, ale z drugiej strony tez troche "zakazanym".

Oj chyba większość dzieci kiedyś bawiła się w "lekarza" i jest to
najzupełniej normalna sytuacja.

>za duzo". Choc razu pewnego (bylem pewnie wtedy w wieku, w jakim
>chlopcy zaczynaja sie zastanawiac dlaczego "dziewczynki sa inaczej
>zbudowane") gdy mama sie kapala wszedlem do lazienki udajac, ze
>chce siusiu. Tak naprawde chcialem sie jej przygladnac z takiej zwyklej
>dzieciecej ciekawosci. Jej pewnie zrobilo sie glupio, bo zapytala czy
>przyszedlem ja podgladac. Powiedzialem, ze nie, ale momentalnie zwialem
>stamtad i juz wiecej tala sytuacja sie nie powtorzyla.

No i widzisz? Pamiętasz to do teraz. Gdyby w rodzinie nagość była normalna,
to by Ci takie pomysły nigdy nie przyszły do głowy. Nigdy byś nie miał
też takich urazów, jakie opisujesz i nie pamiętałbyś takie sceny.

>pozniej sie rozebral (przy swoich i nie tylko swoich dzieciach..!), polozyl
>na wersalce i zachecal nas do dotykania tego i owego "..zebysmy poznali
>sie na tym.." i takie tam rozne.. Fuj.. teraz nie moge o tym myslec..
>Powiedzial, ze "..jak sie mysli o seksie to penis sie podnosi, a jak sie
>przestaje myslec to opada. A jak sie go piesci w te i we w te, to plemniki
>ida sobie takimi druzkami w srodku i w koncu wychodza na zewnatrz.."

Czemu zachowujecie się jak rodzina radia maryja czy coś jeszcze gorszego?
Dlaczego myślicie, że nagość oznacza zwyrodnienia?
Jakoś w wielu krajach europejskich nagość w rodzinie i nie tylko jest
absolutnie normalna. A jakoś nie dochodzi tam częściej do takich rzeczy,
jakie opisujecie.