Nawilżacz powietrza firmy DOMIX

1. Data: 2003-04-01 07:45:53

Temat: Nawilżacz powietrza firmy DOMIX
Od: Krzysztof Sokól <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry

Czy ktos ma taki, lub uzywa?
Albo chodziaz jakies info o firmie, chce taki kupic ale pierwszy raz
widze taki na oczy.

Dziekuje za jakiekolwiek informacje.

Krzysztof

1. Data: 2003-04-01 10:32:34

Temat: Re: Nawilzacz powietrza firmy DOMIX
Od: "Marek \"Fiance\" Wójcik" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ODRADZAM JAKIKOLWIEK SPRZET DOMIXa. JA JUZ SIE NACIALEM NA
NAGRZEWNICE (takie cos co stoi na podlodze i dmucha goracym powietrzem).
Z MOICH INFORMACJI WYNIKA, ZE SPORO LUDZI NARZEKA NA TEN SPRZET. Z
DOSWIADCZENIA WIEM, ZE NIE NALEZY KUPOWAC TANICH RZECZY BO NAS NA TO NIE
STAC.

Uzytkownik "Krzysztof Sokól" <k...@a...com> napisal w
wiadomosci news:b6bfv8$3vh$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-04-01 14:17:38

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-01 12:32, Użytkownik Marek "Fiance" Wójcik napisał:
> [...]
> Z MOICH INFORMACJI WYNIKA, ZE SPORO LUDZI NARZEKA NA TEN SPRZET. Z
> DOSWIADCZENIA WIEM, ZE NIE NALEZY KUPOWAC TANICH RZECZY BO NAS NA TO NIE

Dziekuje za informacje, odczytalem ja na 6 minut przed zakonczeniem
licytacji na allegro. chcialem taki kupic. Dzieki pozbieram kase na lepszy.

DOMIX - co to za firma ?
szafa, panele, sufit
srodki czyszczace typu zwilz brud i wytrzyj
SPÓR Z WSPÓLNOTA MIESZKANIOWĄ
farba do ubran, bez gotowania