Nawilzacze

1. Data: 2000-02-10 20:08:38

Temat: Nawilzacze
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W moim mieszkaniu,jak zapewne w wielu panuje atmosfera raczej
sacharyjska nabylam wiec w zeszlym roku niedrogi nawilzacz firmy Triada.
Niestety o ile spelnial on swoja funkcje w moim poprzednim miejscu
zamieszkania tak teraz po prostu nie wyrabia i powietrze jest cigle
suche. Czy ktos moglby mi podac namiary na jakies niedrogie nawilzacze
elektryczne (za ile, gdzie mozena kupic w W-wie i kto produkuje). Bede
bardzo wdzieczna. Mam nawilzacze ceramiczne na kaloryferach (po jednym,
chyba dokupie jeszcze dwa:-)), a wszystko to dlatego, ze chcalabym
utrzymac kwiaty na niedawno nabytym przeze mnie hibiscusie (niestety
wszystkie paki opadly)

Pozdrawiam wszystkich,
Anka

--
SKorzyStaj z NAJlepSZeJ OfErtY !!! NiE waHaj siE !!!
ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP... http://www.virgo.com.pl

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-11 10:34:23

Temat: Re: Nawilzacze
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

W przedostatnim zdaje sie Poradniku Domowym (lub przed przedostatnim)
jest caly artykul o nawilzaczach, podane firmy i ceny. od jakis 400 zl w
gore. jesli nie znajdziesz tego numeru, daj znac, ja poszukam.
Dorota

1. Data: 2000-02-13 18:52:24

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote:

> [...]
> jest caly artykul o nawilzaczach, podane firmy i ceny. od jakis 400 zl w
> gore. jesli nie znajdziesz tego numeru, daj znac, ja poszukam.

Chodzi o numer styczniowy? Sprobuje znalezc.

Anka

1. Data: 2000-02-14 10:21:42

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzilam, jest to numer lutowy. po prostu mialam go wczesniej i
wydawalo mi sie, ze wczesniejszy.
Dorota

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/