Nazisci do parlamentu??

101. Data: 2006-07-11 13:24:17

Temat: Re: Nazisci do parlamentu??
Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> To nie tak, wiec wyjasnie.
> Dzisiejszy swiat medialny powoduje ze coraz czesciej
> wchodzimy w role Obserwatora, dla siebie samego.

Teza bezpodstawna.

> Poniewaz swiat medialny
> pokazuje coraz bardziej idealne i "wyzwolone" wzorce, patrzymy na sobie
> coraz bardziej krytycznie, my sami ze swoja naturą wydajemy sie sobie kims
> niewartosciowym, slabo wyzwolonym, pruderyjnym, ograniczonym, schematycznym,
> zahukanym.

Teza bezpodstawna.

> To powoduje presje na bycie kosmopolitycznym, "wyzwolonym",
> w tym na ignorowanie wlasnej tradycji, na pogarde dla wlasnego otoczenia,
> rodziny.

Teza bezpodstawna.

I jak zwykle roisz o nibystworach z nibylandow, nie troszczac sie o
jakiekolwiek uzasadnienie. Byleby tylko dac upust swoim obsesjom na punkcie
rzekomej socjotechniki rzekomo opanowanych przez "rozowych" spiskowcow mediow.

Nie mam zamiaru zajmowac sie Twoja demagogia (chociazby dlatego, ze jestes
nieuczciwy - wszystkie moje argumenty albo wycinasz, albo przinaczasz albo
ignorujesz) i zastanawiac sie, czy w stosunku do ogolu populacji zawiera ona
pol-prawdy, cwierc-prawdy, jednaosma-prawdy czy tylko gowno-prawdy.
Powiem jedynie od siebie: w moim przypadku postulowane przez Ciebie mechanizmy
nie mialy miejsca. W ogole mediami *opiniotworczymi* zaczalem sie interesowac
dopiero gdy skrystalizowal sie moj wlasny swiatopoglad.

> To ciagle to samo o czym pisze powyzej. Poniewaz swiat medialny

(ciach) bzdury

j.w.

> Masz kolejne słowo na powód do wyzwolenia i bycia kosmopolitycznym - strach
> przed "infantylizmem".

j.w.

No i oczywiscie nie raczyles wyjasnic, czymze jest ten Twoj "kosmopolityzm".
Jakie to dla Ciebie typowe.

pozdrawiam
quasi-biolog

102. Data: 2006-07-11 15:24:45

Od: Immon <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jul 2006 11:04:16 +0200, Duch napisał(a):

> "quasi-biolog" <q...@g...pl> wrote in message

"Zapomniałeś" zacytować poprzednie dwie linijki quasi-biologa i nie
odniosłeś się do nich. Powtórzę więc za quasi-biologiem:

'Skad wiesz, ze (1) jest wsiokiem, jest przywiazany do rejonu i tradycji
oraz (2) ma z tego powodu jakies "kompleksy"???'

--
Immon

103. Data: 2006-07-11 20:26:21

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Uwaga do Ducha i Henryka Batuty. Czy wy wiecie co wy wogle mówicie to sie
wogle kupy nie trzyma rozwijacie temat o bzdurach. Henryk Batuta nazwal
Kaczynskiego zlodziejem wiec Duch sie pyta ze nie widzial u niego zadnego
wyroku za kradziez . To Henryk gadac zaczal o Lepperze. Skad ci sie
Henryku wzial Lepper ?? I na dodatek rozmowa sie zagęszciła bo Duch musiał
jeszcze porównać Leppera do Frasyniuka. Dajcie spokoj ! Tylko o glupotach
temat rozwijacie. A tematem na forum jest to czy nazistom nalezy pozwolic
kandydowanie do parlamentu. Wiec nie pieprzcie !

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

104. Data: 2006-07-12 11:12:10

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Librix" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
> temat rozwijacie. A tematem na forum jest to czy nazistom nalezy pozwolic
> kandydowanie do parlamentu. Wiec nie pieprzcie !

Masz racje ze dyskusja schodzi w kierunku obrzucania sie błotem,
typu nasi nakradi? to wasi nakradli.

A ten styl dyskusji narzucają właśnie anty-lepperowcy, czy anty-PiSowcy.
A to ze Kaczynski ma małego, a to ze Lepper niby nakradł itd. itd.

Taki styl dyskusji jest efektem urabiania przez media, efektem histerii
medialnej,
której niektórzy ulegli. Smieszne jest to ze wlasnie Ci rozhisteryzowani...
krytykują Leppera jako kogos niezrównoważonego :)

Duch

105. Data: 2006-07-12 11:23:03

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Immon" <w...@o...pl> wrote in message

> 'Skad wiesz, ze (1) jest wsiokiem, jest przywiazany do rejonu i tradycji
> oraz (2) ma z tego powodu jakies "kompleksy"???'

Nie pisałem ze jest wsiokiem, tylko ze to obawa przed byciem określonym jako
"wsiok" czy też lokalny patriota. Wy naprawde nie wiecie o czym pisze.

To obawa przed byciem (zacytuje tutaj TYLKO q-biloga):
- ultrakonserwatywnym,
- nieufnym prymitywem,
- moherem,
- ciemnogrodem,
- obskurantem,
- niskim poziomem intelektualnym,
- izolacja od swiata
- zabobonym
- niewyksztalconym
- zyciowo niezaradnym
- prowincjonalnej ciemnoty

Swiat wywołuje presje zeby na nasz wlasny wizerunek np. zeby szczupłym.
Ta presja powoduje obawę zeby nie byc grubym - stad rozne bulimie.

Taka sama presja na bycie "nowoczesnym" - wiec powstaje
obawa zeby nie byc "wsiokiem" albo .... popatrz na listę wyzej.

Mozliwosc zakwalifikowania na powyszą listę powoduje ... strach.
Stad presja na bycie nowoczesnym, kosmopolitycznym itd.
Mowiac wprost - quasi obrzuca mnie epitatami ktorych sie sam obawia,
bo sa nieakceptowane przez "nowoczesny swiat".

Rozumiemy sie?
Nie twierdze ze quasi jest ze wsi, twierdze ze sie tego obawia.

Duch

106. Data: 2006-07-12 13:47:10

Od: Immon <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jul 2006 13:23:03 +0200, Duch napisał(a):
> Nie pisałem ze jest wsiokiem, tylko ze to obawa przed byciem określonym jako
> "wsiok" czy też lokalny patriota. Wy naprawde nie wiecie o czym pisze.

Rzeczywiście - sprawdziłem - napisałeś: *kompleks* bycia "wsiokiem".
Zwracam honor ;)

> Swiat wywołuje presje zeby na nasz wlasny wizerunek np. zeby szczupłym.
> Ta presja powoduje obawę zeby nie byc grubym - stad rozne bulimie.

Raczej anoreksje. Moja cioteczna siostra odchudziła się nie tylko z
tłuszczu, ale i częściowo z mięśni. Nadaje się na statystkę do filmu o
Oświęcimiu. Oczywiście teraz uważa za *laskę* i dziwi się, że nie ma
chętnych :)

> Taka sama presja na bycie "nowoczesnym" - wiec powstaje
> obawa zeby nie byc "wsiokiem" albo .... popatrz na listę wyzej.

Zgoda.

> Mozliwosc zakwalifikowania na powyszą listę powoduje ... strach.
> Stad presja na bycie nowoczesnym, kosmopolitycznym itd.

Presje są różne - silniejsze, słabsze. Jedna grupa społeczna może wywierać
presję na inną. W naszym kraju jest także presja na bycie patriotą - nie
wywiera jej sam Giertych :)

--
Immon

107. Data: 2006-07-13 18:35:00

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> Nie pisałem ze jest wsiokiem, tylko ze to obawa przed byciem określonym jako
> "wsiok" czy też lokalny patriota. Wy naprawde nie wiecie o czym pisze.

> To obawa przed byciem (zacytuje tutaj TYLKO q-biloga):
(...)

> Swiat wywołuje presje (...)

Piszesz straszliwe bzdury. Analogicznie moglbym powiedziec, ze Ty nie gwalcisz
dzieci, nie pozerasz ochodow, nie zabijasz, nie kardniesz, zdobyles
wyksztalcenie, nie oddajesz czci Szatanowi... TYLKO DLATEGO, zeby Cie "swiat"
nie nazwal - odpowiednio: pedofilem, koprofagiem, morderca, zlodziejem,
ciemnym nieukiem, satanista... A nie chcesz, zeby Cie tak nazywal TYLKO
DLATEGO, ze na fali aktualnej, przejsciowej mody, medialna propaganda takie
postawy - i ludzi z taka etykietka - potepia. Tak wiec w rzeczywistosci Twoj
pseudo-swiatopoglad to jedynie wytwor medialnej manipulacji, a Ty sam jestes
bezrefleksyjna, bezmyslna, bezideowa i w praktyce bezwolna konformistyczna
marionetka.

Zgodzisz sie z tym? Podejrzewam, ze nie. I sytuacja jest tu symetryczna - ja
tez sie z Twoimi insynuacjami o "kompleksach" i "wplywie mediow" nie zgadzam.
A ze zadnych argumentow, poza mysleniem zyczeniowym
[ http://en.wikipedia.org/wiki/Wishful_thinking ] nie masz, wiec mi tym wiecej
dupy nie truj.

(...)

> Rozumiemy sie?
> Nie twierdze ze quasi jest ze wsi, twierdze ze sie tego obawia.

Nie nie obawiam sie. Pochodze z malego, 8000 miasta i nic sobie z tego nie
robie. Nawet paraduje po Warszawie w takiej oto koszulce:
[ http://www.tiszert.com/tiszertdlawolnosci/photogalle
ry.php?photo=29 ].

pozdrawiam
quasi-biolog

Rząd brytyjski proponuje ,,Zabij dziecko we własnym domu"
to już jest koniec, nie ma już nic, jesteśmy wolni, możemy iść
Nie mam przyjaciół
wez udział w badaniu!
jestem wsciekla