Re: Naziści do parlamentu ?? (część II)

From: Quasi <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Naziści do parlamentu ?? (część II)
Date: Mon, 24 Jul 2006 01:37:48 +0200
Sender: quasi_idg@uzytkownicy_idg

Librix napisał(a):

> A więc powinno to się zdarzać częściej to sugerujesz ?

??? Pisze o tym co jest, a nie o tym co powinno byc, manipulatorze.

> Więc kosztem życia ludzkiego chcesz zrobić eksperyment ?

To nie eksperyment. Ja z gory zakladam wynik tego przedsiwziecia.
Zreszta, uwazam ze bez wzgledu na jego wymik, powinno byc utrzymane.

> Demokracja opiera się na poszanowaniu praw mniejszośći wg prac Johna Milla
> i Johna Stuarta demokracja charakteryzuje także wolność od dyskryminacji
> (rasowej , religijnej, seksualnej itp)
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Demokracja . Precyzując chciałeś powiedzieć
> wolność słowa jest ważniejsza niż ryzyko paru ludzi. A skąd wiesz żę paru
> możę parenaśćie ,lub kilkaset?

A mogloby ich byc i 6,5 miliarda. Bez znaczenia. Jak sa zasady, to
powinno sie je stosowac konsekwentnie.

> Zresztą nie poświęciłbym żadnej wolnośći
> słowo która namawiałaby do mordu.

Sam sobie przeczysz.

> A czy szerzenie pedofilii też sk*rwielu

:-) Nerwy Cie ponosza. Biedactwo... Pilnuj, zeby mama nie zobaczyla
jakich Ty slow uzywasz, bo przez tydzien bedziesz mial problemy z
siadaniem. ;->

> uznajesz za zasadę miłosierdzia
> ??!!

Czy ja kiedykolwiek pisalem cos o milosierdziu?

> http://www.grupy.senior.pl/Re-Nazisci-do-parlamentu,
t,331905,p,10,2.html
> proszę czytelników

Lubisz miec klakierow? Niestety - cisza... ;->

> zobaczyć wypowiedź nr 96. Quasi-biolog napisał że
> wolność słowo jest absolutna

Napisalem, ze moim zdaniem *powinna* byc absolutna (z 2 wyjatkami), a
nie ze *jest* (w RP) absolutna. Warto czytac to, co sie cytuje.

> i powinna dopuszczać do szerzenia pornografii
> dzięcięcej.

Tak wlasnie uwazam. (o pedofilii jest na grupie oddzielny watek, jak
chcesz - zajrzyj tam)

> Ja pedofilie uznaje za czyn najbardziej ohydny jaki może
> dopuścić się człowiek.

Ok. O gustach sie nie dyskutuje...

> Oglądałem raz ,,Kryminalni&#8221; (...)

:-) LOL! ;D

Ty sie lepiej szkola zajmij, bo czerpanie wiedzy o swiecie z tandetnych
seriali to nie jest najlepszy pomysl. Warto zadbac tez o higiene mozgu.
A w Twoim przypadku jest akurat duzo do zrobienia... ;->

> (...) Chyba zabił bym takich
> ludzi.

Przeuroczy przyklad katolickiej hipokryzji.

Nawiasem mowiac, Tacy jak Ty sa znacznie bardziej spolecznie szkodliwi
niz wszyscy neonazisci i pedofile razem wzieci...

> Nawet najgorsi kryminaliści mają chociaż odrobine zasad moralnych
> by do takich ludzi żywić pogardę.

Pogarda jes przejawem Twojej kato-moralnosci, uroczy hipokryto? j.w.

> A co ty o tym możesz wiedzieć ??!!

Na studiach troche mnie o tym uczyli... A Ty co mozesz wiedziec?

> Właśnie dlatego nie rozumiesz zasad moralnych !

Nie, mniej wiecej je rozumiem. Rozumiem i te prawdziwe i te
znieksztalcone, z plebejskiej wersji katolicyzmu, ktore Ty wyznajesz.

> A kto (...)

Ale o tym juz bylo. EOT!!!

> b) Co do lewactwa skontaktuj się z Wszechpolakami może oni coś zrobią by
> tych złych lewaków zdelegalizować. http://www.wszechpolacy.pl

Gdyby chcieli, to by zrobili - w koncu teraz sa u wladzy.

> c) Co do aborcji

Ktora jest OT i NTG, ale Ty sobie z tego oczywiscie nic nie robisz... No
dobra - jak chcesz.

> jest to bardzo smutne że co roku ginie 54 mln ludzi.

"Ludzi" tylko w mysl Twojej definicji. Wg innych definicji, to odpady
chirurgiczne, nie ludzie.

> [Pierwej ni&iquest;elim ci&ecirc; utworzy&sup3; w &iquest;ywocie,
> zna&sup3;em ci&ecirc;, a pierwej ni&iquest;eli&#339; wyszed&sup3; z
> &iquest;ywota, po&#339;wi&ecirc;ci&sup3;em ci&ecirc;, za proroka narodom
> da&sup3;em ci&ecirc;. (Jr 1,5)] .

Popraw sobie kodowanie.

Calkowicie nieczytelne, ale domyslam sie, ze to cytat z Biblii. To dla
rownowagi zajrzyj jeszcze do tego: (Exodus 21: 22-23).

Nie wim czy zdajesz sobie sprawe, ale poglad o czlowieczenstwie
ludzkiego embrionu (zaplodnienie = poczecie = animacja = poczatek
osobowego zycia ludzkiego) jest w Twojej religii stosunkowo swierzej
daty, obowiazuje bodajze od 1869r. Wczesniej spedznaie plodu nie
wzbudzalo w katolikach - ze sw. Tomaszem z Akwinu na czele (autor
koncepcji "duszy wegetatywnej") - zadnych moralnych obiekcji. Nawet
niektorzy swieci (sw. Brygida) osobiscie tego dokonywali...

> Dowodem na to ze plod to zywa czujaca
> istota to np to ze nienarodzone dziecko wyrywa sie i ucieka przed
> szczypcami

Nawet gdyby byla to prawda - a nie jest (plod czuje bol dopiero od ok.
26 tygodnia ciazy)*** - to nie dowodzi to tego, ze zarodek/plod jest
osoba. Bo to nie jest kwestia dowodu, lecz aksjologii.

Lepiej wiecej nie ogladaj tych glupot ("Kryminalni"? "Silent scream"?),
z ktorych sie takich bzdur dowiadujesz. Pamietaj - mozgowi tez nalezy
sie troche higieny...

*** - [ http://jama.ama-assn.org/cgi/content/short/294/8/947 ]

> wiec co roku dochodzi do masowych mordow . Zwana aborcja ktora
> jest czyniona legalnie i nielegalnie.

I czym sie tak zoladkujesz? Chyba nikt Cie nie zmusza, bys w tym
"mordzie" uczestniczyl?

> Nie rozumiesz jeden musi zginac by tysiace mogli zyc o to tu chodzi !

Tiaaa... Pochwal sie swojemu spowiednikowi, jakie masz poglady. Nie
powiesz mi, ze zapomniles iz "mysla, mowa" tez nie wolno Ci grzeszyc?

> Sam jestes ad hominem

Zatanawiasz sie czasem nad tym, jakie slowne potworki wychodza Ci spod
palcow?

> to ze niechce by udzie umierali jest postawa
> poprawna.

Bo Ty tak powiedziales?

Zreszta, najwyrazniej godzisz sie z faktem, ze Twoja postawa wg Twoich
wlasnych kryteriow jest postawa niepoprawna. W koncu Twoja "niechec do
umierania" nie obowiazuje pewnych ludzi (lekarzy-aborcjonistow,
pedofili). To tak jak u co skrajniejszych neonazistow.

> Nie mozna w sposob ze religia zabija , samochody zabija , lewactwo zabija
> , zwolennicy aborcji zabijaja to ja tez moge bo takie myslenie jest
> niepoprawne.

Powoli, bo wychodzi Ci belkot.

> Ze jak ,,ziom" kogos zabije to chyba nie znaczy ze tak sie
> robic powinno.

No i?

> Dlatego powyzsze przyklady wcale nie sa usprawiedliwieniem
> nazizmu.

???

> Wiec powtarzam pytania zadane wczesniej.
> Czy to moralne?

Co? Wg jakiej moralnosci?

> i napewno nie chodzi o tu rozszerzenie moralnosci do
> moralnosci quasi biologa bo pozwalanie pedofilom na lepsze dzialanie to ja
> nie wiem czy mozna rozszerzac rozumowanie moralnosci.

No juz wiemy, ze Ty nie wiesz. I co z tego?

> Czy można za wolność
> słowa ludzi którzy chcą krzywdzić zabijać i niszczyć ,poświęcić wolność i
> życie innych osób ?

Nie poswiecic - zaryzykowac. Oczywiscie, ze mozna, tak jak mozna w
przypadku samochodow.

> Mysle ze czytelnicy

Klakierzy nie wyrecza Cie w logicznym mysleniu. Tu niezastapiona jest
szkola. Wes sobie to do serca, gdy wakacje sie skoncza.

> nie dadza sie nabrac na ta bzdure ze niby prowadze tu
> jakies manipulacje

I kogo Ty chcesz oszukac? ;->

> to zwykle pytania i jak na nie nie odpowiesz to ja juz
> na ten temat na forum z toba nie gadam.

To miala byc grozba/szantarz? LOL! :D

Myslisz, ze mi łaskę robisz, gdy ze mna gadasz? Swiat nie kreci sie
wokol Ciebie - najwyzszy czas to zauwazyc.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky