Nazwa

1. Data: 2006-08-22 17:09:05

Temat: Nazwa
Od: Kajoja <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pytanie a raczej prosbe mam nietypowa. Otoz poproszono mnie o wymyslenie
nazwy restauracji. Maja tam serwowac pyszne jedzenie, ale nie o to chodzi.
Otoz wystroj knajpy ma byc filmowy. Na scianach duze zdjecia w
antyramach czy cos podobnego maja byc zdjecia z polskich filmow, seriali
takich jak "sami swoi", "mis", "alternatywy", "rejs", "seksmisja". Od
czasu do czasu w ramachach klimatu maja byc puszczane filmy. Nazwa ma
sie kojarzyc wlasnie z atmosfera filmowa, ale ze wskazaniem na
restauracje i jedzenie. Na poczatku pomyslalam wlasnie o nazwie Sami
Swoi, pomysl generalnie moze byc, ale ponoc za prosty mimo, ze sie nazwa
dobrze kojarzy. Pomyslalam wiec o zazartowaniu z jakiegos tytulu, ale
mam komletna pustke. Moze wam przyszloby cos do glowy? Jedyne co
przyszlo mi do tej pory do glowy to zamiast Ice Tea zamienic mozna na
Ice Tej (gdyby to bylo w wielkopolsce;) hehe, i gdyby chodzilo o inna
nazwe tego napoju) ale chodzi mi o podobna zamiane i zazartowanie z
samego oryginalnego tytulu. Dodam, ze knajpka bedzie otwierana na
suwlaszczyznie....

Moze w WAS obudzi sie tworczosc, bo u mnie cos sie zablokowalo...
A jak nie ta grupa, to juz nie wiem do kogo zwrocic sie o pomoc.

Pozdrawiam,
Karolcia

2. Data: 2006-08-22 18:49:16

Temat: Re: Nazwa
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Kajoja wrote:

> [...]
> zdjecia w antyramach czy cos podobnego maja byc zdjecia z polskich
> filmow, seriali takich jak "sami swoi", "mis"

Złota Patelnia :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

3. Data: 2006-08-22 18:49:27

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Kajoja wrote:

> [...]
> zamiane i zazartowanie z samego oryginalnego tytulu. Dodam, ze
> knajpka bedzie otwierana na suwlaszczyznie....

Pod złotym leszczem

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

4. Data: 2006-08-22 19:02:27

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-22 19:09:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kajoja* skreślił te oto słowa:

> Moze w WAS obudzi sie tworczosc, bo u mnie cos sie zablokowalo...

Skrzydełko czy nózka
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

5. Data: 2006-08-22 19:20:42

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Skrzydełko czy nózka

Kapuśniaczek :)
śniadanie u Tiffany'ego

Agata

6. Data: 2006-08-22 19:21:36

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-22 21:20:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agatek* skreślił te oto słowa:

> Kapuśniaczek :)

To jest faaajne :)

7. Data: 2006-08-22 19:35:50

Od: Kajoja <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Skrzydełko czy nózka

Podoba mi sie:)

8. Data: 2006-08-22 19:36:58

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> To jest faaajne :)

Smażone zielone pomidory
czekolada
orbitowanie bez cukru
charlie i fabryka czekolady
co gryzie gilberta grape'a
mechaniczna pomarańcza
sok z żuka
uciekające kurczaki
kolekcjoner kości
american pie

ufff :)

Agata

9. Data: 2006-08-22 20:07:24

Od: "MarcinP" <dzusUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajoja" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podoba mi sie:)

Temu misiu

10. Data: 2006-08-22 20:23:44

Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smażone zielone pomidory
> czekolada
> orbitowanie bez cukru
> charlie i fabryka czekolady
> co gryzie gilberta grape'a
> mechaniczna pomarańcza
> sok z żuka
> uciekające kurczaki
> kolekcjoner kości
> american pie

Tia... i za miesiąc kończysz sprocesowana do gaci.

Pytań dwa o kuchnie zagramaniczne.
Szkolne wątpliwości czyli jak karmić ucznia??
Ryba w soli a brak piekarnika
Pytanie... hmmm. konsumpcyjne...;-)
BIGOS STAROPOLSKI