Nazwa

11. Data: 2006-08-22 20:27:02

Temat: Re: Nazwa
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-22 21:35:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kajoja* skreślił te oto słowa:

> Podoba mi sie:)

No ba ;>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

12. Data: 2006-08-22 20:27:40

Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lorneta i Galareta"

13. Data: 2006-08-22 20:29:23

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** kukikoko wrote:

> "Lorneta i Galareta"

"Dwóch milicjantów"

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

14. Data: 2006-08-22 20:32:35

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kukikoko napisał:

> "Lorneta i Galareta"

Cool! Życiowe, prawdziwe, naprowadzajace.
I jak smakowicie brzmi. ;)

--
rAzor
----------------------------

15. Data: 2006-08-22 20:33:41

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kajoja napisał:
> Witam,
> pytanie a raczej prosbe mam nietypowa. Otoz poproszono mnie o wymyslenie
> nazwy restauracji.

"Wielkie żarcie" było?
--
rAzor
----------------------------

16. Data: 2006-08-22 21:27:55

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajoja napisał(a):
> Witam,
> pytanie a raczej prosbe mam nietypowa. Otoz poproszono mnie o wymyslenie
> nazwy restauracji. Maja tam serwowac pyszne jedzenie, ale nie o to chodzi.
> Otoz wystroj knajpy ma byc filmowy. [...]

A kto ma być klientem docelowym?
"Pociąg do [wstawić specjalność kuchni]" - dla pociągających.
"Nóż w piersi" - dla no nie powiem kogo.
itd., itp.
pozdr. Jerzy

17. Data: 2006-08-22 21:42:34

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajoja napisał(a):
> czasu do czasu w ramachach klimatu maja byc puszczane filmy. Nazwa ma
> sie kojarzyc wlasnie z atmosfera filmowa, ale ze wskazaniem na
> restauracje i jedzenie.

FILMICHA

18. Data: 2006-08-22 23:56:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kajoja" <k...@o...pl> wrote in message news:ecfdni$pun$2@opal.icpnet.pl...
> Witam,
> pytanie a raczej prosbe mam nietypowa. Otoz poproszono mnie o wymyslenie
> nazwy restauracji.

KONOPIELKA

i tak tam po pewnym czasie będą jarać maryśkę...

19. Data: 2006-08-23 07:57:38

Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajoja napsal(a):
> pytanie a raczej prosbe mam nietypowa. Otoz poproszono mnie o wymyslenie
> nazwy restauracji. Maja tam serwowac pyszne jedzenie, ale nie o to chodzi.
> Otoz wystroj knajpy ma byc filmowy. Na scianach duze zdjecia w
> antyramach czy cos podobnego maja byc zdjecia z polskich filmow, seriali
> takich jak "sami swoi", "mis", "alternatywy", "rejs", "seksmisja".

Skoro restauracja i cos z filmu, to moze Restmisja.

Ludek

20. Data: 2006-08-23 08:27:46

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ecfdni$pun$2@opal.icpnet.pl>, Kajoja <k...@o...pl> wrote:

>Jedyne co
> przyszlo mi do tej pory do glowy to zamiast Ice Tea zamienic mozna na
> Ice Tej (gdyby to bylo w wielkopolsce;) hehe, i gdyby chodzilo o inna
> nazwe tego napoju) ale chodzi mi o podobna zamiane i zazartowanie z
> samego oryginalnego tytulu. Dodam, ze knajpka bedzie otwierana na
> suwlaszczyznie....

Kacza zupa. A żart z tytułu wymyśl sama. Po angielsku jest to Duck
Soup. Też stwarza ciekawe możliwości.

Władysław

Pytań dwa o kuchnie zagramaniczne.
Szkolne wątpliwości czyli jak karmić ucznia??
Ryba w soli a brak piekarnika
Pytanie... hmmm. konsumpcyjne...;-)
BIGOS STAROPOLSKI