Nazwa na Świetlicę środowiskową

1. Data: 2003-02-22 17:37:23

Temat: Nazwa na Świetlicę środowiskową
Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę tęgie umysły, czy możecie pomóc wymyśleć jakąś nazwę
dla świetlicy środowiskowej dla dzieci z ubogich rodzin. Może wam coś prostego
ciekawego przychodzi do głowy. Proszę o pomoc
w imieniu swoim i dzieci.

Dzisiaj oficjalnie rozpoczęliśmy, a wszystko dzięki ludziom dobrej woli! (to już
kolejny projekt).
Mysli się ten, kto są dzi że nie na temat grupy. Chodzi tylko o dobrą nazwę.

1. Data: 2003-02-22 17:55:19

Temat: Re: Nazwa na ?wietlicę ?rodowiskow?
Od: "Xineh" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d.v." <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę tęgie umysły, czy możecie pomóc wymy?leć jak?? nazwę
> dla ?wietlicy ?rodowiskowej dla dzieci z ubogich rodzin. Może wam co?
prostego ciekawego przychodzi do głowy. Proszę o pomoc
> w imieniu swoim i dzieci.
>
> Dzisiaj oficjalnie rozpoczęli?my, a wszystko dzięki ludziom dobrej woli!
(to już kolejny projekt).
> Mysli się ten, kto s? dzi że nie na temat grupy. Chodzi tylko o dobr?
nazwę.

Może "Przystań"?

pzdr
Xineh

1. Data: 2003-02-22 18:00:50

Temat: Re: Nazwa na Świetlicę środowiskową
Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xineh" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

| Może "Przystań"? -
Dzieci lubią upraszczać zdrabniać, więc jakby zdrobniłu, upotoczniły Przystań?

1. Data: 2003-02-22 18:07:56

Od: "Xineh" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Xineh" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dzieci lubią upraszczać zdrabniać, więc jakby zdrobniłu, upotoczniły
Przystań?

Hehe, Przystanek;-) hm, to moze postaram sie wymyśleć coś innego

1. Data: 2003-02-22 18:15:35

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe, Przystanek;-) hm, to moze postaram sie wymyśleć coś innego

No, ale chyba się nie obrażasz :) - takie klocki qwłaśnie wyskakują.
Mó łeb nuiestety już siada, za dużo tego - zresztą one same może coś wymyślą - ale
nazwa musi byc i dla dzieci i dla
instytucji i mediow i sponsorów?
Ps. Przystan - Przystanek - powiem ci ze no ciekawe całkiem!

1. Data: 2003-02-22 19:21:01

Od: "Xineh" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mó łeb nuiestety już siada, za dużo tego - zresztą one same może coś
wymyślą - ale nazwa musi byc i dla dzieci i dla

A co teraz dzieci ogladają, tzn jakie bajki teraz sa na czasie. Mam mala
kuzynke i wiem, ze np. Kubuś Puchatek jest ciągle popularny. To może "U
Puchatka":-) albo cos innego zwiazanego z bajkami, albo jakaś "Bajkolandia"
( wtedy moga skrocic do Bajka;-) )
No tak, po tym co wypisuje, widze, ze wymyslanie nazw nie jest wdziecznym
zajeciem:-) ale jakby co, to jeszcze sie nie poddaje:-)

pzdr
Xineh

1. Data: 2003-02-22 19:42:23

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| A co teraz dzieci ogladają, tzn jakie bajki teraz sa na czasie.

Oglądają? - przy odciętym świetle? - oglądają pijanych tatusiów, zapite mamusie,
brud, ubóstwo, biedę, wszelkiego rodzaju
patologię. Czytać raczej nie wiedż co to znaczy. Czują zapach pleśni, zapach chleba w
sąsiednim domu i tak dalej. Świetlica
środowiskaowa już z nazwy wiele ze sobą niesie.

| No tak, po tym co wypisuje, widze, ze wymyslanie nazw nie jest wdziecznym
| zajeciem:-) ale jakby co, to jeszcze sie nie poddaje:-)

Nie jest wdzięcznym, nie jest łatwym wbrew pozorom. Proste rzeczy a tyle główkowania
prawda?|
No ja też się nie poddaję, bo wtedy cała robota straciłaby sens.

1. Data: 2003-02-22 19:53:40

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d.v." <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę tęgie umysły, czy możecie pomóc wymyśleć jakąś nazwę
> dla świetlicy środowiskowej dla dzieci z ubogich rodzin.

Wyspa, ew. wysepka?
Elizabeth

1. Data: 2003-02-22 20:08:52

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

| Wyspa, ew. wysepka?
| Elizabeth

Wyspa nie może być - była w Chorzowie, zakończyła działlność skandalicznie - afera
była finansowa - słynna wyspa, może ktoś
pamięta! O MY GOD......

1. Data: 2003-02-22 20:23:04

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v. <o...@o...pl>

> Bardzo proszę tęgie umysły, czy możecie pomóc wymyśleć jakąś nazwę
> dla świetlicy środowiskowej dla dzieci z ubogich rodzin. Może wam coś
> prostego ciekawego przychodzi do głowy.
[cut]

Misiek

P.