Negatywne reakcje

11. Data: 2007-06-02 06:45:27

Temat: Re: Negatywne reakcje
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian; <f3q0st$9bv$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Rozbieznosc wiekowa jest duza , nie potrzebne jest jej precyzowanie bo ci
> ludzie sa rozni.Jezeli chodzi o sytuacje to np taki tekst "wyjsciem jest
> zawsze samobojstwo" odpwiedzi czasami w ogole , jest złosc albo puste
> wyzwisko.

Heh, a jakie to ma znaczenie? Śmierć dla wielu ludzi jest pojęciem
czysto abstrakcyjnym, mimo tego, że potrafią wiele o niej powiedzieć i
wyrazić "emocje" na jej temat. Czytaj - nie posiadają własnych emocji i
zdania nt. śmierci. Ale skoro już im o tym mówisz, to czują się w
obowiązku zareagować - reagują albo tak, jak reaguje się na śmierć, albo
tak jak reaguje się na grzech (w uproszczeniu - grzech, głupotę,
zachowanie niezrozumiałe), albo są w ambiwalencji pomiędzy tymi dwoma
stanami, albo są wkurzeni, że ktoś im dupę zawraca tematem, na który nie
potrafią zareagować (czytaj - bezradność), a jednak czują się
zobowiązani odpowiedzieć/zareagować.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

12. Data: 2007-06-02 06:46:31

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian; <f3q2u1$ges$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> .....która sama dla siebie widzi takie wyjście....

OK, zabawmy się - wyobraź sobie, że na ulicy podchodzi do Ciebie
człowiek i mówi Ci to samo, co Ty próbujesz innym mówić. Jak
zareagujesz?

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

13. Data: 2007-06-02 08:11:35

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego ludzie negatywnie reaguja gdy ktos mowi o samobójstwie ?

Około 60% naszego społeczeństwa nie "przyjmuje" do siebie myśli o śmierci.
Pozostałe 40% które myślą o tym że śmierć jest częścią życia i potrafią to
przyjąć do siebie, to zapewne ludzie wierzący (że nastąpi zbawienie itd).
Jest im łatwiej ale z kolei wiara nie pozwala im się zabijać więc
samobójstwo uważają za grzech (jak to Flyer napisał). Reakcje negatywne
powstają u ludzi, bo samo samobójstwo jest czynem a-normalnym. Gdyby tak nie
było,
nie leczono by potencjalnych samobójców w zakładach psychiatrycznych.

Pozdrawiam
Vicky

14. Data: 2007-06-02 08:18:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
nie
> było,
> nie leczono by potencjalnych samobójców w zakładach psychiatrycznych.

Leming?

15. Data: 2007-06-02 08:38:53

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto?
:->

Vicky

16. Data: 2007-06-02 08:43:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto?
> :->

Ja! A mogłem się utopić, zanim koniec umoczyłem!

17. Data: 2007-06-02 08:44:54

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja! A mogłem się utopić, zanim koniec umoczyłem!

W morzu? (potrzeb) :)

Pozdrawiam
Vicky

18. Data: 2007-06-02 09:03:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W morzu? (potrzeb) :)
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Serce nie sługa - zostało siłą chemi wyrwane z piersi mej...

19. Data: 2007-06-02 10:50:21

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2...@p...googlegroups.com

> [...]
>
> Np. Hitlera.

Sporo o Tobie mówi ten komentarz.

--
Fragile

20. Data: 2007-06-02 11:34:07

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile<e...@i...pl>
ps.com

2...@p...googlegroups.com

> Sporo o Tobie mówi ten komentarz.

Nie mam z tym problemu. A ty/wy/oni/one/ony ze swoją dzięcieliną?

PN

Hej, Bluzgaczu...
Narkotyki w Holandii - zaczynaja wycofywac sie?
Z SCP
JESZCZE ...
DO TESCIOWY