Neo i inni (dlugie)

1. Data: 2003-03-25 11:09:59

Temat: Neo i inni (dlugie)
Od: Magda Kochmanska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny i nieliczni panowie:)

Mam na imie Magda i jak duza czesc grupowiczek jestem z Krakowa:)
Czytuje was od samego poczatku, ale jakos tak sie skladalo ze nic nie
pisalam. Dzis jednak stwierdzilam, ze czas odwdzieczyc sie za dobre
rady. Mam 25 lat i z reguly nosze krotkie wlosy odwiedzilam juz chyba
wiekszosc fryzjerow w krakowie i rozne byly rezultaty;)
Oto krotka recenzja:
Laurent Billa ( teraz Elea)- dzien przed "bardzo waznym wyjazdem"
poszlam podciac wlosy- lubie je miec krotkie i postrzepione- wyszlam z
przepieknym garnkiem na glowie, fryzura nie do uratowania pani ogciela
mnie od ucha do ucha:) teraz sie z tego smieje wtedy bylam zalamana
wiec laurent never more:)

Laurent dluga- 5 h i trzy czerwone pasemka na (wtedy) wlosach do ramion
cena jakas kosmiczna dziekuje bardzo

JLDavid- lekcewaza klientki za kazdym razem kiedy przychodzilam umowiona
na konkretna godzine musialam czekac jeszcze przynajmniej pol, ale jesli
ktos wchodzi z ulic moze jest inaczej? fryzurki takie sobie z czystm
sumieniem moge jednak polecic pania Jole i pania Basie z Siennej fajnie
i szybko obcinaja.

Polecana tu p. Bobula z Kalwaryjskiej jest kolezanka kolezanki, wiec juz
dosc dawno do niej trafilam robi fajne balejaze kilkukolorowe na jasnych
wlosach widzialam efekty na kilku kolezankach jest ok jednak moje
krotkie wlosy wyszly jej w sumie srednio.

Rafal z Borsuczej polecany mi przez bywalcow Prozaca (modny ostatnio
klub w Krak) ceny kosmiczne ja nie mialam nic do gadania "mistrzowi" nie
mozna przeszkadzac w pracy;) efekt- hmm jak to kiedys Skakanka pieknie
powiedziala:)- jak zenek ze zlotopolskich

Na razie tyle moze nastepnym razem opisze reszte moich przygod u
krakowskich fryzjerow.

A teraz po tym przydlugim wstepie przejde do sedna- w piatek poszlam do
Neo do Agnieszki I. I jest super mam przepieknego irokeza w koncu nie
musze ukladac wlosow przez 15 min. Agnieszka obcinala mnie na mokro i na
sucho fryzura wyglada na prawde ekstra. Wydaje mi sie ze w koncu
znalazlam fryzjera do ktorego bede wracac:) dzieki dzieki dzieki:) to
tyle na temat fryzjerow

Dzieki dziewczyny za dobre rady i codzienny usmiech przy porannej kawie
Z Krakowiankami chetnie bym sie kiedys spotkala, bo jak dotad mialam
wszystkie wieczory mialam zajete, a teraz jestem szczesliwa posiadaczka
wolnego poniedzialkowego i srodowego popoludnia:)

Nie zlinczujcie mnie za dlugosc postu- jestem po prostu straszna gadula

pozdrawiam Magda

1. Data: 2003-03-25 11:25:43

Temat: Re: Neo i inni (dlugie)
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Kochmanska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wolnego poniedzialkowego i srodowego popoludnia:)
>
> Nie zlinczujcie mnie za dlugosc postu- jestem po prostu straszna gadula

Witaj:)
Ciakawe ile osob sie jeszcze ukrywa:) wylazic! :))))
A na spotkania zapraszamy, czas chyba zaczac myslec o jakims. Jesli jestes
gadula to trafilas na swoich:)))

Buziaki
Kaska

1. Data: 2003-03-25 11:36:16

Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Kochmanska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czesc dziewczyny i nieliczni panowie:)

Magda, Twój post powinien mieć tytuł "Kompendium wiedzy o krakowskich
fryzjerach" :))) Ostatnio zniechecilam sie do Neo, dzieki Tobie - jesli
zdecyduje sie obciac wlosy - to wlasnie tam.

Usciski
Basia

1. Data: 2003-03-25 11:51:03

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ciakawe ile osob sie jeszcze ukrywa:) wylazic! :))))
> A na spotkania zapraszamy, czas chyba zaczac myslec o jakims. Jesli jestes
> gadula to trafilas na swoich:)))

Ja się nie ukrywam, ale piszę tu rzadko:) Wolę poczytać;)
Chetnie umowilabym sie na jakieś babskie pogaduchy...oj brakuje mi tego. Ale
pewnie nie prędko, bo moi faceci skutecznie zabieraja mi czas (a jest ich 3:
2 miesięczny, 4 letni i 32 letni:-)

A do postu Magdy: kilka tygodni temu bylam u Agnieszki i też jestem
zadowolona. O Rafale z Borsuczej słyszałam - chodziła moja koleżanka do
niego, ale płaciła zawsze jakieś koszmarne pieniądze. Często strzygłam się u
Karola w Laurencie na Długiej, ale jakoś ostatnio mi nie pasował:-)
Naprawdę zadowolona ze strzyżenia byłam tylko raz w życiu: strzygła mnie
konsultantka Welli na szkoleniu dla fryzjerów. Tak mnie obcięła, że nie
musialam po umyciu kompletnie nic robić włosami poza wtarciem w nie pianki
lub żelu. To było jakieś śmieszne strzyżenie "metodą pomarańczy", a
efekt.....mmmm rewelacja. Niestety od kilku miesięcy Wella nie robi tych
szkoleń w Krakowie...buuu. Teraz słyszałam, że czeszą w "Debiutach" .

pozdrowienia dla krakusek
Marta

1. Data: 2003-03-25 11:54:00

Od: Magda Kochmanska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bambi wrote:

> [...]
> fryzjerach" :))) Ostatnio zniechecilam sie do Neo, dzieki Tobie - jesli
> zdecyduje sie obciac wlosy - to wlasnie tam.

Hmm chyba mam w takim razie niezly dar przekonywania:) bo od piatku po
moich rekomendacjach Neo odwiedzily 2 kolezanki i obie sa tak zadowolone
jak ja, a w przyszlym tyg wybiera sie moja siostra tylko ze ta z koleji
ma dlugie wlosy.
pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-03-25 18:51:36

Od: "Katka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz po tym przydlugim wstepie przejde do sedna- w piatek poszlam do
> Neo do Agnieszki I. I jest super ...

Witam koleżanki krakowianki!

Wiem, że już pewnie ze sto razy pisałyście, ale proszę napiszcie jeszcze raz
adres i ewentualny kontakt do NEO.

Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam
Katka

1. Data: 2003-03-25 19:36:08

Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katka wrote:

> Wiem, że już pewnie ze sto razy pisałyście, ale proszę napiszcie jeszcze raz

150 razy albo i wiecej, w archiwum szukala ?

> adres i ewentualny kontakt do NEO.

no to jeszcze raz
Grodzka 63 , tel 421-23-54

xanka
(ktorej nic nie uklada sie tak jak trzeba.... )

1. Data: 2003-03-25 22:32:00

Temat: Odp: Neo i inni (dlugie)
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda Kochmanska <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...pl...
> bambi wrote:

, a w przyszlym tyg wybiera sie moja siostra tylko ze ta z koleji
> ma dlugie wlosy.

Napisz prosze jak poszlo siostrze...ja tez mam dlugie wlosy i chce z nimi
cos zrobic...
do neo juz chodzilam, mam mieszane uczucia...ale przy farbowaniu...jeszcze
sie tam nie cięłam...
pozdrawiam
kroofka tez krakooska ]:8

1. Data: 2003-03-26 11:26:28

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Skorupska" <s...@a...pl> napisał w
wiadomości news:b5pfl3$kng$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
Ale
> pewnie nie prędko, bo moi faceci skutecznie zabieraja mi czas (a jest ich

Ja tez sie nie ukrywam, ale rownie rzadko pisuje i tez z powodu facetow,
ale dwoch :)) (6-m-czny i najukochanszy i 32-letni, no tez kochany:)
Aaa, gadula tez ze mnie niezla:P

pozdrawiam
cari

1. Data: 2003-03-26 14:24:18

Od: "Katka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> xanka
> (ktorej nic nie uklada sie tak jak trzeba.... )

Ogromne dzięki, dobra kobieto ; ))).

Pozdrawiam serdecznie
Katka

Co na męski nosik?
SOLARIN
[Avon]Chce zamowic,poradzcie, czy warto
[link] artykul o nawilzaniu twarzy i ciala
Fiolet na oczach i paznokciach