Re: Nero ?

1. Data: 2001-05-18 12:24:11

Temat: Re: Nero ?
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A proszę Cię bardzo. :-)
> Węgierska odmiana deserowa wyselekcjonowana w Eger w 1965 r. z
> nastepujšcej krzyżówki: SV 12375 x (Medoc Noir x Perła Czabańska).
> Grona 180-200g, jagody czarno-granatowe, słodkie, bardzo smaczne, owalne
> 22x17mm (ok 3g), pora dojrzewania ok. 25-30.VIII, SAT ok 2000 C,
> mrozoodporność do -24 C.
> Moim zdaniem WARTO to trzymać.
> Winoroślam :-))))))
> Janusz
>
> No to się uspokoiłem bo wsadziłem ją w dobrym miejscu,
ale to nie koniec pytań (wiem nudzę) mam taką dziwną
odmianę , której liście więdną wciągu dnia, natomiast
wieczorem wyglądają bardzo żywo, myslałem że to od
gleby , ale przesadziłem.Czy to jest normalne?
Pozdrawiam Marek W.

2. Data: 2001-05-22 08:42:54

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl napisał(a):

> ale to nie koniec pytań (wiem nudzę) mam takš dziwnš
> odmianę , której liście więdnš wcišgu dnia, natomiast
> wieczorem wyglšdajš bardzo żywo, myslałem że to od
> gleby , ale przesadziłem.Czy to jest normalne?

Absolutnie nienormalne! Nigdy ani w praktyce, ani w literaturze nie zetknšłem
się z czymś podobnym. A jaka to odmiana???????????? Może to nie winorośl???
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-05-22 11:42:35

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się z czymś podobnym. A jaka to odmiana???????????? Może to nie winorośl???
Kupiłem tą wnorośl w szkółce ogrodniczej pani która
sprzedawała powiędziała tylko że "biała".
Powinna w tym roku owocować to ją wtedy opiszę.
Dużo sadzonek pokazało się u nas w Tarnowie z Rzeszowa
ale z bardzo skromnym opisem stąd te pytania o odmiany.
Marek W

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

Liatria biała